Son Zamanlarda Converse.
-
aradım buldum :)
http://www.columbia.com/Product/5/Footwear/51010/Casual/8521/Zeal.aspx?viewAll=False
edit:
ayrıca burdanda satın alabiliyomuşuz
http://www.alcamsatcam.com/urun.php?id=110278
hoş ayakkabıymış harbiden
-
pahalıymış beyaw bi de kargoyu da alıcı ödicek o bana en aşşa 140 a gelir.
-
fakirin fukaranın bez ayakkabısı tikkynin, marjinalin şekil kaygısı haline dönüştü.
"çok rahat abi ondan gigiyorum" yalanıyla,
"istediğimi giyerim kimseyi bağlamaz" bencilliğiyle; hiçbiyere varamazsınız madem forum burası sonuna kadar tartışın neden amerikada 15$'a cornershop larda satılan bez ayakkabıya 120$ verdiğinizi. adam, adam akıllı soru sormuş adam gibi cevap veren yok BAAL arkadaşım tüm yazdıklarında haklısın bu arada. -
Hepaq bunu yazdı:
-----------------------------
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
yazıyı ben yazmadım :D
-----------------------------bu nedir abi adamlar 150-200 ytl verip convers alalım die paranın ümügünü zikiyolar ama bazı insanlar ayagına giyecek bile bulamıyorlar resmen kendimden utandım
-----------------------------
o insanlar yemekte yiyemiyor hadi gidip hamburgerde yemeyin.arkadaşın dediği gibi lütfen olayı acıtasyona dökmeyin.herkesin giymesini beğenmeyebilrsiniz benim de "bak benim de conversim var" demek için giyenlerin olması hiç hoşuma gitmiyor.ama bu tür resimler koymak pek mantıklı olmasa gerek -
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
Hepaq bunu yazdı:
-----------------------------
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
yazıyı ben yazmadım :D
-----------------------------bu nedir abi adamlar 150-200 ytl verip convers alalım die paranın ümügünü zikiyolar ama bazı insanlar ayagına giyecek bile bulamıyorlar resmen kendimden utandım
-----------------------------
o insanlar yemekte yiyemiyor hadi gidip hamburgerde yemeyin.arkadaşın dediği gibi lütfen olayı acıtasyona dökmeyin.herkesin giymesini beğenmeyebilrsiniz benim de "bak benim de conversim var" demek için giyenlerin olması hiç hoşuma gitmiyor.ama bu tür resimler koymak pek mantıklı olmasa gerek
-----------------------------sana katılıyorum AntiOksidan duygu sömürüsü bunlar tabi bizde bu resimdeki durum hoşumuza gitmiyor ama yapabileceğimiz şeyler de sınırlı
-
EOF bunu yazdı:
-----------------------------fakirin fukaranın bez ayakkabısı tikkynin, marjinalin şekil kaygısı haline dönüştü.
"çok rahat abi ondan gigiyorum" yalanıyla,
"istediğimi giyerim kimseyi bağlamaz" bencilliğiyle; hiçbiyere varamazsınız madem forum burası sonuna kadar tartışın neden amerikada 15$'a cornershop larda satılan bez ayakkabıya 120$ verdiğinizi. adam, adam akıllı soru sormuş adam gibi cevap veren yok BAAL arkadaşım tüm yazdıklarında haklısın bu arada.
-----------------------------
bence nickinin altındaki çömez yazısını hiç hak etmiyorsun :)
abd Mc donaldsla Çin'i feth etti ki çoğu ülkeyi sadece colayla halledebilmişti...
Kimin ne giycene karısmak değil amaç ama kot pantolunun altına köseden daha hoş duruyor diyen zihniyet neden kendi seçimini gerçekmiş gibi yansıtmaya calısıyor ? Zewklerin değil Gerçeğin bile göreceliği oldugundan haberleri mi yok yoksa ¿? Günümüz geçlerinin sadece giyimle kalamadıklarının farkına varamıyorlar mı ? Bu aynen bir zamanların çok modası olan break dansa benzıyor break dansı sevebilirsin sevemezsin diyenin amk. ama aldıgın kültür sadece zewk meselsinde kalabiliyor mu bu önemli ! Lan break danscılar baska neler yapıyor ki acep dediğin anda yürüyşlerin değişmeye başlar,hatta kendisi o kadar kaptırırsan sessiz sakin bi çocukken bir anda birisine kızıp mada faka da dersin.Bugün günümüzde günlük hayatta Fuck you'nun ne kadar çok kullanıldıgının farkında değil misiniz ? Tüm bu yazdıklarımdan sonra dil baska giyim baska diyenlere yapıalcak hiç bir tawsie para etmez.. -
Şahsen ben o ayakkabıların rahat olduğuna inanmıyorum ilk başta altı düz duruyor ve esnekliğ yok ama şunu da inkar edemem ki şort ve kotun altına güzel gidiyor.Kullanan kesimin %70 i özenti.Ben spor ayakkabısından vazgeçmem ama herkezin kendi zevki ne diyeyim ...
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
isteyen istediğini giyer,kot pantolon altında köseleden daha hoş durduğu kesin.
-----------------------------hic de oyle degil. koselenin cikardigi sesi (hele birde okce varsa altinda) hic bir ayakkabi veremez.
Ben Lisede iken (1989 civarlari) sirf hocalar gicik olsun diye kosele giyer ucuna da okce caktirirdik.
o metal parca koridorda gezerken tok tok tok ses cikartirdi :)))
Sonra sekil sekil kot pantolonlar moda oldu (501 levis felan) altina spor ayakkabilar ile tikky donemi basladi )))
Adidas torşın felan vardi. Yururken zart zurt ses verirdi. NErde o okceli ayakkabilarin havasi nerede bu ayakkabinin havasi
o zaman bizim camianin tikky kavrami olusmaya basladi. yemez icmez harcligini bu ayakkabiya yatirirdi miller
bir adidas parasi ile yaklasik 5-6 kosele ayakkabi alinirdi.
Birde bu converse resmen duz taban ayakkabisi :))) Arkadasim sirf topugunda agri birakiyor diye sadece
bir hafta giyebildi. Koseleden sasmayin , topuguna basmayi da ihmal etmeyin. Valla havasi var.
EDIT : NERDE TIKKY SOK SIKI
-
naki bunu yazdı:
-----------------------------Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
isteyen istediğini giyer,kot pantolon altında köseleden daha hoş durduğu kesin.
-----------------------------hic de oyle degil. koselenin cikardigi sesi (hele birde okce varsa altinda) hic bir ayakkabi veremez.
Ben Lisede iken (1989 civarlari) sirf hocalar gicik olsun diye kosele giyer ucuna da okce caktirirdik.
o metal parca koridorda gezerken tok tok tok ses cikartirdi :)))
Sonra sekil sekil kot pantolonlar moda oldu (501 levis felan) altina spor ayakkabilar ile tikky donemi basladi )))
Adidas torşın felan vardi. Yururken zart zurt ses verirdi. NErde o okceli ayakkabilarin havasi nerede bu ayakkabinin havasi
o zaman bizim camianin tikky kavrami olusmaya basladi. yemez icmez harcligini bu ayakkabiya yatirirdi miller
bir adidas parasi ile yaklasik 5-6 kosele ayakkabi alinirdi.
Birde bu converse resmen duz taban ayakkabisi :))) Arkadasim sirf topugunda agri birakiyor diye sadece
bir hafta giyebildi. Koseleden sasmayin , topuguna basmayi da ihmal etmeyin. Valla havasi var.
EDIT : NERDE TIKKY SOK SIKI
-----------------------------
güzel anlatmışsın.. ;) converse monverse değilde yakışanı giymek lazım .. zevkli olması lazım bir insanıın -
nike :) bunun uzerıne tanımam abi :D
