Son Zamanlarda Converse.
-
yaşasın converse özgürlüğü :P
-
bende de 2 tane var biri amcamın uzun olanlar 1 kere giydim ayağımın azına sıctı..
diğeride düz olanlar onlar rahat ama adidastaki rahatlık hiç birinde yok..
Normal ayakkabıda adidas , nike ..
Kramponda adidas.. hem dayanaklı hemde modelleri çok iyi özellikle f50 tunit serisi (:
-
adidas ve dc shoes rulz :D
-
sadece ayakkabı olsa içim gitmicek şimdi bide tişörtünü yapmışlar :)
-

Rahatlıksa rahatlık tarzsa tarz birader ahanda benimkilerden en sevdiğim.
-
bu konu cok konusuldu cok tartısıldı.. özenti mözenti giyen giyiyyor mecburen kabullenmek lazım.. ha ben tiksiniorm o ayrı..
-
milletin ekonomik durumu yetiyorsa alır , yetmiyorsa çok istiyorsa bulur emitasyonunu
alır
o ekonomik durum beni ilgilendirmediği gibide kimseyi ilgilendirmez.
bunuda g.tüzden anlayıp ortaya sosyal bi seremoni sunmayın mümkünse. -
Forza Adidas. Köküne bin basar :) Ayrıca converse punk ve rock dinleyenlerin mecbur giymesi gereken bir ayakkabı oldu son zamanlarda. Adamların kıçında don yoktur ama ayakkabıları converse. Gerçi simitçi de de varda :)
-
Con'verse ben almam şahsen
-
Bu ayakkabıyı giyen zihniyeti bir türlü anlayamıyorum :|
Toplam Hit: 17484 Toplam Mesaj: 129
