folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Son Zamanlarda Converse.



Son Zamanlarda Converse.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    eskiden giyince fakirliğin sembolüydü :)

    tiger'lar çok rahat şimdilerde , bi de onlardan denemek lazım :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek
    kimi rahat die,kimi özentilikten:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------
    BAAL sen peki böle bi postla sosyal statü farkı yaratmıyormusun?
    -----------------------------

    Herhangi bir metaya karsı tavır almak,o metayı kullanan genel insan profilinden ötürüdür.Şimdi cebinde beş kuruş parası olmayan adamın gidip pahalı bir ayakkabı alması,ardından salak sacma bir sürü konuya malzeme etmesi ve bunu statü farkı olarak algılanmasına karşı ki tavrım herhangi bir fark yaratıyorsa evet bu farklılıktır.Ancak ima ettigim kesimin kimler oldugunuz biliyorsunuz.Buna ragmen,ürünün genel algılanıs biçimi değişiyor mu ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kimi rahat die,kimi özentilikten:D
    -----------------------------

    Abi adidas nike kadar rahat ayakkabı bilmiyorum :) uçuyon resmen a.q 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    anlamıyorum sizin amacınız nedir? converse bu düşmanlık neden herkes giyipte siz giyemediğiniz için mi? yoksa farklı olma çabası mı? yok sivri burundan vazgeçmem yok özenti yok bilmemne.. neden konusunu açıyorsun o zaman? sevmiyorsun madem uzak dur. converse'le olan sorunun nedir ben anlamadım? insan sevmediği şeylerin konusunu açarmı ? bende sivri burun sevmiyorm giyenlere laf ediyor muyum? 

    yada siz kurtlar vadisi özentisisiniz sivri burun giyorsunuz vs. gibi diyen var mı? ama size nedense batıyor. anlamadığım şeyde giyenlerin size ne zararı var? converse giyen adam bastığı yerde nükleer atık mı bırakıyor ?

    uğraşcak başka konu bulamadınız mı ? bütün derdimiz insanların converse giymesi mi? adidas giyince özenti olmuyormuyuz yada sivriburun?. amacınız nedir?

    burdaki insanların fikirlerini resim gösterip saçma sapan yorumlar yazarak değiştirceğinizi mi sanıyorsunuz ?

    bırakın bunları.. 


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kimi rahat die,kimi özentilikten:D
    -----------------------------

    Abi adidas nike kadar rahat ayakkabı bilmiyorum :) uçuyon resmen a.q 


    -----------------------------
    abi nike'ın veya adidasın ön kısmı genelde elimde kalıyo :)

    converse'te bu durum olmuyo :) yoksa converselerle 1 saat yürü ayağın haşat olur :)

    ben sana tiger almanı tawsiye ederim "rahatlık" görürsün uçmayı kenara bıraktım :F


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suiQast54
    suiQast54's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    anlamıyorum sizin amacınız nedir? converse bu düşmanlık neden herkes giyipte siz giyemediğiniz için mi? yoksa farklı olma çabası mı? yok sivri burundan vazgeçmem yok özenti yok bilmemne.. neden konusunu açıyorsun o zaman? sevmiyorsun madem uzak dur. converse'le olan sorunun nedir ben anlamadım? insan sevmediği şeylerin konusunu açarmı ? bende sivri burun sevmiyorm giyenlere laf ediyor muyum? 

    yada siz kurtlar vadisi özentisisiniz sivri burun giyorsunuz vs. gibi diyen var mı? ama size nedense batıyor. anlamadığım şeyde giyenlerin size ne zararı var? converse giyen adam bastığı yerde nükleer atık mı bırakıyor ?

    uğraşcak başka konu bulamadınız mı ? bütün derdimiz insanların converse giymesi mi? adidas giyince özenti olmuyormuyuz yada sivriburun?. amacınız nedir?

    burdaki insanların fikirlerini resim gösterip saçma sapan yorumlar yazarak değiştirceğinizi mi sanıyorsunuz ?

    bırakın bunları.. 


    -----------------------------

    herkez kendı kaderını yaşar kardeş.


    X
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Bu zıkkımın adı mı converse yoksa markası mı? Aslında, BAAL birşeyleri kastediyor gibi sanki neyse :).

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Zokoro bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    nuggets54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kimi rahat die,kimi özentilikten:D
    -----------------------------

    Abi adidas nike kadar rahat ayakkabı bilmiyorum :) uçuyon resmen a.q


    -----------------------------
    abi nike'ın veya adidasın ön kısmı genelde elimde kalıyo :)

    converse'te bu durum olmuyo :) yoksa converselerle 1 saat yürü ayağın haşat olur :)

    ben sana tiger almanı tawsiye ederim "rahatlık" görürsün uçmayı kenara bıraktım :F


    -----------------------------

    bizim pedere dün sipariş ettim 107 ytl ye adidas kahve rengi güzel bişi bugün gelecek inşallah 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    suiQast54 bunu yazdı:
    -----------------------------
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    anlamıyorum sizin amacınız nedir? converse bu düşmanlık neden herkes giyipte siz giyemediğiniz için mi? yoksa farklı olma çabası mı? yok sivri burundan vazgeçmem yok özenti yok bilmemne.. neden konusunu açıyorsun o zaman? sevmiyorsun madem uzak dur. converse'le olan sorunun nedir ben anlamadım? insan sevmediği şeylerin konusunu açarmı ? bende sivri burun sevmiyorm giyenlere laf ediyor muyum?

    yada siz kurtlar vadisi özentisisiniz sivri burun giyorsunuz vs. gibi diyen var mı? ama size nedense batıyor. anlamadığım şeyde giyenlerin size ne zararı var? converse giyen adam bastığı yerde nükleer atık mı bırakıyor ?

    uğraşcak başka konu bulamadınız mı ? bütün derdimiz insanların converse giymesi mi? adidas giyince özenti olmuyormuyuz yada sivriburun?. amacınız nedir?

    burdaki insanların fikirlerini resim gösterip saçma sapan yorumlar yazarak değiştirceğinizi mi sanıyorsunuz ?

    bırakın bunları..


    -----------------------------

    herkez kendı kaderını yaşar kardeş.


    -----------------------------

    sen bu yazıdan bunu mu çıkardın şimdi kardeş


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
Toplam Hit: 17476 Toplam Mesaj: 129