Son Zamanlarda Converse.
-
eskiden giyince fakirliğin sembolüydü :)
tiger'lar çok rahat şimdilerde , bi de onlardan denemek lazım :)
-
kimi rahat die,kimi özentilikten:D
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
BAAL sen peki böle bi postla sosyal statü farkı yaratmıyormusun?
-----------------------------Herhangi bir metaya karsı tavır almak,o metayı kullanan genel insan profilinden ötürüdür.Şimdi cebinde beş kuruş parası olmayan adamın gidip pahalı bir ayakkabı alması,ardından salak sacma bir sürü konuya malzeme etmesi ve bunu statü farkı olarak algılanmasına karşı ki tavrım herhangi bir fark yaratıyorsa evet bu farklılıktır.Ancak ima ettigim kesimin kimler oldugunuz biliyorsunuz.Buna ragmen,ürünün genel algılanıs biçimi değişiyor mu ?
-
nuggets54 bunu yazdı:
-----------------------------
kimi rahat die,kimi özentilikten:D
-----------------------------Abi adidas nike kadar rahat ayakkabı bilmiyorum :) uçuyon resmen a.q
-
anlamıyorum sizin amacınız nedir? converse bu düşmanlık neden herkes giyipte siz giyemediğiniz için mi? yoksa farklı olma çabası mı? yok sivri burundan vazgeçmem yok özenti yok bilmemne.. neden konusunu açıyorsun o zaman? sevmiyorsun madem uzak dur. converse'le olan sorunun nedir ben anlamadım? insan sevmediği şeylerin konusunu açarmı ? bende sivri burun sevmiyorm giyenlere laf ediyor muyum?
yada siz kurtlar vadisi özentisisiniz sivri burun giyorsunuz vs. gibi diyen var mı? ama size nedense batıyor. anlamadığım şeyde giyenlerin size ne zararı var? converse giyen adam bastığı yerde nükleer atık mı bırakıyor ?
uğraşcak başka konu bulamadınız mı ? bütün derdimiz insanların converse giymesi mi? adidas giyince özenti olmuyormuyuz yada sivriburun?. amacınız nedir?
burdaki insanların fikirlerini resim gösterip saçma sapan yorumlar yazarak değiştirceğinizi mi sanıyorsunuz ?
bırakın bunları..
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------nuggets54 bunu yazdı:
-----------------------------
kimi rahat die,kimi özentilikten:D
-----------------------------Abi adidas nike kadar rahat ayakkabı bilmiyorum :) uçuyon resmen a.q
-----------------------------
abi nike'ın veya adidasın ön kısmı genelde elimde kalıyo :)converse'te bu durum olmuyo :) yoksa converselerle 1 saat yürü ayağın haşat olur :)
ben sana tiger almanı tawsiye ederim "rahatlık" görürsün uçmayı kenara bıraktım :F
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------anlamıyorum sizin amacınız nedir? converse bu düşmanlık neden herkes giyipte siz giyemediğiniz için mi? yoksa farklı olma çabası mı? yok sivri burundan vazgeçmem yok özenti yok bilmemne.. neden konusunu açıyorsun o zaman? sevmiyorsun madem uzak dur. converse'le olan sorunun nedir ben anlamadım? insan sevmediği şeylerin konusunu açarmı ? bende sivri burun sevmiyorm giyenlere laf ediyor muyum?
yada siz kurtlar vadisi özentisisiniz sivri burun giyorsunuz vs. gibi diyen var mı? ama size nedense batıyor. anlamadığım şeyde giyenlerin size ne zararı var? converse giyen adam bastığı yerde nükleer atık mı bırakıyor ?
uğraşcak başka konu bulamadınız mı ? bütün derdimiz insanların converse giymesi mi? adidas giyince özenti olmuyormuyuz yada sivriburun?. amacınız nedir?
burdaki insanların fikirlerini resim gösterip saçma sapan yorumlar yazarak değiştirceğinizi mi sanıyorsunuz ?
bırakın bunları..
-----------------------------herkez kendı kaderını yaşar kardeş.
-
Bu zıkkımın adı mı converse yoksa markası mı? Aslında, BAAL birşeyleri kastediyor gibi sanki neyse :).
-
Zokoro bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------nuggets54 bunu yazdı:
-----------------------------
kimi rahat die,kimi özentilikten:D
-----------------------------Abi adidas nike kadar rahat ayakkabı bilmiyorum :) uçuyon resmen a.q
-----------------------------
abi nike'ın veya adidasın ön kısmı genelde elimde kalıyo :)converse'te bu durum olmuyo :) yoksa converselerle 1 saat yürü ayağın haşat olur :)
ben sana tiger almanı tawsiye ederim "rahatlık" görürsün uçmayı kenara bıraktım :F
-----------------------------bizim pedere dün sipariş ettim 107 ytl ye adidas kahve rengi güzel bişi bugün gelecek inşallah
-
suiQast54 bunu yazdı:
-----------------------------
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------anlamıyorum sizin amacınız nedir? converse bu düşmanlık neden herkes giyipte siz giyemediğiniz için mi? yoksa farklı olma çabası mı? yok sivri burundan vazgeçmem yok özenti yok bilmemne.. neden konusunu açıyorsun o zaman? sevmiyorsun madem uzak dur. converse'le olan sorunun nedir ben anlamadım? insan sevmediği şeylerin konusunu açarmı ? bende sivri burun sevmiyorm giyenlere laf ediyor muyum?
yada siz kurtlar vadisi özentisisiniz sivri burun giyorsunuz vs. gibi diyen var mı? ama size nedense batıyor. anlamadığım şeyde giyenlerin size ne zararı var? converse giyen adam bastığı yerde nükleer atık mı bırakıyor ?
uğraşcak başka konu bulamadınız mı ? bütün derdimiz insanların converse giymesi mi? adidas giyince özenti olmuyormuyuz yada sivriburun?. amacınız nedir?
burdaki insanların fikirlerini resim gösterip saçma sapan yorumlar yazarak değiştirceğinizi mi sanıyorsunuz ?
bırakın bunları..
-----------------------------herkez kendı kaderını yaşar kardeş.
-----------------------------sen bu yazıdan bunu mu çıkardın şimdi kardeş
