Tahribat Programlama Rüzgarı Ne Dersiniz ??
-
zaten havalar bu sıralar..
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=2&folderid=62260
-
anaam :D özlemişim yav böyle şeyleri :)
bende her türlü gereksiz şey için koşturabilirim..
örn: çay yap lan tarzan >> bknz: al ortak )_(P (ajda bardak olum :D)
örn: kahve yap lan tarzan >> bknz: al ortak [_]D
hea bunun dışında neyde yardım edersin derseniz.. bknz tarih ağustos 14 ve yaz okulu bitiyor daha gidip çalışıp harç parası biriktirmem gerekiyo..
durakta güneşte pişerken aklım sizlerde olucak başarılar hepinize yalnız ricam o zıbıdı orkut gibi bi tane türkçe kelime olmayan projeler olmasın kurban olayım :D
haydin başarılar :D
Toplam Hit: 20269 Toplam Mesaj: 84
