folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Taksim'de Polise Bombalı Saldırı.



Taksim'de Polise Bombalı Saldırı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------

    milletimiz eski Türk milleti deil sanki o kadar bağlı we birlik içindeki millet gitti yerine gelen umursamamaz bana bişi olmuosa diğerleri önemli deil hale geldi 1 2 kişi çıkıp hatırlatmaya çalıştığında da susturuolar bu kadar mı aciz bi millettik biz

     

     

    dilerim aranan kanlarda hemen bulunur başka bi ailenin daha canı yanmaz

     

     

     


    -----------------------------
    ee o 'düşmanlar' artık bu şekilde savaşmıolarmı?
    eskisi gibi kılıçla tüfekle gelseler artk biliolar yenilceklerini o devir bitti işte en büyük silah psikolojik harekat.
    sonuç: toplumsal yozlaşma, kutuplaşma
    bi yerde kendi kendini tüketip bitirme. yani anlıcanız bnce bilinçli bi sekilde belli bir sürede bu hale getirldik ve sesimiz cıkmadı.

     


    -----------------------------

    işin kötü kısmı hala sesimiz çıkmıo..unutup gidioruz 


    dewdim dewrildim geldim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    xursi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kimler yapmış ?


    -----------------------------

    Tarikattan başka birşey değildir.


    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    milletimiz eski Türk milleti deil sanki o kadar bağlı we birlik içindeki millet gitti yerine gelen umursamamaz bana bişi olmuosa diğerleri önemli deil hale geldi 1 2 kişi çıkıp hatırlatmaya çalıştığında da susturuolar bu kadar mı aciz bi millettik biz

     

     

    dilerim aranan kanlarda hemen bulunur başka bi ailenin daha canı yanmaz

     

     

     


    -----------------------------
    ee o 'düşmanlar' artık bu şekilde savaşmıolarmı?
    eskisi gibi kılıçla tüfekle gelseler artk biliolar yenilceklerini o devir bitti işte en büyük silah psikolojik harekat.
    sonuç: toplumsal yozlaşma, kutuplaşma
    bi yerde kendi kendini tüketip bitirme. yani anlıcanız bnce bilinçli bi sekilde belli bir sürede bu hale getirldik ve sesimiz cıkmadı.

     


    -----------------------------

    işin kötü kısmı hala sesimiz çıkmıo..unutup gidioruz 


    -----------------------------
    şu saatten sonra pasif bi ses cıkartsak nolcak sesi ilk bastıran işte haninlerin sesi oluo.
    bize bi çoban lazım her büyük zaferde oldugu gibi cok zeki cok direyetli bi çoban
    ama eminim o kişi erdoğan degil:)


    https://twitter.com/pisikleeet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------


     

    işin kötü kısmı hala sesimiz çıkmıo..unutup gidioruz 

     


    -----------------------------
    şu saatten sonra pasif bi ses cıkartsak nolcak sesi ilk bastıran işte haninlerin sesi oluo.
    bize bi çoban lazım her büyük zaferde oldugu gibi cok zeki cok direyetli bi çoban
    ama eminim o kişi erdoğan degil:)


    -----------------------------

    senin dediğin 100 yılda 1 bile gelmez bkz :

     

    htgh


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Allah'a havale ediyorum yapanları, ki bunların Allah'la işi de olmaz. Geçen yıllarda köprü üzerinde polis otosunu taşlamıştı şerefsizin biri inipte kimse bişey yapamadı ben burda kendimi yedim durdum tvde izlerken, nasıl bir millet olduk, devletin malı canı orda parçalanıyor kimse arabasından inipte bişey yapmıyor, orda olsam o şerefsizi arabayla ezerdim ezer... cezamı da verirdi devletimiz ama bir güzelde, niçin devletimize sahip çıkıpta o şerefsizi ezdim diye. hiçbir şekilde kimseye bişey demiyorum sataşmıyorum yada tartışma konusu açmak istemiyorum. giden bizim malımız canımız kardeşlerimiz, biz sahip çıkmazsak gelip elimizden alır elin adamı.


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    keşke böyle konular açmasanızda elemanlar ses getirme olayında sizi kullanmasa


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Istanbul'un gobeginde intihar bombacisi vakasi, bunu herkes umursuyor millet, ama bu basliga 30 sayfa kufur doldurmanin da bir manasi yok. Boyle bir intihar saldirisinin amaci ulke guvenligini sarsmak degil, 3-5 polisin olmesiyle bizim guvenligimiz darbe almaz. Bu saldirinin amaci kaos yaratmaktir. Kaos hayatla ic icedir, hayatin kaynaginda yatar, bu yuzden bir terorist gulumseyerek kendini patlatip cok kolay kaos ortami yaratabiliyor, ama 1000 polis ugrasip duzeni getiremiyor. Yapilmasi gereken bu kaosun parcasi olup sokaklara dokulmek degil bence. Dis politakinin durumu yuzunden devletin de eli kolu bagli. Bence yapilmasi gereken vatan severleri toplayip bir baska teror orgutu kurmak. Organize bir sekilde, ulke capinda bu piclere saldirmak. Zaten eger pkk varsa bu isin arkasinda, hepinizin bildigi gibi alayi moron, cok kolay bir sekilde galeyana gelip sokaklara dokuleceklerdir. Bu da devlete onlar uzerinde yaptirim uygulama sansi verir. Tabi artik gerisi iktidarin tutumuna kalmis. Kasirgaya kapilip ucmaktansa, kasirgayi yaratmak daha mantikli geliyor bana.


    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Istanbul'un gobeginde intihar bombacisi vakasi, bunu herkes umursuyor millet, ama bu basliga 30 sayfa kufur doldurmanin da bir manasi yok. Boyle bir intihar saldirisinin amaci ulke guvenligini sarsmak degil, 3-5 polisin olmesiyle bizim guvenligimiz darbe almaz. Bu saldirinin amaci kaos yaratmaktir. Kaos hayatla ic icedir, hayatin kaynaginda yatar, bu yuzden bir terorist gulumseyerek kendini patlatip cok kolay kaos ortami yaratabiliyor, ama 1000 polis ugrasip duzeni getiremiyor. Yapilmasi gereken bu kaosun parcasi olup sokaklara dokulmek degil bence. Dis politakinin durumu yuzunden devletin de eli kolu bagli. Bence yapilmasi gereken vatan severleri toplayip bir baska teror orgutu kurmak. Organize bir sekilde, ulke capinda bu piclere saldirmak. Zaten eger pkk varsa bu isin arkasinda, hepinizin bildigi gibi alayi moron, cok kolay bir sekilde galeyana gelip sokaklara dokuleceklerdir. Bu da devlete onlar uzerinde yaptirim uygulama sansi verir. Tabi artik gerisi iktidarin tutumuna kalmis. Kasirgaya kapilip ucmaktansa, kasirgayi yaratmak daha mantikli geliyor bana.


    -----------------------------
    hem kaos yaratıldı diosun hemde gidip g*t keselim kaosun kralını cıkartalım diosun?


    https://twitter.com/pisikleeet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Evet, aynen. Kaos eninde sonunda cikacak, kacinilmasi mumkun degil, onu kontrol etmek de mumkun degil ama isin kaynaginda duran adamin en temiz goruntuyu yakaladigi kesin. Yani olay kaosla alakali degil, kimin cikardigiyla alakali. Onlarin taktiklerini onlar uzerinde kullanmak oluyor bu. Daha ilginc cozum onerileri olan yazsinlar, bos bos kufur etmekten iyidir.


    while (1<2)
Toplam Hit: 7467 Toplam Mesaj: 60