Tbt Ankara Xx Ağustos Buluşması
-
Halısaha yapalım ayağımızın pası gitsin eğer halısaha düşünürseniz gelirim (DİKMEN de olabilir)
-
5inden sonraki hergün nevermore la ben uygunuz 28-5 arası trabzonda olucaz ondan sora ankaradayız
kantar bensz bi yere gidemezsin :| sende foxx :|
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------o tren arifiyeden geçiyor dimi. saat durumu nasil?
-----------------------------
ANADOLU EKSPRESİ - 11208 ne binecez biz hoca :D
Arifiye den 00,10 da geçecekmiş
Fiat : 18,50 öğrenciye Tam 23,00 yetale :M otobüs ise 30 - 35 yetale :D makara yapamayız otobüste bence en iyis tren ahah
Edit verdiğim rakamlar istanbuldan ankaraya akı$ ücretleri :F sakarya nispeten daha düşük olar.-----------------------------
gece gece trende ne işimiz var olum :D başka yokmu :D
-
ankaraya 2 2;5 saat uzaklıktayım. pek de bilmem oraları. eğer sizi bulabileceğim bi yerde buluşursak gelmek isterem:)
-
şu buluşmayı agustosun ikinci yarısı ayarlayında bizde gelelim :/
-
Enis bunu yazdı:
-----------------------------
3 ağustos olabilir
-----------------------------beyler 3 ağustos olmasın Ailemi memlekete Trabzona yolculayacağım o gün o yüzden Anakara olayı benim için yatar gelmeyi çok istiyorum. 10 Ağustos ve ya daha sonrası beyler ve bayanlar olursa süper olur.
Özgür hoca 10 ağustos veya daha sonrası olur gelmezsen uçan manda tekniği ile havada 4 parande atarak sana gelirim haberin olsun uyarmadı deme beni
-
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------5inden sonraki hergün nevermore la ben uygunuz 28-5 arası trabzonda olucaz ondan sora ankaradayız
kantar bensz bi yere gidemezsin :| sende foxx :|
-----------------------------
bizim kadro belli zaten.. mahşerin 4 danası silencer nevermore foksli bide ben muhtemelen batıkent yönünden beraber akacaz. bide dayı ağustosun 2. yarısından itibaren yaparsanız gelcem diyo :| dayısız buluşma buluşma değildir hea haberiniz ola :| -
ağustos 3, saat konusu halen ??
-
alpis bunu yazdı:
-----------------------------
ağustos 3, saat konusu halen ??
-----------------------------
1o u ideal aslında hocam maa$ları fln bi alalım öle gelelim -
İşin aslı şuki bana hiç farketmez 3 ü 10 u falan kaçında buluşalım dedim
adam aile hikayesini yazmış bi tarih yazmamış
10 u insanlar uygunsa 10 u a olur
