folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tbt Ankara Xx Ağustos Buluşması



Tbt Ankara Xx Ağustos Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek
    Halısaha yapalım ayağımızın pası gitsin eğer halısaha düşünürseniz gelirim (DİKMEN de olabilir)

    Asla Asla Deme. . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    5inden sonraki hergün nevermore la ben uygunuz 28-5 arası trabzonda olucaz ondan sora ankaradayız

    kantar bensz bi yere gidemezsin :| sende foxx :|


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    o tren arifiyeden geçiyor dimi. saat durumu nasil?


    -----------------------------
    ANADOLU EKSPRESİ - 11208 ne binecez biz hoca :D

    Arifiye den 00,10 da geçecekmiş

    Fiat : 18,50 öğrenciye Tam 23,00 yetale :M otobüs ise 30 - 35 yetale :D makara yapamayız otobüste bence en iyis tren ahah
      



    Edit verdiğim rakamlar istanbuldan ankaraya akı$ ücretleri :F sakarya nispeten daha düşük olar.

    -----------------------------

    gece gece trende ne işimiz var olum :D  başka yokmu :D


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Master
    Master's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek
    ankaraya 2 2;5 saat uzaklıktayım. pek de bilmem oraları. eğer sizi bulabileceğim bi yerde buluşursak gelmek isterem:)

    Bilgi güçtür, düşmanını barışa zorlar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    şu buluşmayı agustosun ikinci yarısı ayarlayında bizde gelelim :/

    all this pain is an illusion...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Enis bunu yazdı:
    -----------------------------
    3 ağustos olabilir
    -----------------------------

    beyler 3 ağustos olmasın Ailemi memlekete Trabzona yolculayacağım o gün o yüzden Anakara olayı benim için yatar gelmeyi çok istiyorum. 10 Ağustos ve ya daha sonrası beyler ve bayanlar olursa süper olur.

    Özgür hoca 10 ağustos veya daha sonrası olur gelmezsen uçan manda tekniği ile havada 4 parande atarak sana gelirim haberin olsun uyarmadı deme beni

     


    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    5inden sonraki hergün nevermore la ben uygunuz 28-5 arası trabzonda olucaz ondan sora ankaradayız

    kantar bensz bi yere gidemezsin :| sende foxx :|


    -----------------------------

     

    bizim kadro belli zaten.. mahşerin 4 danası silencer nevermore foksli bide ben muhtemelen batıkent yönünden beraber akacaz. bide dayı ağustosun 2. yarısından itibaren yaparsanız gelcem diyo :| dayısız buluşma buluşma değildir hea haberiniz ola :|

    uzun bi süre daha yokum ehtiyarlar... iade-i yorum yapamadıysam kusura bakmayın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    ağustos 3, saat konusu halen ??

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    alpis bunu yazdı:
    -----------------------------
    ağustos 3, saat konusu halen ??
    -----------------------------

    1o u ideal aslında hocam maa$ları fln bi alalım öle gelelim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    İşin aslı şuki bana hiç farketmez 3 ü 10 u falan kaçında buluşalım dedim

    adam aile hikayesini yazmış bi tarih yazmamış

    10 u insanlar uygunsa 10 u a olur


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
Toplam Hit: 16859 Toplam Mesaj: 163