Tbt Ankara Xx Ağustos Buluşması
-
tshirt işini halledersen bende gelebilirim
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
tshirt işini halledersen bende gelebilirim
-----------------------------
ohoooooooo eryamanın (eski:)) kralı abimizde gelio, lan gelmeyen çarpılır herkez gelio :D -
4. cadde de bildigim sahibinide tanıdıgım bi mekan var pirates die isterseniz orayıda ayarlayabılirim.. Sahibinin kardesi karsi komsum
-
4. cadde sıkıcı ya oraya gidersek 2. bi yer planı da yapalım sadece orda takılmayalım
-
Enis ikinci msj senn :F organize ediver $urayı iki dakka gelenleri melenleri yaz :D
-
gelen olacak gibi herkes nerden gelecegini yazsin
-
abidinpaşadan geliorum :|
-
holydeamon da geliyo :)=
-
ben batikent ten geliyorum
-
07 si perşembe ye geliyo yaa :|
13 yapsak cumartesiye geliyo yada 14 :|
Toplam Hit: 16830 Toplam Mesaj: 163
