Tbt Ankara Xx Ağustos Buluşması
-
ağustosun 13 ünden sora yapın sinoptan dönüşte bende uğrıyayım ankaraya :D
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
ağustosun 13 ünden sora yapın sinoptan dönüşte bende uğrıyayım ankaraya :D
-----------------------------
lan güzel müzikler varsa onlarıda getir :D -
eryamanda buluşalım :| çok merkezi :| üni olayları ile çakışmazsa gelirim :D
ama nargile ft. alkol kullanmam :|
meyveli sodanız varsa gelirim :D
-
Enis bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------eryamanda buluşalım :| çok merkezi :| üni olayları ile çakışmazsa gelirim :D
ama nargile ft. alkol kullanmam :|
meyveli sodanız varsa gelirim :D
-----------------------------
sen bizle muhabbet etme abi ahahaha
-----------------------------çokda ...... (p) enis - noktaları sen doldur XD
-
nargile icmek isteyen icer alkol almak isteyenler de aksam takilir ama eryaman da ne yapcaz
-
Enis bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------ama nargile ft. alkol kullanmam :|
meyveli sodanız varsa gelirim :D
-----------------------------
sen bizle muhabbet etme abi ahahaha
-----------------------------
Nie olm swool da meyveli soda içio :B beraber takılırlar ja xD -
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Enis bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------ama nargile ft. alkol kullanmam :|
meyveli sodanız varsa gelirim :D
-----------------------------
sen bizle muhabbet etme abi ahahaha
-----------------------------
Nie olm swool da meyveli soda içio :B beraber takılırlar ja xD
-----------------------------
bende içmiyom la benide yazın alkolsüzler arasına :|- -
alkolu aksam icmek steyenler birlikte gider icer
-
27 Temmuz PAZAR nasıl arkadaşlar? şimdi nargileymiş, alkolmüş bunlardan önce tarih konuşmamız gerekli..
27 temmuz nasul uyarmı herkese? uyar veya uymaz diye cvp verinde ona göre orta yolu bulalım..
-
uyar sinav da geciyo bi final kaliyo
