folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder TBT Sakarya Buluşması



TBT Sakarya Buluşması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    ben evden çıkıyom haydar paşada görüşürüz

     

     

     

    büdüt:yetişemedim :S 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Swool bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saat : 05:27 :/

    Eğer toplu bir katliama kurban gidersek adımızı ''Şehit müridler'' koyun, mezarımız toplu, (Exca'yı en alta atın) mezar taşımızda ''babanda solllardı'' yazsın. Sitede özel bir bölüm oluşturun, hepimizin nicki yazsın bizi sevenler gördüğüde dua, sevmeyenler gördüğünde ise ...... :)


    -----------------------------
    şuanda trendesiniz. dua edin trende bişey olsun buraya bi gelin hele.  

    t. coşkun, nuri alço bekliyo sizi :p

    edit: bide karasuda ki murid niye açmıyon telefonu. gelemiyosanda gelemiyom de yaw


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    güchan aradı varmışlar...egleniyorlamış :D gidemedim diye bana baya bir küfür ettiler ama neyse :D ben onları birazdan arayıp eglencelerine ortak olmayı düşünüyorum :D keşke gidebilseydim :S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    no flood :p

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    10:55 itibariyle götlex in telefonuyla uykudan kalktım, varmışlar sagsalim, eglenmeye başladıkları şen şakrak seslerinden belliydi umarım başlarına bişey gelmez :D

    all this pain is an illusion...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    bu buluşmada resimlerinizin üstüne adam gibi isimlerinizi yazın lan

    exca yı biliom tipini görmekten mudur olduk zaten :)

    refsex i de bilioruz

    kendinizi belirleyin de tanıyalım

    hepiniz bi resimde topluca açık alanda çekilin işte

    sizi çekenide tek çekin hadi selametle :)

    sakarya yolları taşlı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    orda olmak vardı :( ama ne ruh halim nede maddi durumum imkan vermiyor şuan :S
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    orda olmak vardı :( ama ne ruh halim nede maddi durumum imkan vermiyor şuan :S
    -----------------------------

    DeFactorx bunu yazdı:
    -----------------------------
    esat sen kalbimizde yasion merek etme canim
    -----------------------------

    huahauhauh    kaçaklar ne duruyonuz gidinsenize 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    istanbul tayfası az önce trene bindi. çok manyak geçti bugün. gelmeyenler çok şey kaçırdı bence. resimleri akşam kosebay yayınlar burda.

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Evet arkadaşlar bir buluşmada daha bitti ne yazıkki güzeldi eğlenceliydi arkadaşlar yoldalar şuanda çufçuf ile geliyorlar aldığım sms lere göre trenden atılma tehlikesi atlatmışlar a.q. bu trende sigara yasağıda yenimi çıktı yahu

    Gelmeyenlere sesleniyorum sizi yakalayınca extra ilgilenecem canınızı sıkmayın. Sakaryadan ben ve ajan vardık adını yazdırıpda dier sakaryadan gelmeyen arkadaşlar bir mesaj ile söyleseydiniz teşke. Ama ilk yakaladığımda özel görüşmem var

    Fotoğrafları düzenliyecem sallıyacam ozamna bakarsınız beyler hadi ekistıra öptüm herkese selam gelmeyenlere yamurlu havada su yok bundan sonra


    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
Toplam Hit: 26199 Toplam Mesaj: 250