TBT Sakarya Buluşması
-
ben evden çıkıyom haydar paşada görüşürüz
büdüt:yetişemedim :S
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Saat : 05:27 :/
Eğer toplu bir katliama kurban gidersek adımızı ''Şehit müridler'' koyun, mezarımız toplu, (Exca'yı en alta atın) mezar taşımızda ''babanda solllardı'' yazsın. Sitede özel bir bölüm oluşturun, hepimizin nicki yazsın bizi sevenler gördüğüde dua, sevmeyenler gördüğünde ise ...... :)
-----------------------------
şuanda trendesiniz. dua edin trende bişey olsun buraya bi gelin hele.t. coşkun, nuri alço bekliyo sizi :p
edit: bide karasuda ki murid niye açmıyon telefonu. gelemiyosanda gelemiyom de yaw
-
güchan aradı varmışlar...egleniyorlamış :D gidemedim diye bana baya bir küfür ettiler ama neyse :D ben onları birazdan arayıp eglencelerine ortak olmayı düşünüyorum :D keşke gidebilseydim :S
-
no flood :p
-
10:55 itibariyle götlex in telefonuyla uykudan kalktım, varmışlar sagsalim, eglenmeye başladıkları şen şakrak seslerinden belliydi umarım başlarına bişey gelmez :D
-
bu buluşmada resimlerinizin üstüne adam gibi isimlerinizi yazın lan
exca yı biliom tipini görmekten mudur olduk zaten :)
refsex i de bilioruz
kendinizi belirleyin de tanıyalım
hepiniz bi resimde topluca açık alanda çekilin işte
sizi çekenide tek çekin hadi selametle :)
sakarya yolları taşlı -
orda olmak vardı :( ama ne ruh halim nede maddi durumum imkan vermiyor şuan :S
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
orda olmak vardı :( ama ne ruh halim nede maddi durumum imkan vermiyor şuan :S
-----------------------------DeFactorx bunu yazdı:
-----------------------------
esat sen kalbimizde yasion merek etme canim
-----------------------------huahauhauh kaçaklar ne duruyonuz gidinsenize
-
istanbul tayfası az önce trene bindi. çok manyak geçti bugün. gelmeyenler çok şey kaçırdı bence. resimleri akşam kosebay yayınlar burda.
-
Evet arkadaşlar bir buluşmada daha bitti ne yazıkki güzeldi eğlenceliydi arkadaşlar yoldalar şuanda çufçuf ile geliyorlar aldığım sms lere göre trenden atılma tehlikesi atlatmışlar a.q. bu trende sigara yasağıda yenimi çıktı yahu
Gelmeyenlere sesleniyorum sizi yakalayınca extra ilgilenecem canınızı sıkmayın. Sakaryadan ben ve ajan vardık adını yazdırıpda dier sakaryadan gelmeyen arkadaşlar bir mesaj ile söyleseydiniz teşke. Ama ilk yakaladığımda özel görüşmem var
Fotoğrafları düzenliyecem sallıyacam ozamna bakarsınız beyler hadi ekistıra öptüm herkese selam gelmeyenlere yamurlu havada su yok bundan sonra
