Türk Solu: İstila

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    celik bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah belanızı versin ya seviyenin içine etmişsiniz. Beyinsizler ya. ( Sana demedim sen seviyeni düşürdün mü ? )
    -----------------------------

    bu mesajınla seviyeyi yukarılara cektiğin için teşekkür ederiz.... 


    -----------------------------

    Sen de aradan fırlamış şey gibi her lafa atlama be.


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------
    celik bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Sen de aradan fırlamış şey gibi her lafa atlama be.


    -----------------------------

     

    kes lan neyine atladım ben senin salak salak sen girdin tartısmanın arasına..

    küfür ederek seviyenin düştüğünü söylüyo mala bak.. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DmrKen
    DmrKen's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2009
    Erkek

    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

     

       Pqq ile belkide en iyi savaşıp netice alanlardanım.

      Ama gel gelelim Türk-Kürt çatışmasını caaaaniii  gönülden isteyen mihrakları sevindirmekten başka bir şey yapmıyoruz.

    En iyi ölü kürt denirse ve kürtlerde pis türk derse bunun sonu ilelebet gelmez.  Bu nedenle iyi bir zaman yakalamış bulunuyoruz. Kardeş olma zamanı...  Lütfen kardeş olmaya çalışalım . nefse ve insanın kalbine hoş gelen menfi milliyetcilik rüzgarını keselim, müspet milliyetci olalım. Bir şekilde bunun gerçekleşmesi lazım.

      Şimdi işin tersini düşünün.  34 pqq lı dağdan iniyor ve dtp karşılıyor.  bayram havası var . tamamıyla yanlış. abartılı bir durum.

      peki dağdan inen 34 pqq lıyı  Mhp lideri bahçeli, Akp lideri tayyip, chp lideri baykal yada ekipleri karşılamış olsa ve güvenlik güçlerine teslim olduktan sonra tabiki. ve liderler deselerki, '' Tövbe ettiğinize sevindk bundan böyle akan kanın durmasını istemediğiniz ve pişman olduğunuz için bağrımızı açıyoruz '' suçlu olanda yargılanarak adalete teslim edilecek ve taviz verilmeyecek.  ne olurdu?  terör bitermiydi ? bitmezmiydi?  bu millet kana doydu artık . sağduyulu olma zamanıdır.


    -----------------------------

    Hocam iyi niyetli olabilirsin ama artık bırakın bu kardeşlik masallarını. Türkler dünyanın en hoşgörülü milletidir. Türke bir adım atana Türk on adım atar. Ancak hep bu hoşgörü yüzünden mikilmedik mi?. Arap dedik kürt dedik din kardeşi dedik ermeni dedik komşu dedik afedersin sırtımızdan vurmayan kalmadı.

    Türkün Türkten başka dostu olmaz. Türkleri seven bir millet bile yok. Biz ise herkesi kardeş görmeye devam ediyoruz. Yüce Atatürk'ün dediği gibi "Kanını taşıyandan başkasına inanma"...


    01000100 01101101 01110010 01001011 01100101 01101110
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

     

       Pqq ile belkide en iyi savaşıp netice alanlardanım.

      Ama gel gelelim Türk-Kürt çatışmasını caaaaniii  gönülden isteyen mihrakları sevindirmekten başka bir şey yapmıyoruz.

    En iyi ölü kürt denirse ve kürtlerde pis türk derse bunun sonu ilelebet gelmez.  Bu nedenle iyi bir zaman yakalamış bulunuyoruz. Kardeş olma zamanı...  Lütfen kardeş olmaya çalışalım . nefse ve insanın kalbine hoş gelen menfi milliyetcilik rüzgarını keselim, müspet milliyetci olalım. Bir şekilde bunun gerçekleşmesi lazım.

      Şimdi işin tersini düşünün.  34 pqq lı dağdan iniyor ve dtp karşılıyor.  bayram havası var . tamamıyla yanlış. abartılı bir durum.

      peki dağdan inen 34 pqq lıyı  Mhp lideri bahçeli, Akp lideri tayyip, chp lideri baykal yada ekipleri karşılamış olsa ve güvenlik güçlerine teslim olduktan sonra tabiki. ve liderler deselerki, '' Tövbe ettiğinize sevindk bundan böyle akan kanın durmasını istemediğiniz ve pişman olduğunuz için bağrımızı açıyoruz '' suçlu olanda yargılanarak adalete teslim edilecek ve taviz verilmeyecek.  ne olurdu?  terör bitermiydi ? bitmezmiydi?  bu millet kana doydu artık . sağduyulu olma zamanıdır.


    -----------------------------

    O zaman pkk biterdi kan dururdu ama bu şerefsiz ırkçı ayrımcı itlerin işine gelmezdi bu itler kan istiyor kavga hep sürsün istiyor ama yok elbet bu bitecek bir gün!


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------

    O zaman pkk biterdi kan dururdu ama bu şerefsiz ırkçı ayrımcı itlerin işine gelmezdi bu itler kan istiyor kavga hep sürsün istiyor ama yok elbet bu bitecek bir gün!


    -----------------------------

    İnşallah hocam inşallah biter Allahtan isteğimiz bu..


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    @KaRaKuLe, siktir et, yukarıda Allah var ve elbet hesaplaşma günü gelecek, ama bu dünyada ama öteki tarafta!

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Tebrikler herkese. çok güzel anlatıyosunuz birbirinize dertlerinizi;

    @Bandit; benim alıntıma niye cevap vermedin 1

    ikincisi nerede görsem işte bunları Kürtlerin karşısında diyemezsin ben olacaktım falan filan. Gidin erkekseniz Kürtlerin karşısında bunları diyin falan. Sende de aşırı şekilde Kürt milliyetçiliği var.

    Biraz sabırlı ol. Konuştuklarınla herkesi iyice nefret ettiriyon Kürtlerden. Eğer gerçekten seviyorsan küfür etmeden anlayışlı ve varsa bir gerçeğin onu açıklarsın.

    O konuda Shockman'i her zaman takdir etmişimdir. Senin gibi gerçeklerini sağa sola saldırarak değilde anlatarak açıkladığı için.

    Bunun yanında karşındakini tanımadan yorum yapman Kürtlerin karşısında ses çıkartamazsın tipi şeyler söyleme çok ters cevaplar vermek mecburiyetinde bırakma insanları.

    Eksta bu sitede açık adres verme olayı hiç bi işe yaramıyo. Her istiyene açık adres verdim. Kimisi kamyonla adam dökmekle tehtid etti, kimisi şunla bunla. Hatta savcılığa vereceğini söylüyen bile oldu. Hiç birisi olmuyo. Yalandan açık adres veriyorum gel erkeksen falan muhabbetleri boş muhabbetler.

    edit: mesela başka konularda da sırf Kürt oldukları için Ahmet Kaya, Şiwan Perwer falan hep onları savunma girişiminde olman. Yani neden bu kadar ilgilendiriyo ki. Banane diyip geçemiyomusun. Sırf Kürt diye. Excalibur bi konu açmıştı milli şairimizden nfk ya mevlanadan nazım hikmete bir sürü kişiye hakaret edilmişti. Hiç birisine bişe demedin sadece Ahmet Kayanın ki herşeyiyle mualla bir sürü Kürtçülüğü savunan videosu pkk bayrağı önünde ki klibi vallahi apoyu özledik falan deyişlerine rağmen sadece ama sadece o kadar kişi arasında Ahmet Kaya'yı savundun o an sana itimadım kalmadı.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DmrKen
    DmrKen's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2009
    Erkek

    Peki , diyelimki gerçekten pkk dan nefret ediyorsunuz. Yarın birgün savaş çıksa, bir yanda kürtler, kendi istedikleri toprak için savaşırken biryanda Türkler ülkeyi bölmemek için savaşsa, kaç tane kürt ben kendi ülkemi istemem gerekirse ölürüm ama Türkiye bütün kalsın der...

    Biz böyle günde pkk karşıtı dost vs. istemiyoruz, savaş durumunda dost oluyormusunuz. Ne yazıkki tarih böyle bir olay kaydetmemiş. Eğer bir ülkenin sınırları içinde kürtler yaşıyorsa muhakkak o ülkeye ihanet etmişlerdir. Ama toprak vaadi için ama para için farketmez. 

    Evet ülkede ne güzel yaşıyorsunuz biz evimize arabamıza bayrak asamaz duruma geldikçe siz Türk bayrağı asanlara saldırabiliyorsunuz. Böyle bir durumda ben de dost olurdum. Zaten ülkenin birtek adı Türkiye kaldı...


    01000100 01101101 01110010 01001011 01100101 01101110
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    bırakın bu istila mistila saçmalıklarını

    ordaki insanların göç etmelerinin sebebi var

    ama siz bunu kürtleri kötülemek amacıyla ortaya koyuyor laga luga yapıyorsanız buda sizin ezikliğinizden ve haysiyetsizliğinizdendir...
    -----------------------------

    göç sebeplerini çok merak ediyorum doğrusu

    umarım iyi bir sebepleri vardır 


    -----------------------------

    çok merak ediyorsan git araştır

    -----------------------------

    1-32 milyar dolarlık yatırımı görmezden gelip devlet bize sahip çıksın diye anırmak

    2-bakamayacağından fazla çocuk yapmak sonrada devlet bize sahip çıksın diye anırmak

    3-2. sebepten eğitim eksikliği

    4-3. sebepten çocukları yetişkin bir birey olduduğunda bilinçsiz ve topluma faydasız olması

    5-4. sebepten bakamayacağından çok çocuk yapmak    

     

    böle kısır döngü halinde gidiyor

     çok merak ediyorsan git araştır diye artislik yapma

    böle artislik yapmaya benzemez bu işler 

    dışarıdan görününce devlet onları siktir etti demek ne güzel değilmi

    32 milyar dolar yatırımı trakya ya yapılsaydı şuan dünyanın en güzel şehirleri arasında gösterilen roma paris yada herhangibi biri yanına yaklaşamazdı

    dedim ya

    göç sebeplerini çok merak ediyorum doğrusu

     

    umarım iyi bir sebepleri vardır 

     

     

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    bırakın bu istila mistila saçmalıklarını

    ordaki insanların göç etmelerinin sebebi var

    ama siz bunu kürtleri kötülemek amacıyla ortaya koyuyor laga luga yapıyorsanız buda sizin ezikliğinizden ve haysiyetsizliğinizdendir...
    -----------------------------

    göç sebeplerini çok merak ediyorum doğrusu

    umarım iyi bir sebepleri vardır 


    -----------------------------

    çok merak ediyorsan git araştır

    -----------------------------

    1-32 milyar dolarlık yatırımı görmezden gelip devlet bize sahip çıksın diye anırmak

    2-bakamayacağından fazla çocuk yapmak sonrada devlet bize sahip çıksın diye anırmak

    3-2. sebepten eğitim eksikliği

    4-3. sebepten çocukları yetişkin bir birey olduduğunda bilinçsiz ve topluma faydasız olması

    5-4. sebepten bakamayacağından çok çocuk yapmak    

     

    böle kısır döngü halinde gidiyor

     çok merak ediyorsan git araştır diye artislik yapma

    böle artislik yapmaya benzemez bu işler 

    dışarıdan görününce devlet onları siktir etti demek ne güzel değilmi

    32 milyar dolar yatırımı trakya ya yapılsaydı şuan dünyanın en güzel şehirleri arasında gösterilen roma paris yada herhangibi biri yanına yaklaşamazdı

    dedim ya

    göç sebeplerini çok merak ediyorum doğrusu

     

    umarım iyi bir sebepleri vardır 

     

     

     


    -----------------------------

    bandit o kadar sebepler var deyipte sebepler ne diyince git araştır diyosan gülerim. Wert gayet güzel yazmış. Kürtler Terörü desteklediği sürece bu kısır döngü sürer :W

Toplam Hit: 9590 Toplam Mesaj: 65