folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Vakit Gazetesi: "Kılıçdaroğlu Sünnetsiz!"



Vakit Gazetesi: "Kılıçdaroğlu Sünnetsiz!"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    yok hocam yok bu adamı seçimlerde iktidara gelene kadar böyle yıpratmaya çalışırlar her türlü oyunla. bize düşen bunlara prim vermemek yani s.kimize takmamak olacaktır. zaten vakitin nasıl o.ç olduğunu biliyoruz onun için sıkıntı yok


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    kılıçdaroğlunun yerinde olsam, ne yani sevişmiycek misiniz derdim :D


    http://yigitdemirag.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Kanald ve Cnnturk'ün, A&G araştırma şirketine yaptırdığı seçim anketine göre Kemal Kılıçdaroğlu henüz genel başkan seçilmemesine rağmen chp nin oyları %32.3 çıkmış.

    Çekinmelerini anlayabiliyosunuz değil mi?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    Ahmet Hakan dan :

     

    Ahmet Hakan: Kılıçdaroğlu’na ‘sünnetsiz’ demiş adamın teki

    Ahmet Hakan, Kılıçdaroğlu sünnetsiz iddialarına siyaset tarihinden bir cevabı hatırlattı.

    internet sitesi habervaktim.com'da dün yer alan bir haberde Kemal Kılıçdaroğlu'nun sünnetsiz olduğu yönünde iddialar yer almıştı. Habervaktim sitesi, haberi işadamı-Yazar Mehmet Ali Şadoğlu'nun şahsi internet sitesine koyduğu yazıyı referans alarak verdi. Ahlak sınırlarını zorlayan siyaseti bel altına indirgeyen bu iddilara Ahmet Hakan köşesinde yer verdi. Hem de siyaset tarihinden öyle bir cevap hatırlattı ki...

    Gandi’ye ‘sünnetsiz’ demiş adamın teki
    KEMAL Kılıçdaroğlu için adamın biri “Sünnetsiz” demiş. Pornografik neşriyat yapan “Habervaktim” denilen “iğrençlikte sınır tanımayan” site de bunu haber yapmış.

    “Sünnetsiz” suçlamasını duyunca... Siyasi anı kitaplarında yer alan çok matrak bir öyküyü anımsadım. Olay şu:

    Karıları ne kadar da dedikoducuymuş
    50’li yıllarda CHP Genel Sekreterliği görevini yürüten Kasım Gülek için, muhalifleri “sünnetsiz” iddiasını ortaya atmışlar. Kasım Gülek bu iddiaya öyle bir yanıt vermiş ki, iddiayı ortaya atanlar kaçacak delik aramış. Ne mi demiş Kasım Gülek? Şunu: “Bunu söyleyenlerin karıları ne kadar da dedikoducuymuş böyle.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MrRankeR
    MrRankeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2010
    Erkek

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kanald ve Cnnturk'ün, A&G araştırma şirketine yaptırdığı seçim anketine göre Kemal Kılıçdaroğlu henüz genel başkan seçilmemesine rağmen chp nin oyları %32.3 çıkmış.

    Çekinmelerini anlayabiliyosunuz değil mi?


    -----------------------------

     

    aman tam ajansını buldun hocam ikiside doğan medya ikiside sonuna kadar chp destekli (kılıçdaroğlu yada baykal farketmez) geçen seçimlerdeki anketlerdede tayyip sandığa gömülüyodu biliyoruz...

    kimseye güvenmiyorum artık ha haberciliğinde b*ku çıktı, medyanında, siyasetinde ne lan bu...


    Hayat; nefes aldıgımız anların toplamı degil nefesimizi kesen anların toplamıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    ykilinc bunu yazdı:
    -----------------------------

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    ----------------------------

    Anket yapılmasını doğan medyanın kanalları istemiş olabilir ama araştırma şirketi özel bi şirket ve her kesim için anket araştırması yapabilir. Bu şirketin anketleri +1 -1 en yakın sonucu veriyor.(bknz. yerel seçimler) Tabi ki seçimlere daha çok var düşebilir, artabilir ancak benim değinmek istediğim chpnin yükselişinden akpnin rahatsız olması. Bu seviyesiz haberleri bu şekilde değerlendirdiğimi söylüyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    denizbogac
    denizbogac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    Dilipak nerden biliyormuş Kamer Gençin sünnetsiz oldugunu. Kamer O'nun evine karısını sulamaya mı gitmiş. Ulan herşeyden önce bu adamlar ta fi tarihinde askerlik yapmış insanlar. O dönem askerlik yapanlar sünnetsiz gelen yezidilerin dahi zorla sünnet ettirildiğini bilirlerki, bu insan haklarına tamamen aykırıdır. Üstelik askerlik şimdiki kadar modern ve rahat degildi özel yaşam söz konusu bile degildi. Yani ne uyduruyo bu adamlar. Gerçi öyle olsalarda bir şey ifade etmez ama tamamen iftira.  Sübyancı Hüseyin Üzmezin destekçisi ve moral arkadaşı Abdurrahman Dilipaktanda daha namusluca bir laf çıkarsa şaşardım zaten.


    yımışak dersin sert çıkar, fırtar mırtar kıçını yırtar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    vakıt sagol benı guldurdun ama allah senı guldurmesın


    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    kılıçtaroğlu açıp göstermeli.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Lisede öğrenciyken Bizim sözde milliyetçi mukeddesatçı  çevrelerde istanbulun fethi sırasında

    Bizans alimlerinin "Yok meleklerin kanadı var mıdır? yomudur?, Yok varsa kaç tüy vardır " gibi zırvalarla uğraştıklarından bahsederk

    kendi kendilerine şişinirlerdi... ( kendi hallerini bilmez )

    Aynı zavallılık yine sahnede...

    adam si2ldiğine itiraz etmiyor, sünnete takıyor kafayı...

    Bu düşüncenin "top" yaptığı yerlerden birisi de mısırdaki el-ehzer üniversitesi

    geçenlerde bir fetva yayınlamış

    "iş yerindeki kadınlar erkekleri emzirilerse akraba olurlar dolayısı ile tacizden kurtulurlar"

    tabi onların türkiyede de öğrencileri var...

    çok istiyorlarsa ben de emzirebilirm

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 17146 Toplam Mesaj: 108