Vakit Gazetesi: "Kılıçdaroğlu Sünnetsiz!"
-
yok hocam yok bu adamı seçimlerde iktidara gelene kadar böyle yıpratmaya çalışırlar her türlü oyunla. bize düşen bunlara prim vermemek yani s.kimize takmamak olacaktır. zaten vakitin nasıl o.ç olduğunu biliyoruz onun için sıkıntı yok
-
kılıçdaroğlunun yerinde olsam, ne yani sevişmiycek misiniz derdim :D
-
Kanald ve Cnnturk'ün, A&G araştırma şirketine yaptırdığı seçim anketine göre Kemal Kılıçdaroğlu henüz genel başkan seçilmemesine rağmen chp nin oyları %32.3 çıkmış.
Çekinmelerini anlayabiliyosunuz değil mi?
-
Ahmet Hakan dan :
Ahmet Hakan: Kılıçdaroğlu’na ‘sünnetsiz’ demiş adamın teki
Ahmet Hakan, Kılıçdaroğlu sünnetsiz iddialarına siyaset tarihinden bir cevabı hatırlattı.
internet sitesi habervaktim.com'da dün yer alan bir haberde Kemal Kılıçdaroğlu'nun sünnetsiz olduğu yönünde iddialar yer almıştı. Habervaktim sitesi, haberi işadamı-Yazar Mehmet Ali Şadoğlu'nun şahsi internet sitesine koyduğu yazıyı referans alarak verdi. Ahlak sınırlarını zorlayan siyaseti bel altına indirgeyen bu iddilara Ahmet Hakan köşesinde yer verdi. Hem de siyaset tarihinden öyle bir cevap hatırlattı ki...
Gandi’ye ‘sünnetsiz’ demiş adamın teki
KEMAL Kılıçdaroğlu için adamın biri “Sünnetsiz” demiş. Pornografik neşriyat yapan “Habervaktim” denilen “iğrençlikte sınır tanımayan” site de bunu haber yapmış.“Sünnetsiz” suçlamasını duyunca... Siyasi anı kitaplarında yer alan çok matrak bir öyküyü anımsadım. Olay şu:
Karıları ne kadar da dedikoducuymuş
50’li yıllarda CHP Genel Sekreterliği görevini yürüten Kasım Gülek için, muhalifleri “sünnetsiz” iddiasını ortaya atmışlar. Kasım Gülek bu iddiaya öyle bir yanıt vermiş ki, iddiayı ortaya atanlar kaçacak delik aramış. Ne mi demiş Kasım Gülek? Şunu: “Bunu söyleyenlerin karıları ne kadar da dedikoducuymuş böyle.” -
attack bunu yazdı:
-----------------------------
Kanald ve Cnnturk'ün, A&G araştırma şirketine yaptırdığı seçim anketine göre Kemal Kılıçdaroğlu henüz genel başkan seçilmemesine rağmen chp nin oyları %32.3 çıkmış.
Çekinmelerini anlayabiliyosunuz değil mi?
-----------------------------aman tam ajansını buldun hocam ikiside doğan medya ikiside sonuna kadar chp destekli (kılıçdaroğlu yada baykal farketmez) geçen seçimlerdeki anketlerdede tayyip sandığa gömülüyodu biliyoruz...
kimseye güvenmiyorum artık ha haberciliğinde b*ku çıktı, medyanında, siyasetinde ne lan bu...
-
ykilinc bunu yazdı:
-----------------------------
attack bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
----------------------------Anket yapılmasını doğan medyanın kanalları istemiş olabilir ama araştırma şirketi özel bi şirket ve her kesim için anket araştırması yapabilir. Bu şirketin anketleri +1 -1 en yakın sonucu veriyor.(bknz. yerel seçimler) Tabi ki seçimlere daha çok var düşebilir, artabilir ancak benim değinmek istediğim chpnin yükselişinden akpnin rahatsız olması. Bu seviyesiz haberleri bu şekilde değerlendirdiğimi söylüyorum.
-
Dilipak nerden biliyormuş Kamer Gençin sünnetsiz oldugunu. Kamer O'nun evine karısını sulamaya mı gitmiş. Ulan herşeyden önce bu adamlar ta fi tarihinde askerlik yapmış insanlar. O dönem askerlik yapanlar sünnetsiz gelen yezidilerin dahi zorla sünnet ettirildiğini bilirlerki, bu insan haklarına tamamen aykırıdır. Üstelik askerlik şimdiki kadar modern ve rahat degildi özel yaşam söz konusu bile degildi. Yani ne uyduruyo bu adamlar. Gerçi öyle olsalarda bir şey ifade etmez ama tamamen iftira. Sübyancı Hüseyin Üzmezin destekçisi ve moral arkadaşı Abdurrahman Dilipaktanda daha namusluca bir laf çıkarsa şaşardım zaten.
-
vakıt sagol benı guldurdun ama allah senı guldurmesın
-
kılıçtaroğlu açıp göstermeli.
-
Lisede öğrenciyken Bizim sözde milliyetçi mukeddesatçı çevrelerde istanbulun fethi sırasında
Bizans alimlerinin "Yok meleklerin kanadı var mıdır? yomudur?, Yok varsa kaç tüy vardır " gibi zırvalarla uğraştıklarından bahsederk
kendi kendilerine şişinirlerdi... ( kendi hallerini bilmez )
Aynı zavallılık yine sahnede...
adam si2ldiğine itiraz etmiyor, sünnete takıyor kafayı...
Bu düşüncenin "top" yaptığı yerlerden birisi de mısırdaki el-ehzer üniversitesi
geçenlerde bir fetva yayınlamış
"iş yerindeki kadınlar erkekleri emzirilerse akraba olurlar dolayısı ile tacizden kurtulurlar"
tabi onların türkiyede de öğrencileri var...
çok istiyorlarsa ben de emzirebilirm
