Vakit Gazetesi: "Kılıçdaroğlu Sünnetsiz!"
-
student, sen daha cok okumalısın cok..
Aleviler ermeni degildir, alevilerin büyük cogunlugu Türkmendir, geri kalan azınlıgı ise zaza ve arap kökenlidir.
ayrıca hic bir alevi eserinde ve hic bir alevi yazıtında ermenice kelime bulunmaz. Osmanlıda sanat fars ve arap edebiyatına kaymısken Mevlana bile bu akıma uymusken alevi edebiyatı komple Türkcedir ve hic bir ermeni kelime yoktur.. arapca kelimeler, kürtce kelimeler vardır ama ermenice kelime bulamazsın.. eger aleviler ermeni olsalardı eserlerinde mutlaka bu izlere rastlanırdı..
sallarken azıcık arastırma yapında ona göre yazın..
student bunu yazdı:
-----------------------------
Siz devam edin konunun çükle alakalı olduğunu düşünmeye ....
Aleviliğin arkasına saklanan ermenilerde bşr yandan pkk yanında , bir yandan chp i ele geçirerek siyasette emellerine ulşamaya çalışsınlar
----------------------------- -
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
student bunu yazdı:
-----------------------------
Siz devam edin konunun çükle alakalı olduğunu düşünmeye ....
Aleviliğin arkasına saklanan ermenilerde bşr yandan pkk yanında , bir yandan chp i ele geçirerek siyasette emellerine ulşamaya çalışsınlar
-----------------------------hah
Alevilerin bir ermeni ve pkk li olmadigi kalmisti.
Aleviligin arkasina saklanan ermeniler diyerek Alevilere ermeni demek istemedim diyemezsin
bundan baska bir anlam cikartilamiyor
-----------------------------underzero , yazımda özellikle Yusuf Haloçoğlunun Aleviler Türkmendir , dediğini yazdım , tehcir sırasında bazı Ermeniler Aleviliğin arkasına saklandılar , Ermeni olduklarını saklayarak Aleviyiz dediler . Tabi bu kişiler gerçek Alevi olmadıklaı için Hz. Ali (ra) ın izinde olmadıkları için hem Aleviyiz deyip sünnet olmamalrı , ateist olduğunu söyleyen alevileirn ortaya çıkması sahte Aleviler olduğunu ortaya koyuyor. Biraz düşünün neden pkk lılar istanbulda veya diğer şehirlerde sahte aleviler in olduğu mahahllelerde rahatlıkla barınıyorlar ?
Ayrıca Dilipak sünnetsizdir demiyor , sünnetsiz mi diye soruyor , yazıyı dikkatle okuyun , sünnetsiz mi diye sormasının nedenini de yazıyor.
-
student bunu yazdı:
-----------------------------
Siz devam edin konunun çükle alakalı olduğunu düşünmeye ....
Aleviliğin arkasına saklanan ermenilerde bşr yandan pkk yanında , bir yandan chp i ele geçirerek siyasette emellerine ulşamaya çalışsınlar
-----------------------------Yaşın 38 olmasına rağmen neden hala student olduğun belli oluyor.Sen bir şeyler öğrenmeye yeni başladın sanırım,öğrendiklerin yanlış orası da ayrı mevzu tabi.
-
Vakitin Kılıçdaroğlu ile bir alip veremedigi oldugundan boyle seylerin ileride daha da artarak devam etmesi olasidir.
Kemal Kılıçdaroğlunun Vakit muhabirinini fena bozdugu videodur.
http://www.youtube.com/watch?v=i0C5NJsnIds
-
student bunu yazdı:
-----------------------------
Ayrıca Dilipak sünnetsizdir demiyor , sünnetsiz mi diye soruyor , yazıyı dikkatle okuyun , sünnetsiz mi diye sormasının nedenini de yazıyor.
-----------------------------Yuh sünnetsiz deseydi birde. Böyle bi lafı ortaya atması bile zihinsel engellilik, beyinsizlik ve ipnelik belirtisidir diye düşünüyorum. Hala bu adam ipne mi diye soruyorum. Bende soruyorum.
Böyle saçmalık mı olur Adam sünnetsiz mi diye soruyormuş biri çıkıp vakit gazetesinde çalışanlar o.... mı dese sadece soru mu oluyor bu. Böyle mantığa daha başka birşey demiyorum.
Eğer yaşın gerçekten 38 ise ve sen bu tür soruların ima taşımadığını düşünüyorsan söyleyecek söz yoktur zaten.
Ayrıca sen adam çükten bahsetmiyor diyorsun ama sünnetsiz mi diye soruyor diyorsun. Sünnetli veya sünnetsizse verecek mi de bu kadar merak ediyor anlamıyorum.
-
ne karisirlar anlamam..Sünnetli yada sünnetsiz..Bu kimseyi ilgilendirmez :)
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
Vakitin Kılıçdaroğlu ile bir alip veremedigi oldugundan boyle seylerin ileride daha da artarak devam etmesi olasidir.
Kemal Kılıçdaroğlunun Vakit muhabirinini fena bozdugu videodur.
http://www.youtube.com/watch?v=i0C5NJsnIds
-----------------------------:))) sımdı anlasıldı neden merak ettıklerı :) Cok hızlı olmus gorermısler sımdıde bır şey yedık ama nasıldı bır ogrenelım dıye mıllete soruyorlar :) bunu muhabır dıye sokaga kım saldı :)
-

-
şeriatçi vakitçilerin başka işi yokmu adamı reklam yapıyor...abdden böyle emir mi alıyolar nedir. abuk subuk şeyleri gündeme oturtuyorlar
oldu milletin % 80i abaza sapık diye haberde yapın o halde.zaten bunlar milleti sapıklaştırdı içine kapanık baskı ayrı gayrı diyerek..sırf böyle işlerin nöbetçiliğini üstlenmişler anasını satiyim. yok kızın eteği kısa yok erkeğin cinsel organı böyle bu nedir ya.sanane anasını satıyım sanane Allahın görevi diye mi uğraşıyorlar nedir.insaların özel hayatından size ne...tvde en ufak öpüşmeden bile rahatsız olan şeriatçi kafa porno cinsellik uzmanı kesilmiş. .bu ne perhiz lahana turşusu derler.
bu, bu konu için değil. yıllardır milletin na-mahrem yerleriyle uğraşan başka birisi yoktur bunlardan başka.kılıçdaroğlu zikimde değil sevmemde kendisini ama böyle milletin cinselliğiyle uğraşan helede şeriatçi kafanın uğraşması içlerinin fesatçı olduğunu gösteriyor.
-
"kılıçdaroğlu sünnetsiz"
"baykalın pipisi kapıya sıkıştı"
"osman pamukoğlu mason"
"atatürk içki içmiş"
"amiralin karısı bakkalın erkek çırağından 2 ekmek sipariş vermiş"
bu veled-i zinalar, iktidarın eliyle palazlandırıp ortama salınmış uçkursuzlar. ne din ne iman ne vatan ne ahlak bunlarda bulunmaz. olanı da sahtedir.
bunlara inanan, bunları alkışlayan, takdir eden varsa şüphesiz bizden değildir. helak edilesi zındıklardır.
*** Alevilere laf eden arkadaşa: Bir sünni olmama rağmen bu ülkeyi alevilerin daha çok sevdiğini söyleyeyim. Herkes aleviler kadar iyi niyetli, ahlaklı, vatanperver ve duyarlı olsaydı bu ülkede ne terör olurdu ne işsizlik ne de başımızdaki yobaz yolsuzlar.
