Yurt Dışında Okumak?
-
University of Delaware'de (Amerika) okuyorum. Eğer ailenin maddi durumu iyi değilse Amerika'nın hiç bir yerinde burssuz yaşayamazsın. Yani kısacası ya ailen ya da sponsorun sağlam olacak. Onun dışında spesifik bir sorun varsa cevaplayayım. Genel soruların cevabını her yerde bulabilirsin.
-
matr0x bunu yazdı
University of Delaware'de (Amerika) okuyorum. Eğer ailenin maddi durumu iyi değilse Amerika'nın hiç bir yerinde burssuz yaşayamazsın. Yani kısacası ya ailen ya da sponsorun sağlam olacak. Onun dışında spesifik bir sorun varsa cevaplayayım. Genel soruların cevabını her yerde bulabilirsin.
valla hocam para konusunu bı sekılde gıtmeyı dusunen herkes bıseylerı varsa aklına getırmıstır yoksa durum olmayınca zaten adamın aklına bıle gelmez,
sorulara gelıcek olursak hocam senın unıversıtenın kabul %sı egıtımde gelmeden dılı sart kosuyolarmı kayıtta neler ıstenıyor yasam duzeyı ev yurt olanakları bır ogrencının sorabılecegı hersey hocam yazabılecegın ne varsa benım ıcın yararlı yazarsan memnun kalırım
-
verilen linkleri okudum. futuristin verdiği konular çok açıklayıcı oldu.
Yalnız şimdi ben tr de yükseğe başlasam yurtdışında herhangi başka bir programa gitmek istediğimde ne yapmam gerekecek? geçiş için birşeyşer
var mı yoksa burdaki programı bırakmam mı gerekicek? burada y.lisans öğrencisiyken yurtdışındaki üniversilere başvuru yapılabilir mi?
-
emnimax bunu yazdımatr0x bunu yazdı
University of Delaware'de (Amerika) okuyorum. Eğer ailenin maddi durumu iyi değilse Amerika'nın hiç bir yerinde burssuz yaşayamazsın. Yani kısacası ya ailen ya da sponsorun sağlam olacak. Onun dışında spesifik bir sorun varsa cevaplayayım. Genel soruların cevabını her yerde bulabilirsin.
valla hocam para konusunu bı sekılde gıtmeyı dusunen herkes bıseylerı varsa aklına getırmıstır yoksa durum olmayınca zaten adamın aklına bıle gelmez,
sorulara gelıcek olursak hocam senın unıversıtenın kabul %sı egıtımde gelmeden dılı sart kosuyolarmı kayıtta neler ıstenıyor yasam duzeyı ev yurt olanakları bır ogrencının sorabılecegı hersey hocam yazabılecegın ne varsa benım ıcın yararlı yazarsan memnun kalırım
Okulların kabul yüzdelerine petersons.com'dan bakabilirsin.
Dil şartı tabiki koyuyorlar. İngilizce bilmeyen adamı hiç birisi almaz. Fakat dil için koydukları baraj değişebiliyor. Ama kafanın rahat olmasını istiyorsan IELTS'den 7.0 ya da TOEFL'dan 90 puanın olması lazım. Tabi birde GRE ya da GMAT sınavları var. Fakat International studentlar için GRE ve GMAT puanlarını çok fazla dikkate almıyorlar. Onun haricinde gerekli olan tek şey okul masrafını ödeyebileceğine onları inandırman. (Bu yüzden sponsorunun ya da ailenin sağlam olması gerekir demiştim.)
Yasam Türkiye'den daha rahat en azından insana saygı var. Ama bi düşersen bakanın olmaz. Benim barınma masrafım aylık $750 (utilities dahil), fakat bu ABD'nin hangi eyaletinde yaşayacağına başlı olarak çok değişebilir. $1000'de ödeyebilirsin $4002de ödeyebilirsin.
-
hocam para sikintin olmadigini soylemissin.
dolayisiyla sunu sorayim akademik olarak ciddi hedeflerin var mi yoksa yurtdisi gorup ortalama ustu bir egitim alayim mi diyorsun.
ayrica gidecegin yerden beklentilerin onemli yasam tarzindan bahset biraz.
ve ne olursa olsun boyle bir planin varsa hemen toefl kasmaya basla.
-
Akademik olarak simdilik bi hedef koymadim ama
Suanki okuma ve ciddi bi satatuye gelme istegimin verdigi guc ile okuyabildigim egitimimi kendimi gelistirebildigim kadar yuksege cikmayi planliyorum ondan bu arastirmalarim
Gidecegim yer icin en onemli beklentim egitim adam gibi egitim alabilmek normal duzeyde degil gercekten bi gun geriye baktigimda gurur duydugum bi egitim hayatim olsun istiyorum.
-
Bende yurtdışı Erasmus coop ile staj yapmak istiyorum ama ortalamam 1.53 CV falan yollasam kabul edilme ihtimalim var mi?
-
whopper bunu yazdı
Bende yurtdışı Erasmus coop ile staj yapmak istiyorum ama ortalamam 1.53 CV falan yollasam kabul edilme ihtimalim var mi?
Hocam 1.53 ortalama cok dusuk sorun yasarsun. Dil becerin cok iyiyse sansini dene
-
emnimax bunu yazdı
@Reberals
hocam pekı sende bıze yardımcı olurmusun gelsek oralara okumaya falan ?
13 kısı aaynı evde kaldıgına gore anlasılan kıralar cok fazla(mı) ?
hocam aynı ev dediğim büyük bir villa. Ama çok pis içi
balbazar tarafından 07/Kas/14 16:00 tarihinde düzenlenmiştir
Hocam kiralar o kadar fazla değil asıl sorun öğrencilere ev vermemeleri.
Geldiğinizde tabiki yardımcı olurum benimle iletişime geçerseniz. Zaten daha geçen gün aynı sınıfta bulunduğum bir arkadaşa yardımım dokundu.
Buraya gelen türkler genellikle hiç derslere bakmadan kendilerini cluplara içkiye karıya kıza atarlar. Ve sonuç olarak akıllı bişey değillerse dolandırılırlar.
Edit: geleceklere söylüyorum buradaki türklere sakın olaki güvenmeyin. -
Bu arada polonyada öğrenciyseniz.
Aylık kira+ fatura + yiyecek vs. herşey dahil 400-500 euroya geçinebilirsiniz. 300 euroyla dahi rahatça geçinenler var baya.
Sadece geldiginiz ilk aylarda fazla bir harcamanız olur .
