Mürit Panxer Haklıymış (İphone)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    metalati
    metalati's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    Samsung edge 7 kullanıyordum

    3 haftadan beri iphone x kullanıyorum

    ücretsiz mp3 indirmek sıkıntılı

    zil sesi yapmak dahada sıkıntılı

    pil az gidiyor

    tahribatın kendisine girmek safari ve chrome yavaş bildiğin yavaş

    telefonunun görüntüsünü tv ye yansıtamadım bi türlü

    geri tuşunun olmamasına alışmak zor oluyor 

    birde telefonun fanboylarının anlattığı gibi değil

    bildiğin telefon işte süper hızlı felan değil

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    metalati bunu yazdı

    Samsung edge 7 kullanıyordum

    3 haftadan beri iphone x kullanıyorum

    ücretsiz mp3 indirmek sıkıntılı

    zil sesi yapmak dahada sıkıntılı

    pil az gidiyor

    tahribatın kendisine girmek safari ve chrome yavaş bildiğin yavaş

    telefonunun görüntüsünü tv ye yansıtamadım bi türlü

    geri tuşunun olmamasına alışmak zor oluyor 

    birde telefonun fanboylarının anlattığı gibi değil

    bildiğin telefon işte süper hızlı felan değil

    hocam senin için bombacı mülayim var note 7 FE 

    çok rahat X i satıp 2 tane FE alırsın üstüne kalan parayla da s3 watch saat alırsın boşver X i napcan sen o kadar ilkel telefonu :) 

     

    android kafasından ios a geçince insanlara bişi oluyor telefona mp3 zil sesi indirmeye uğrasıyorlar halbuki cihaz bunlarla uğraşmayın diye yapılmış , tek tuş 2 saniye içinde tüm müzik arşivin zaten elinin altında oluyor. 

    https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-note-fan-edition-dual-sim-ithalatci-garantili-p-HBV000008S8AE

    çak geç hocam uğraşma 

     

    PanxeR tarafından 06/May/18 18:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    metalati bunu yazdı

    Samsung edge 7 kullanıyordum

    3 haftadan beri iphone x kullanıyorum

    ücretsiz mp3 indirmek sıkıntılı

    zil sesi yapmak dahada sıkıntılı

    pil az gidiyor

    tahribatın kendisine girmek safari ve chrome yavaş bildiğin yavaş

    telefonunun görüntüsünü tv ye yansıtamadım bi türlü

    geri tuşunun olmamasına alışmak zor oluyor 

    birde telefonun fanboylarının anlattığı gibi değil

    bildiğin telefon işte süper hızlı felan değil

    ne taktınız şu mp3 olayına. aile paylaşımlı apple müzik al  kafan rahat etsin. 

    tv yansıtma olayı için 50 tane alternatif var. chrome senkrizasonu ile link paylaşımı ile çözüyorum.

    geri tuşu için tek elle kullanıyorsan home tuşuna 2 kere hafif dokun geri tuşu parmağının ucuna geliyor  :D

    @yazilimci arkadaş ta diss atmış bana ama kusura bakmasın daha dün note 8 in rehberi durduruldu hatası için uğraştım. andoid her donanımda andorid.

    ayfonun uygulamaları sessiz sedasız güncellemesi bile androidşn nekadar eziyetli olduğunu anlatmaya yetiyor bile.tamam anladık androidtte de var ama stabil değil biliyorsunuz.

    live photos un kurbanı olayım  . @Panxer müride her atarlandığım güne laanet ediyorum. parti kur oy verelim reis


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    Neutron Music Player Ben bunu kullanıyorum tavsiye ederim.

    Poweramp Bu da var ama eskiden deneme sürümü olarak kurmuştum neutron en iyisi diye biliyorum. Neutron'un yorumlarında birisi poweramp'ın bas delisi olduğunu olduğunu neutron'un daha temiz ses verdiğini yazmış. Neutron'un ayarları falan çok detaylı.

    Başka 2-3 iyi program daha var ama benim hatırladıklarım bunlar en sağlamı Neutron diye biliyorum son zamanlarda başka bir şey çıkmadıysa.

    Foobar'ın mobil sürümünü denemedim ama bilgisayar için kesinlikle foobar + asio. 10 sene falan bir sürü program denedim winamp'ın son zamanlarında foobar'ı keşfetmiştim winamp foobar'ın yanında çöp kalıyordu. Arayüz olarak güzel istediğimi buluyorum eklenti desteği de var. Wasapi ya da asio eklentisi ile windows'u aradan çıkartıp direkt olarak ses kartıyla kendisi iletişim kuruyor.

     

    DarkSkull tarafından 06/May/18 19:13 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam ben kendimi sağlama aldım benimkide turkcell de çalışıyor benim gibi ve iphone 8 plus kullanıyor benim gibi fizy turkcell tv plus gibi teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor sağolsun apple tv yide bana hedye olarak o almıştı tercih meselesi iphone a mp3 indirmek mp4 veya mkv bluray indirmek mümkündür isteyen indirir fakat benim dediğim ihtiyaç olmaması adam sana daha hızlı her içeriğe ulaşmak için yöntem koymuş

    İhtiyaç var ama ben onu söylemeye çalışıyorum. Benim dükkana gel sağlam ses sistemi var sana youtube, spotify istediğin bir yerden müzik açayım sonra aynısının 320 kbps ya da flac olanını foobar ile açayım aradaki farkı direkt anlayacaksın. Senelerce nasıl daha iyi ses alırımın araştırmasını yaptım :) Cep telefonu için de bir sürü ayar yapılabilen çok iyi ses veren programlar var müziğe önem verenler zaten onları kullanıyor.




    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    müzik endistüridisin %99 u apple kullanıyor hocam , hem üretirken hem dinlerken.

    sadece samsung htc gibi firmalar para verdiyse reklam için o zaman o markaları kullanıyorlar. 

    örnek verelim. 

    bir DJ isen de bir stüdyo sahibiysen de müzik üretmek için ilk alınacaklar listesinde bir macbook pro veya imac vardır.

    peki müziği üretirken apple kullananlar dinlerken ne kullanıyor dersin? 

    100 tane caps eklemiycem google a music studios yazıp görsellerdkei mac lere bakabilirsin. 

    DarkSkull bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    Neutron Music Player Ben bunu kullanıyorum tavsite ederim.

    Poweramp Bu da var ama eskiden deneme sürümü olarak kurmuştum neutron en iyisi diye biliyorum. Neutron'un yorumlarında birisi poweramp'ın bas delisi olduğunu olduğunu neutron'un daha temiz ses verdiğini yazmış. Neutron'un ayarları falan çok detaylı.

    Başka 2-3 iyi program daha var ama benim hatırladıklarım bunlar en sağlamı Neutron diye biliyorum son zamanlarda başka bir şey çıkmadıysa.

    Foobar'ın mobil sürümünü denemedim ama bilgisayar için kesinlikle foobar + asio. 10 sene falan bir sürü program denedim winamp'ın son zamanlarında foobar'ı keşfetmiştim winamp foobar'ın yanında çöp kalıyordu. Arayüz olarak güzel istediğimi buluyorum eklenti desteği de var. Wasapi ya da asio eklentisi ile windows'u aradan çıkartıp direkt olarak ses kartıyla kendisi iletişim kuruyor.

     

    poweramp öncelikle samsung ve wolfson ses işlemcine sahip cihazlarda yüksek kaliteli ses vermek için çıktı sonradan gerekli kodeklerle tüm modellere uyumlu oldu ilk çıktıgında en iyi sesi özellikle bass ayarı konusunda poweramp veriyordu fakat sonradan diğer programlar onu geçmiş olaiblir. 

     

    PanxeR tarafından 06/May/18 19:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam ben kendimi sağlama aldım benimkide turkcell de çalışıyor benim gibi ve iphone 8 plus kullanıyor benim gibi fizy turkcell tv plus gibi teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor sağolsun apple tv yide bana hedye olarak o almıştı tercih meselesi iphone a mp3 indirmek mp4 veya mkv bluray indirmek mümkündür isteyen indirir fakat benim dediğim ihtiyaç olmaması adam sana daha hızlı her içeriğe ulaşmak için yöntem koymuş

    İhtiyaç var ama ben onu söylemeye çalışıyorum. Benim dükkana gel sağlam ses sistemi var sana youtube, spotify istediğin bir yerden müzik açayım sonra aynısının 320 kbps ya da flac olanını foobar ile açayım aradaki farkı direkt anlayacaksın. Senelerce nasıl daha iyi ses alırımın araştırmasını yaptım :) Cep telefonu için de bir sürü ayar yapılabilen çok iyi ses veren programlar var müziğe önem verenler zaten onları kullanıyor.



    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    müzik endistüridisin %99 u apple kullanıyor hocam , hem üretirken hem dinlerken.

    sadece samsung htc gibi firmalar para verdiyse reklam için o zaman o markaları kullanıyorlar. 

    örnek verelim. 

    bir DJ isen de bir stüdyo sahibiysen de müzik üretmek için ilk alınacaklar listesinde bir macbook pro veya imac vardır.

    peki müziği üretirken apple kullananlar dinlerken ne kullanıyor dersin? 

    100 tane caps eklemiycem google a music studios yazıp görsellerdkei mac lere bakabilirsin. 

    Apple da sana reklam için para veriyor galiba. Adam mobil için foobar mı diye soruyor sen adama siktir et foobar'ı neyin var neyin yok sat apple al diyorsun. Al bak aşağıda farklı siteler var mobilde müzik için hangisi iyiymiş.

    https://www.mobilescout.com/android/news/n77607/5-best-smartphones-2016-music-lovers.html

    https://smartphones.gadgethacks.com/how-to/top-4-phones-for-music-lovers-audiophiles-0175956/

    https://www.slashdigit.com/10-best-music-phones-coming-in-2018/

    https://www.techradar.com/news/the-best-phones-for-music

    Çoğu stüdyonun apple kullanmasının nedeni sadece müzik değil grafik vs olarak da bu işler için ilk üretilen profesyonel sağlam programların mac tabanlı olması ve apple bilgisayarların biraz daha hızlı çalışması. Programlara alışkanlık var ve bazı programların windows sürümü hiç yok. Yoksa müziğin ya da grafiğin, videonun kalitesinden değil her şey. Sizin gibi adamlar yüzünden amele fotoğrafçılar bile apple alıp içine windows kuruyor. Neymiş müşteri geldiğinde apple var görsün. İçindeki photshop sürümüne baksan photoshop 7.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam ben kendimi sağlama aldım benimkide turkcell de çalışıyor benim gibi ve iphone 8 plus kullanıyor benim gibi fizy turkcell tv plus gibi teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor sağolsun apple tv yide bana hedye olarak o almıştı tercih meselesi iphone a mp3 indirmek mp4 veya mkv bluray indirmek mümkündür isteyen indirir fakat benim dediğim ihtiyaç olmaması adam sana daha hızlı her içeriğe ulaşmak için yöntem koymuş

    İhtiyaç var ama ben onu söylemeye çalışıyorum. Benim dükkana gel sağlam ses sistemi var sana youtube, spotify istediğin bir yerden müzik açayım sonra aynısının 320 kbps ya da flac olanını foobar ile açayım aradaki farkı direkt anlayacaksın. Senelerce nasıl daha iyi ses alırımın araştırmasını yaptım :) Cep telefonu için de bir sürü ayar yapılabilen çok iyi ses veren programlar var müziğe önem verenler zaten onları kullanıyor.




    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    müzik endistüridisin %99 u apple kullanıyor hocam , hem üretirken hem dinlerken.

    sadece samsung htc gibi firmalar para verdiyse reklam için o zaman o markaları kullanıyorlar. 

    örnek verelim. 

    bir DJ isen de bir stüdyo sahibiysen de müzik üretmek için ilk alınacaklar listesinde bir macbook pro veya imac vardır.

    peki müziği üretirken apple kullananlar dinlerken ne kullanıyor dersin? 

    100 tane caps eklemiycem google a music studios yazıp görsellerdkei mac lere bakabilirsin. 

    DarkSkull bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    Neutron Music Player Ben bunu kullanıyorum tavsite ederim.

    Poweramp Bu da var ama eskiden deneme sürümü olarak kurmuştum neutron en iyisi diye biliyorum. Neutron'un yorumlarında birisi poweramp'ın bas delisi olduğunu olduğunu neutron'un daha temiz ses verdiğini yazmış. Neutron'un ayarları falan çok detaylı.

    Başka 2-3 iyi program daha var ama benim hatırladıklarım bunlar en sağlamı Neutron diye biliyorum son zamanlarda başka bir şey çıkmadıysa.

    Foobar'ın mobil sürümünü denemedim ama bilgisayar için kesinlikle foobar + asio. 10 sene falan bir sürü program denedim winamp'ın son zamanlarında foobar'ı keşfetmiştim winamp foobar'ın yanında çöp kalıyordu. Arayüz olarak güzel istediğimi buluyorum eklenti desteği de var. Wasapi ya da asio eklentisi ile windows'u aradan çıkartıp direkt olarak ses kartıyla kendisi iletişim kuruyor.

     

    poweramp öncelikle samsung ve wolfson ses işlemcine sahip cihazlarda yüksek kaliteli ses vermek için çıktı sonradan gerekli kodeklerle tüm modellere uyumlu oldu ilk çıktıgında en iyi sesi özellikle bass ayarı konusunda poweramp veriyordu fakat sonradan diğer programlar onu geçmiş olaiblir. 

     

    Muzik yapanlar bh isle ugrasanlar neden macbook aliyir pekki hocam yada imac bunun bir sebebi mi var (bilmedigimden)

    Bende iki yil once 5 s almistim 3 uncu gun sattim gittim a7 aldim hala severek kullaniyorum sattigimadamda android almis 3 uncu gununde satmis bunu alıyordu neden dedim iphone alisamiyorum dedi sen neden satiyorsun dedi bende alisamiyorum dedim... aslinda her seyin ozeti bu


    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam ben kendimi sağlama aldım benimkide turkcell de çalışıyor benim gibi ve iphone 8 plus kullanıyor benim gibi fizy turkcell tv plus gibi teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor sağolsun apple tv yide bana hedye olarak o almıştı tercih meselesi iphone a mp3 indirmek mp4 veya mkv bluray indirmek mümkündür isteyen indirir fakat benim dediğim ihtiyaç olmaması adam sana daha hızlı her içeriğe ulaşmak için yöntem koymuş

    İhtiyaç var ama ben onu söylemeye çalışıyorum. Benim dükkana gel sağlam ses sistemi var sana youtube, spotify istediğin bir yerden müzik açayım sonra aynısının 320 kbps ya da flac olanını foobar ile açayım aradaki farkı direkt anlayacaksın. Senelerce nasıl daha iyi ses alırımın araştırmasını yaptım :) Cep telefonu için de bir sürü ayar yapılabilen çok iyi ses veren programlar var müziğe önem verenler zaten onları kullanıyor.




    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    müzik endistüridisin %99 u apple kullanıyor hocam , hem üretirken hem dinlerken.

    sadece samsung htc gibi firmalar para verdiyse reklam için o zaman o markaları kullanıyorlar. 

    örnek verelim. 

    bir DJ isen de bir stüdyo sahibiysen de müzik üretmek için ilk alınacaklar listesinde bir macbook pro veya imac vardır.

    peki müziği üretirken apple kullananlar dinlerken ne kullanıyor dersin? 

    100 tane caps eklemiycem google a music studios yazıp görsellerdkei mac lere bakabilirsin. 

    DarkSkull bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    Neutron Music Player Ben bunu kullanıyorum tavsite ederim.

    Poweramp Bu da var ama eskiden deneme sürümü olarak kurmuştum neutron en iyisi diye biliyorum. Neutron'un yorumlarında birisi poweramp'ın bas delisi olduğunu olduğunu neutron'un daha temiz ses verdiğini yazmış. Neutron'un ayarları falan çok detaylı.

    Başka 2-3 iyi program daha var ama benim hatırladıklarım bunlar en sağlamı Neutron diye biliyorum son zamanlarda başka bir şey çıkmadıysa.

    Foobar'ın mobil sürümünü denemedim ama bilgisayar için kesinlikle foobar + asio. 10 sene falan bir sürü program denedim winamp'ın son zamanlarında foobar'ı keşfetmiştim winamp foobar'ın yanında çöp kalıyordu. Arayüz olarak güzel istediğimi buluyorum eklenti desteği de var. Wasapi ya da asio eklentisi ile windows'u aradan çıkartıp direkt olarak ses kartıyla kendisi iletişim kuruyor.

     

    poweramp öncelikle samsung ve wolfson ses işlemcine sahip cihazlarda yüksek kaliteli ses vermek için çıktı sonradan gerekli kodeklerle tüm modellere uyumlu oldu ilk çıktıgında en iyi sesi özellikle bass ayarı konusunda poweramp veriyordu fakat sonradan diğer programlar onu geçmiş olaiblir. 

     

    Muzik yapanlar bh isle ugrasanlar neden macbook aliyir pekki hocam yada imac bunun bir sebebi mi var (bilmedigimden)

    Bende iki yil once 5 s almistim 3 uncu gun sattim gittim a7 aldim hala severek kullaniyorum sattigimadamda android almis 3 uncu gununde satmis bunu alıyordu neden dedim iphone alisamiyorum dedi sen neden satiyorsun dedi bende alisamiyorum dedim... aslinda her seyin ozeti bu

    hocam imac veya macbook pro kullanılmasının en büyük sebebi müzik üretmek için kullanılan programların ya sadece mac için olması yada mac de daha iyi çalışması diyebiliriz. 

    https://www.apple.com/logic-pro/

    fazla kullanılan ve alternatifi olmayan bir program aynı zamanda appe a ait. birde imovie var yine editörlerin en fazla kullandıgı video editleme yazılımı.

    bu sebeple ayfonda bile vidoe düzenlemek çok çok kolay ve hızlıdır. 


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam ben kendimi sağlama aldım benimkide turkcell de çalışıyor benim gibi ve iphone 8 plus kullanıyor benim gibi fizy turkcell tv plus gibi teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor sağolsun apple tv yide bana hedye olarak o almıştı tercih meselesi iphone a mp3 indirmek mp4 veya mkv bluray indirmek mümkündür isteyen indirir fakat benim dediğim ihtiyaç olmaması adam sana daha hızlı her içeriğe ulaşmak için yöntem koymuş

    İhtiyaç var ama ben onu söylemeye çalışıyorum. Benim dükkana gel sağlam ses sistemi var sana youtube, spotify istediğin bir yerden müzik açayım sonra aynısının 320 kbps ya da flac olanını foobar ile açayım aradaki farkı direkt anlayacaksın. Senelerce nasıl daha iyi ses alırımın araştırmasını yaptım :) Cep telefonu için de bir sürü ayar yapılabilen çok iyi ses veren programlar var müziğe önem verenler zaten onları kullanıyor.



    Cep için, bu programlar hangileri Foobar android için mi?

    müzik endistüridisin %99 u apple kullanıyor hocam , hem üretirken hem dinlerken.

    sadece samsung htc gibi firmalar para verdiyse reklam için o zaman o markaları kullanıyorlar. 

    örnek verelim. 

    bir DJ isen de bir stüdyo sahibiysen de müzik üretmek için ilk alınacaklar listesinde bir macbook pro veya imac vardır.

    peki müziği üretirken apple kullananlar dinlerken ne kullanıyor dersin? 

    100 tane caps eklemiycem google a music studios yazıp görsellerdkei mac lere bakabilirsin. 

    Apple da sana reklam için para veriyor galiba. Adam mobil için foobar mı diye soruyor sen adama siktir et foobar'ı neyin var neyin yok sat apple al diyorsun. Al bak aşağıda farklı siteler var mobilde müzik için hangisi iyiymiş.

    https://www.mobilescout.com/android/news/n77607/5-best-smartphones-2016-music-lovers.html

    https://smartphones.gadgethacks.com/how-to/top-4-phones-for-music-lovers-audiophiles-0175956/

    https://www.slashdigit.com/10-best-music-phones-coming-in-2018/

    https://www.techradar.com/news/the-best-phones-for-music

    Çoğu stüdyonun apple kullanmasının nedeni sadece müzik değil grafik vs olarak da bu işler için ilk üretilen profesyonel sağlam programların mac tabanlı olması ve apple bilgisayarların biraz daha hızlı çalışması. Programlara alışkanlık var ve bazı programların windows sürümü hiç yok. Yoksa müziğin ya da grafiğin, videonun kalitesinden değil her şey. Sizin gibi adamlar yüzünden amele fotoğrafçılar bile apple alıp içine windows kuruyor. Neymiş müşteri geldiğinde apple var görsün. İçindeki photshop sürümüne baksan photoshop 7.

    pazarlama önemlidir. 

    firmalar web sitelerinin ekran görüntüsünü android ile göstermezler.

    iphone üzerinden gösterirler.

    https://www.google.com.tr/search?biw=1366&bih=637&tbm=isch&sa=1&ei=Ni_vWv_BA4yNsAHvuqCIDw&q=mobil+bankac%C4%B1l%C4%B1k&oq=mobil+bankac%C4%B1&gs_l=img.3.0.0l3j0i5i30k1l2j0i24k1l5.1955.3541.0.4666.13.10.0.0.0.0.254.1348.0j4j3.7.0....0...1c.1.64.img..6.7.1341...0i67k1j0i30k1j0i8i30k1.0.gKqwtMlq93w

    google a mobil bankacılık yazarsan görsellerin %90 ının iphone ile gösterildiğni görürsün. 

    bankalar para mı alıyor ? 

    yoksa böyle reklamlar yapmak için para mı  harcıyorlar ?


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    En pahalı telefon iphone olduğu için onunla reklam yapıyorlar. Araba kullanacak olsalar tofaş mı kullanırlar mercedes mi?

Toplam Hit: 17963 Toplam Mesaj: 195
iphone iphone en iyi telefon iyi telefon andorid vs iphone