folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Türkiye Evrimle Tanışıyor: İstanbul!



Türkiye Evrimle Tanışıyor: İstanbul!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Esconda bunu yazdı

    Siz dindarlara nasıl toptan yobaz diyorsanız, aynı şekilde sizede maymun deniliyor.

    Nokta şu ki, saygımı duyuyorsunuzda, saygı gösterilsin.

    http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.506073bb29eb35.99191052

    "Dinde bağnazlığı aşırılığa vardıran, başkalarına baskı yapmaya yönelen (kimse)"

    Din bağnazı, dinde aşırı tutucu olan adamlar yobazlar. Bu heriflere bilimi anlatamazsın. Bu herifler o kadar salak ki ; maymundan gelme ile maymun ile insanın atalarının ortak olması kousunu anlamıyorlar. İkisi arasındaki farkın ne olduğundan bihaber.

    Bizim maymundan gelmediğimiz net bir şekilde ortada. Din bağnazların yani yobazların "maymundan mı geldiniz haha" deyip göt ettiğini sanması bilime ne kadar uzak olduğunun ve ne kadar yobaz olduğunun kanıtıdır.

    ---

    Evrim bilimsel birşeydir. Bilimsel olarak evrimin olmadığını kanıtlarsanız buyrun kanıtlayın, bizde olmadığına inanalım.

    Ama dinazorlardan, bakterilerden bi haber olan kuranı kaynak olarak alıp bilimin karşısına 1400 yıl önceki şeylerle çıkarsanız saçmalarsınız. Saçmalıyorsunuzda.

    Gidin inanın. Fakat evrim yok demeniz için elinizdeki antikadan daha fazlasına ihtiyacınız var. Geri çok evrim yok diyebilirsiniz ama bunu kanıtlamanız için daha fazlasına ihtiyacınız var.

     

     

    Ayro tarafından 24/Eyl/12 18:03 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    saçmalık dediğiniz teori hakkında ne kadar şey biliyorsunuz? ha ben biliyorum diyebilirsiniz ama çoğunu yanlış biliyorsunuz. kendini mehdi olarak tanıtan deli olup olmadığı belli olmayan bilim ile uzaktan yakından alakası olmayan bi adamdan değil de işi bilimsel gerçeklerine uygun şekilde anlatanlardan öğrenin bir seferde.

    evrim tanrının var olmadığını söylemez. evrim sadece yeryüzündeki canlı çeşitliliğini açıklayan bir teoridir. yıkın artık bir şeyleri. 


    g2k[et]tahribat[dat]com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    g2k bunu yazdı

    saçmalık dediğiniz teori hakkında ne kadar şey biliyorsunuz? ha ben biliyorum diyebilirsiniz ama çoğunu yanlış biliyorsunuz. kendini mehdi olarak tanıtan deli olup olmadığı belli olmayan bilim ile uzaktan yakından alakası olmayan bi adamdan değil de işi bilimsel gerçeklerine uygun şekilde anlatanlardan öğrenin bir seferde.

    evrim tanrının var olmadığını söylemez. evrim sadece yeryüzündeki canlı çeşitliliğini açıklayan bir teoridir. yıkın artık bir şeyleri. 

    Sorun orda değil hocam burda:)

    Andolsun, biz insanı kuru bir çamurdan, şekillendirilmiş bir balçıktan yarattık. Hicr 26


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    katılacağım. gelecek var mı? Anadolu yakasındayım.


    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Bullshit


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    Allura bunu yazdı

    Evrim kadar saçma bir teori yok, sen nasıl maymundan geldigine inanıyorsun.

     

    Allah yaratmış bizi bu şekilde. dünya mx 12 bin yıllık .

     

     Darwin de "dini bilgilerine" güvenip 12 bin yıllıkdünyada evrim bu denli gelişemez deyip teorisini yıllaca açıklmamamıştı..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Homo
    zumsuk bunu yazdı
    Esconda bunu yazdı

    Siz dindarlara nasıl toptan yobaz diyorsanız, aynı şekilde sizede maymun deniliyor.

    Nokta şu ki, saygımı duyuyorsunuzda, saygı gösterilsin.

    http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.506073bb29eb35.99191052

    "Dinde bağnazlığı aşırılığa vardıran, başkalarına baskı yapmaya yönelen (kimse)"

    Din bağnazı, dinde aşırı tutucu olan adamlar yobazlar. Bu heriflere bilimi anlatamazsın. Bu herifler o kadar salak ki ; maymundan gelme ile maymun ile insanın atalarının ortak olması kousunu anlamıyorlar. İkisi arasındaki farkın ne olduğundan bihaber.

    Bizim maymundan gelmediğimiz net bir şekilde ortada. Din bağnazların yani yobazların "maymundan mı geldiniz haha" deyip göt ettiğini sanması bilime ne kadar uzak olduğunun ve ne kadar yobaz olduğunun kanıtıdır.

    ---

    Evrim bilimsel birşeydir. Bilimsel olarak evrimin olmadığını kanıtlarsanız buyrun kanıtlayın, bizde olmadığına inanalım.

    Ama dinazorlardan, bakterilerden bi haber olan kuranı kaynak olarak alıp bilimin karşısına 1400 yıl önceki şeylerle çıkarsanız saçmalarsınız. Saçmalıyorsunuzda.

    Gidin inanın. Fakat evrim yok demeniz için elinizdeki antikadan daha fazlasına ihtiyacınız var. Geri çok evrim yok diyebilirsiniz ama bunu kanıtlamanız için daha fazlasına ihtiyacınız var.

     

     

    Hayır vurguladığım şey evrimin olup olmaması değil, bazı başlıklar altında evrimcilerin dalga geçmesinden bahsediyorum.İslam dinine inanan açık görüşlü bir insan islam ile ilgili konu açıyor ve evrimciler anında konuyu pisliyor(dalga geçmeler, saygısızlıklar,yobazsınız demeler).Ama bir evrimci evrim ile ilgili konu açınca onlarda size maymunsunuz amk diyor, bu kadar basit.Evrimin varlığı yokluğu veya İslam bazlı  birşey söylemiyorum,tartışmayada girmiyorum, sadece empati kuruyorum.


    Madem bu dünyanın hem başı hem sonu hiç,Bu iki hiç arasında varlık olur mu hiç
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lucas
    lucas's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    O zaman bi evrimci fosilleri aciklasin. Merak ediyorum nasil sacma bi cevap verecek

    Ekonomisi zayıf bir ulus, yoksulluktan ve düşkünlükten kurtulamaz; güçlü bir uygarlığa, kalkınma ve mutluluğa kavuşamaz; toplumsal ve siyasal yıkımlardan kaçamaz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    istanbulda olaydım giderdim bende şansına ediyim


    imza
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    lucas bunu yazdı
    O zaman bi evrimci fosilleri aciklasin. Merak ediyorum nasil sacma bi cevap verecek

    Allah nezdinde İsa'nın durumu, Âdem'in durumu gibidir. Allah onu topraktan yarattı. Sonra ona ol dedi ve oluverdi. (Al-i İmran 59)
    Sizi topraktan yaratması, Onun [varlığının] delillerindendir. (Rum 20)
    O sizi yerden [topraktan] yarattı. Ve sizi o yerde yaşattı. (Hud 61)
    Sizi yerden [toprakta] yarattık; yine sizi o yere [toprağa] döndüreceğiz. (Taha 55)
    Biz insanı, kuru çamurdan, şekillenmiş balçıktan yarattık. (Hicr 26)
    O sizi çamurdan yarattı. (Enam 2)
    Biz insanı süzme çamurdan yarattık. (Müminun 12)
    O, insanı, pişmiş [tuğla gibi] bir balçıktan yarattı. (Rahman 14)
    Allah sizi topraktan, sonra meniden yarattı. (Fatır 1)
    Yarattığı her şeyi güzel yaratan ve insanı yaratmaya bir çamurdan başlayan Odur.
    Sonra onun zürriyetini, değersiz, hakir bir sudan [meniden, spermden] üretti. (Secde 7,8)


    Evrime inanan hiçkimse bunlardan daha saçma bir cevap veremez sanırım?


    .
Toplam Hit: 9867 Toplam Mesaj: 148