Türkiye Suriyeyi Vurdu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    Bu hükümetin bana kazandırdığı cümle.. 

     

    Çokta sikimdeydi...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    onparlak bunu yazdı
    The-ExTaCy bunu yazdı
    onparlak bunu yazdı
    Smirnoff bunu yazdı

    Abi suriye'nin götünü kollayan birileri var bence , yoksa suriye'nin eti ne budu ne lan ? ,

    Nüfusu kaç ? , Valla erkekler olarak sıraya girip birer posta tohumlama yapsak onun içinde boğulup
    giderler adamlardaki göte bak bize saldırıyolar.

    Hocam suriyenin askeri mühimmatını araştır istersen,tamam bizim ki kadar iyi değil ama hiç yokta değil,yani savaş durumudunda ciddi kayıplar vereceğimiz malum.(Nükleer silahlardan bahsetmiyorum bu arada).

    Dış politikamız başlı başına yanlış,bizim ne işimiz var suriyeyle yesinler birbirini bizim sorunumuz bize yeter zaten.Fakat ne yazık ki istediğimiz gibi gelişmiyo olaylar,bu noktaya gelinmiş.Sınırlarımızın içine bombalar düşüyo,uçağımız düşüyo,şehitler veriyoruz.Tabii ki bir cevap verilmeli,sessiz kalınamaz böyle bi durum karşısında.Zaten sadece belli birlikler toplarla vurulmuş ki bu bizim hakkımız,savaş durumu da yok ortada.

    Suriye şuan iç savaşta dostum bize bi sik olmaz gibime geliyo.

     

     

    Hocam haklısın,iç savaş var orada,lakin bizde yokmu?Tamam orda ki kadar şiddetli değil ama pkk'yı unuttuk mu?Kürt sorunu bizim için sorun olmaktan mı çıktı?Zaten yeniliriz demiyorum muklat suratle kazanırız(şahsi görüşüm).Fakat suriyeye bugüne kadar destek veren dış kuvvetlerde var iran,rusya,çin bunların başında geliyor,pkk'da bölgeyi karıştırıcak.Ve kayıplar askeri,ekonomik ve sosyal olacaktır.Savaşa sadece ordusal bakmıyalım lütfen(Önceki posta belirtiğim gibi savaş durumu yok inşallah'ta olmaz).

    Askeri güç bilgilerini vereyim,internetten bulduğum kadarıyla,tabii ki %100 doğru değildir.

    Türkiye

    Asker sayısı: 612.900
    Uçak sayısı: 1940
    Tank sayısı: 4300
    Yerdeki silah sistemi: 69.774
    Deniz araçları: 265
    Topçu sistemleri: 1838
    Denizaltı: 16
    Fırkateyn: 19
    Mayın avlama gemisi: 20
    Amfimik gemi: 5

    Suriye ;

    Asker sayısı: 304.000
    Uçak sayısı: 830
    Tank sayısı: 5300
    Yerdeki silah sistemi: 25.406
    Deniz araçları: 19
    Topçu sistemleri: 2.160
    Denizaltı: 0
    Fırkateyn: 2
    Mayın avlama gemisi: 4
    Amfimik gemi: 3

     

    ulan rusya ile iran suriye tayfası bize bi ambargo koysa o tankı yürütecek benzini bulamazsın. doğalgazsızlıktan götün donar. neyin karşılaştırması bu. her şey sayılarla değil.


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek
    schwarzseherisch bunu yazdı
    onparlak bunu yazdı
    The-ExTaCy bunu yazdı
    onparlak bunu yazdı
    Smirnoff bunu yazdı

    Abi suriye'nin götünü kollayan birileri var bence , yoksa suriye'nin eti ne budu ne lan ? ,

    Nüfusu kaç ? , Valla erkekler olarak sıraya girip birer posta tohumlama yapsak onun içinde boğulup
    giderler adamlardaki göte bak bize saldırıyolar.

    Hocam suriyenin askeri mühimmatını araştır istersen,tamam bizim ki kadar iyi değil ama hiç yokta değil,yani savaş durumudunda ciddi kayıplar vereceğimiz malum.(Nükleer silahlardan bahsetmiyorum bu arada).

    Dış politikamız başlı başına yanlış,bizim ne işimiz var suriyeyle yesinler birbirini bizim sorunumuz bize yeter zaten.Fakat ne yazık ki istediğimiz gibi gelişmiyo olaylar,bu noktaya gelinmiş.Sınırlarımızın içine bombalar düşüyo,uçağımız düşüyo,şehitler veriyoruz.Tabii ki bir cevap verilmeli,sessiz kalınamaz böyle bi durum karşısında.Zaten sadece belli birlikler toplarla vurulmuş ki bu bizim hakkımız,savaş durumu da yok ortada.

    Suriye şuan iç savaşta dostum bize bi sik olmaz gibime geliyo.

     

     

    Hocam haklısın,iç savaş var orada,lakin bizde yokmu?Tamam orda ki kadar şiddetli değil ama pkk'yı unuttuk mu?Kürt sorunu bizim için sorun olmaktan mı çıktı?Zaten yeniliriz demiyorum muklat suratle kazanırız(şahsi görüşüm).Fakat suriyeye bugüne kadar destek veren dış kuvvetlerde var iran,rusya,çin bunların başında geliyor,pkk'da bölgeyi karıştırıcak.Ve kayıplar askeri,ekonomik ve sosyal olacaktır.Savaşa sadece ordusal bakmıyalım lütfen(Önceki posta belirtiğim gibi savaş durumu yok inşallah'ta olmaz).

    Askeri güç bilgilerini vereyim,internetten bulduğum kadarıyla,tabii ki %100 doğru değildir.

    Türkiye

    Asker sayısı: 612.900
    Uçak sayısı: 1940
    Tank sayısı: 4300
    Yerdeki silah sistemi: 69.774
    Deniz araçları: 265
    Topçu sistemleri: 1838
    Denizaltı: 16
    Fırkateyn: 19
    Mayın avlama gemisi: 20
    Amfimik gemi: 5

    Suriye ;

    Asker sayısı: 304.000
    Uçak sayısı: 830
    Tank sayısı: 5300
    Yerdeki silah sistemi: 25.406
    Deniz araçları: 19
    Topçu sistemleri: 2.160
    Denizaltı: 0
    Fırkateyn: 2
    Mayın avlama gemisi: 4
    Amfimik gemi: 3

     

    ulan rusya ile iran suriye tayfası bize bi ambargo koysa o tankı yürütecek benzini bulamazsın. doğalgazsızlıktan götün donar. neyin karşılaştırması bu. her şey sayılarla değil.

    Hocam postun başından okusaydın kime itafen karşılaştırma rakamlarını verdiğimi anlardın,ayrıca söylediğine katılıyorum.


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı
    Kutikula bunu yazdı

    Suriye'yle savaşmak demek Rusya'yı İran'ı Çin'i karşına almak demek. Bu da enerji kıtlığı ticaret kıtlığı demek. Türkiye bütün komşularıyla ilişkilerini bozdu zaten. Yalnızlaştırıldık basitçesi.

    Dostum orası doğru ama biz de amerikanın ortadoğuya giriş kapısıyız amerika da kapının kapanmasını istemez.

    Savaş çıkmaz suriyeyle sanmıyorum zaten.

    bizim ABD'yle ticari ilişkimiz çoğunluk olarak savaş teknolojisine dayanıyor.Saydığım diğer ülkelerle ise enerji,yaşamsal ihtiyaçlar,ticaret yani.Biz Amerikanın ortadoğuya açılan kapısıyız doğru o zaman nazlanıcaz biz dayatıcaz kıymetimiz bilinene kadar. ABD'ye domaldığımız doğrudur ama bu akp döneminde başlamadı coook öncesine dayanıyor. Yani artık bu geri dönülmez bir olay.Bugün çıkmasa bile bu savaş bir gün biriyle bunu yaşıcaz.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    biri son dakika mı dedi?

    Flaş!.. Suriye tezkeresi Bakanlar Kurulu'ndan geçti

    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=1353947


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Ulan degil suriye; rusya, cin, iran ustune gelse bi sikim olmaz. Ambargo, bombalama olur. Kolay mi ole savas bu devirde ?

     

    savasi gidin sehit ailelerine sorun. ne savasi ? Turkiye govde gosterisi yapmali ama top tufekle egil. Sacmalamayin aq. 

    Ulkucu ergen gibi asalim keselim ne ? Sacmalamayin

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    şu bombolamayı misal yunanistan izmire veya doğu dısında farklı bir bölgeye yapsa, adım gibi eminim devlet hayır savasmıyoruz dese bile halk ayaklanır amk yakar yıkar. yalnız doguya karsı o kadar sogukkanlıyız ki artık...  hani atom bombası atsalar aman olm oyuna gelmeyin lan dioruz kendi kendimize(bende dahil).  ne oyunmus bu amınakodumun şeyi. yani birileri savascaksınız diyor. daha sonra kürdistan kurulcak diyor olay bu yani. sen ister oyun de. ister savasmıyorum de, istersen oyuna gelmiyorum de. hani bu işin sonu vahim gibi görünüyor hayırlısı.

    solstice tarafından 04/Eki/12 01:09 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    son dakika: Türkiye tarafından 5. hudut bölüğünden, Suriyeye top atışları hala devam ediyor...


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Suriyeli teröristler baktılar Esad'la başa çıkamıyorlar dümenden Türkiye'ye mermi attılar esadın üstüne yıktılar zaten Suriyeli teröristleri destekleyen Amerikanında istediği buydu savaşa sokuyorlar bizi işte ...
    Jetimizi düşürende xaten Amerikanın ta kendisinden başka biri değil...


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Suriyeli teröristler baktılar Esad'la başa çıkamıyorlar dümenden Türkiye'ye mermi attılar esadın üstüne yıktılar zaten Suriyeli teröristleri destekleyen Amerikanında istediği buydu savaşa sokuyorlar bizi işte ...
    Jetimizi düşürende xaten Amerikanın ta kendisinden başka biri değil...

    http://www.youtube.com/watch?v=lbrZ0sESQs0&feature=share



    olayın aslı...amk muhalifleri.

    esadın suçu yok. yine pic muhalifler ortalığı karıştırdılar. çok hızlı gaza gelen ülkeyiz

     

    kaygusuz tarafından 04/Eki/12 01:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
Toplam Hit: 12743 Toplam Mesaj: 160