folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 3G"Ye Geçen Varmı?



3G"Ye Geçen Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganbaharozu
    doganbaharozu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Erkek
    Ee 30 temmuz oldu hala umts sebekesi yok diyor kullanbilen  murid var mı? sabah 8 mesaisiyle mi geçecez yoksa??
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    bu ne acele böle
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganbaharozu
    doganbaharozu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Erkek
    merak işte bazen soruyorum kendi kendime:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    hangi oparatörü kullanıyosun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganbaharozu
    doganbaharozu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Erkek
    vodafone ve avea.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo
    şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    valla işsiz işsiz tüm forumları dolaşıyorum. 1-2 kişi haricinde kimse geçmemiş daha. Merak merak dediler 4 e kadar bekledik merağımızın içine ettiler ha.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    xylgn_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
    -----------------------------
    valla 1mbps üstünde internet sağlarlarsa tutulmaması gibi bi ihtimal yok. Baz istasyonu yakınında 7.2 ye kadar hız garanti ediyor operatorler. Diğer ülkelerde 150 mbps ye kadar çıkanlar var. Ve adsl tamamen yerini bu teknolojiye bırakmış durumda.
    Ayrıca n78 ve n82 üstü telefonları olmayanlar fazla heveslenmesinler. telefon 3g yi desteklese bile 300 kbps den yukarıyı göremezler.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EfsaneTurka
    EfsaneTurka's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    xylgn_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
    -----------------------------
    valla 1mbps üstünde internet sağlarlarsa tutulmaması gibi bi ihtimal yok. Baz istasyonu yakınında 7.2 ye kadar hız garanti ediyor operatorler. Diğer ülkelerde 150 mbps ye kadar çıkanlar var. Ve adsl tamamen yerini bu teknolojiye bırakmış durumda.
    Ayrıca n78 ve n82 üstü telefonları olmayanlar fazla heveslenmesinler. telefon 3g yi desteklese bile 300 kbps den yukarıyı göremezler.

    -----------------------------

    5800 ile neler yaparız :D 


    A face that awakes when I close my eyes
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganbaharozu
    doganbaharozu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Erkek
    sıraylla mı gecırecekler ya kuyruk mu beklıcez. Ya hızlı diye gecmedik mi bu 3g ye zatan bir yıldır türkiye ye gelecek diye bekliyoruz 3gli aletlerialıp yatırdık aylardır.simdide kkkuyruk beklicez ha:Dpuhahaha
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    EfsaneTurka bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    xylgn_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
    -----------------------------
    valla 1mbps üstünde internet sağlarlarsa tutulmaması gibi bi ihtimal yok. Baz istasyonu yakınında 7.2 ye kadar hız garanti ediyor operatorler. Diğer ülkelerde 150 mbps ye kadar çıkanlar var. Ve adsl tamamen yerini bu teknolojiye bırakmış durumda.
    Ayrıca n78 ve n82 üstü telefonları olmayanlar fazla heveslenmesinler. telefon 3g yi desteklese bile 300 kbps den yukarıyı göremezler.

    -----------------------------

    5800 ile neler yaparız :D 


    -----------------------------
    3.6 mbps yle bağlanırsın hocaa tüm modeller turkcellin sitesinde var.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
Toplam Hit: 14542 Toplam Mesaj: 92