3G"Ye Geçen Varmı?
-
Ee 30 temmuz oldu hala umts sebekesi yok diyor kullanbilen murid var mı? sabah 8 mesaisiyle mi geçecez yoksa??
-
bu ne acele böle
-
merak işte bazen soruyorum kendi kendime:D
-
hangi oparatörü kullanıyosun
-
vodafone ve avea.
-
şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
-
valla işsiz işsiz tüm forumları dolaşıyorum. 1-2 kişi haricinde kimse geçmemiş daha. Merak merak dediler 4 e kadar bekledik merağımızın içine ettiler ha.
-
xylgn_ bunu yazdı:
-----------------------------
şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
-----------------------------
valla 1mbps üstünde internet sağlarlarsa tutulmaması gibi bi ihtimal yok. Baz istasyonu yakınında 7.2 ye kadar hız garanti ediyor operatorler. Diğer ülkelerde 150 mbps ye kadar çıkanlar var. Ve adsl tamamen yerini bu teknolojiye bırakmış durumda.
Ayrıca n78 ve n82 üstü telefonları olmayanlar fazla heveslenmesinler. telefon 3g yi desteklese bile 300 kbps den yukarıyı göremezler. -
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
xylgn_ bunu yazdı:
-----------------------------
şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
-----------------------------
valla 1mbps üstünde internet sağlarlarsa tutulmaması gibi bi ihtimal yok. Baz istasyonu yakınında 7.2 ye kadar hız garanti ediyor operatorler. Diğer ülkelerde 150 mbps ye kadar çıkanlar var. Ve adsl tamamen yerini bu teknolojiye bırakmış durumda.
Ayrıca n78 ve n82 üstü telefonları olmayanlar fazla heveslenmesinler. telefon 3g yi desteklese bile 300 kbps den yukarıyı göremezler.
-----------------------------5800 ile neler yaparız :D
-
sıraylla mı gecırecekler ya kuyruk mu beklıcez. Ya hızlı diye gecmedik mi bu 3g ye zatan bir yıldır türkiye ye gelecek diye bekliyoruz 3gli aletlerialıp yatırdık aylardır.simdide kkkuyruk beklicez ha:Dpuhahaha
-
EfsaneTurka bunu yazdı:
-----------------------------Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
xylgn_ bunu yazdı:
-----------------------------
şimdiden 1 milyon aboneye ulaşmasına rağmen görüceksiniz tutulmayacak.
-----------------------------
valla 1mbps üstünde internet sağlarlarsa tutulmaması gibi bi ihtimal yok. Baz istasyonu yakınında 7.2 ye kadar hız garanti ediyor operatorler. Diğer ülkelerde 150 mbps ye kadar çıkanlar var. Ve adsl tamamen yerini bu teknolojiye bırakmış durumda.
Ayrıca n78 ve n82 üstü telefonları olmayanlar fazla heveslenmesinler. telefon 3g yi desteklese bile 300 kbps den yukarıyı göremezler.
-----------------------------5800 ile neler yaparız :D
-----------------------------
3.6 mbps yle bağlanırsın hocaa tüm modeller turkcellin sitesinde var.
