Travian Server‘Im Açıldı
-
arkadaşlar cpanel e giremiyorum . altın yollayan felan demişsiniz . bunlar için phpmyadmin den yapıyordum .
sanırım hostla alakalı bir problem . oyunla ilgileniyorum tabii ki . ama bütün işim oyun değil .
sabahtan beri koşuşturuyordum . şimdi geldim yemeğimi yedim .
-
oyunda adam kalmamış yaw bı kac kısı dısında :/
-
30 bin atlı saldırdı bu normal mi ? neyse bıraktım oyunu zaten.
-
nurulmac11 bunu yazdı
30 bin atlı saldırdı bu normal mi ? neyse bıraktım oyunu zaten.
bende toplam 15bın olması lazım. normaldır kım saldırdıysa.
edit. ben de sıkıldım zaten. bırakcam galiba.
ruhi tarafından 03/Ağu/13 01:05 tarihinde düzenlenmiştir -
aynen oyunu bıraktım bende sarmadı 12 aktif kullanıcıyla oynamak.
-
isteyene hesabı verebilirim. ben oynamıycam galiba. tat alamıyorum
-
My4 Hocam Hesabımı silermisin.
Toplam Hit: 10592 Toplam Mesaj: 108
