Travian Server‘Im Açıldı
-
Huerfanos bunu yazdı
ben ayarlayip acicam tekrar eski sw yi db falan bende
?
-
Huerfanos bunu yazdı
ben ayarlayip acicam tekrar eski sw yi db falan bende
gerek yok hoca sonra takip edilmiyor server boşu boşuna oynuyoruz
-
ben en son küfür ettim adam yerine koyup konuşmak yetmiyor eleman'a
-
Maresca bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
ya ben de dedim bırak saldırma askerlerim ölüyo sen de hammadde almıyosun dedim adamın verdiği cevap eğer şimdi saldırmazsam sen güçlenip bana saldıracaksın oldu :)
Göt meselesi :)
+1 aynen :)
-
KeRiM_0_5 bunu yazdıMaresca bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
ya ben de dedim bırak saldırma askerlerim ölüyo sen de hammadde almıyosun dedim adamın verdiği cevap eğer şimdi saldırmazsam sen güçlenip bana saldıracaksın oldu :)
Göt meselesi :)
+1 aynen :)
çokcuk olduğu kesinleştı hocam. g*tünden korkuyor. gece bız uyurken saldırıyor kahraman bugunu kullanarak bellı. çöktüğü köye de gülücük koymuş.
-
:D abi adamın egolarına neden priket oluyosunuz :D
-
BarisYigit bunu yazdı
:D abi adamın egolarına neden priket oluyosunuz :D
egosuna sıçayım onun :)) başına geliceklerı bılmıyor bizimde b planımızvar elbet :D
-
benide bi birliğe alın olmazmı :/
-
rakip yok hoca sıkıldım ya
-
bir arkadaş var oyunda. 250.000 toyton basmış. belkide daha fazla. nasıl becermiş bunu?
