folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server‘Im Açıldı



Travian Server‘Im Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    SiyahBeyaz bunu yazdı

    hocam asker vereceksen kendine bırakalım ne anlamı kaldı ki

    tamam hocam bir kerelik birşeydi .kusura bakma . herkese 500 er altın eklendi.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SiyahBeyaz
    SiyahBeyaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2010
    Erkek

    hocam yaptıgımız askerleri kesince oyunu bırakacağız  ondan diyorum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    ben ayarlayip acicam tekrar eski sw yi db falan bende 


    Anarsistherif...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    ben ayarlayip acicam tekrar eski sw yi db falan bende 

    vuhuuuuuuuuu rekabet :P

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    @ruhii bana bu arkadasimi rakip goruyosun haci. adam kendine asker basmis yahu. birde gm yim olsun o kadar demis. 

    @my4 haci sen metin2 serveri ac orda kendine edit item falan yaz. gm yim diye havada atarsin hem panpalarina


    Anarsistherif...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    yanlış anlamayın da beceremiyonuz şu travian sw işini hacım en azından açmadan bi bugları fixleyin asker katlama falan var diğer konuda görmüştüm sana da dicek bişi yok amk sen böyle yapıcan sanıyon mu ki kimse senin serverında oynar mk kendine asker basmış paşaya bak :D 


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    iyi olmuş la binalar falan hemen gelişiyo, diğer travianda iflahım skiliyodu vallaa beklemekten.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rocketadam
    rocketadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2010
    Erkek

    ben de geldim hacılar


    Bir milletin zenginliği hisse senetleri değil, hissi senetleridir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek
    WitchKing bunu yazdı

    yanlış anlamayın da beceremiyonuz şu travian sw işini hacım en azından açmadan bi bugları fixleyin asker katlama falan var diğer konuda görmüştüm sana da dicek bişi yok amk sen böyle yapıcan sanıyon mu ki kimse senin serverında oynar mk kendine asker basmış paşaya bak :D 

    oyunda çoğu bug fixlenmiş durumda gördüğüm kadarıyla asker katlama henüz olmadı ama olacağını zannediyorum onu engellenmesi pek mümkün değil oyunun hızlı işleyişinden doğal olarak oluşuyor o bakalım başladık bizde

     

    ayrıca kendine asker basmak gerçekten hoş değil hocam haksız rekabet yapma


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mYMusti
    mYMusti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    hocam bende  aşırı yavaş açılmıyor sizde de bu durumda mı.

Toplam Hit: 10598 Toplam Mesaj: 108