Travian Server‘Im Açıldı
-
SiyahBeyaz bunu yazdı
hocam asker vereceksen kendine bırakalım ne anlamı kaldı ki
tamam hocam bir kerelik birşeydi .kusura bakma . herkese 500 er altın eklendi.
-
hocam yaptıgımız askerleri kesince oyunu bırakacağız ondan diyorum
-
ben ayarlayip acicam tekrar eski sw yi db falan bende
-
Huerfanos bunu yazdı
ben ayarlayip acicam tekrar eski sw yi db falan bende
vuhuuuuuuuuu rekabet :P
-
@ruhii bana bu arkadasimi rakip goruyosun haci. adam kendine asker basmis yahu. birde gm yim olsun o kadar demis.
@my4 haci sen metin2 serveri ac orda kendine edit item falan yaz. gm yim diye havada atarsin hem panpalarina
-
yanlış anlamayın da beceremiyonuz şu travian sw işini hacım en azından açmadan bi bugları fixleyin asker katlama falan var diğer konuda görmüştüm sana da dicek bişi yok amk sen böyle yapıcan sanıyon mu ki kimse senin serverında oynar mk kendine asker basmış paşaya bak :D
-
iyi olmuş la binalar falan hemen gelişiyo, diğer travianda iflahım skiliyodu vallaa beklemekten.
-
ben de geldim hacılar
-
WitchKing bunu yazdı
yanlış anlamayın da beceremiyonuz şu travian sw işini hacım en azından açmadan bi bugları fixleyin asker katlama falan var diğer konuda görmüştüm sana da dicek bişi yok amk sen böyle yapıcan sanıyon mu ki kimse senin serverında oynar mk kendine asker basmış paşaya bak :D
oyunda çoğu bug fixlenmiş durumda gördüğüm kadarıyla asker katlama henüz olmadı ama olacağını zannediyorum onu engellenmesi pek mümkün değil oyunun hızlı işleyişinden doğal olarak oluşuyor o bakalım başladık bizde
ayrıca kendine asker basmak gerçekten hoş değil hocam haksız rekabet yapma
-
hocam bende aşırı yavaş açılmıyor sizde de bu durumda mı.
