Travian Server‘Im Açıldı
-
sanane bunu yazdı
bir arkadaş var oyunda. 250.000 toyton basmış. belkide daha fazla. nasıl becermiş bunu?
soru nick uyumu :D
-
stabilo bunu yazdı
rakip yok hoca sıkıldım ya
olmaz tabi rakip fırsat vermiyorsunuzki gelişelim ordu basalım dişediş savaşalım TR07 zaten hiç fırsat vermiyor nasıl bir korku varsa 250k toytonla dalıyor adam
-
kapil bunu yazdıstabilo bunu yazdı
rakip yok hoca sıkıldım ya
olmaz tabi rakip fırsat vermiyorsunuzki gelişelim ordu basalım dişediş savaşalım TR07 zaten hiç fırsat vermiyor nasıl bir korku varsa 250k toytonla dalıyor adam
tr07 kim bilen varmı?
-
sanane bunu yazdıkapil bunu yazdıstabilo bunu yazdı
rakip yok hoca sıkıldım ya
olmaz tabi rakip fırsat vermiyorsunuzki gelişelim ordu basalım dişediş savaşalım TR07 zaten hiç fırsat vermiyor nasıl bir korku varsa 250k toytonla dalıyor adam
tr07 kim bilen varmı?
bilmiyorum ama az önce hesabı silindi oyundan kalktı TR07 :)
-
bug/hack olaylarını bana pm atarak söyleyebilirsiniz . ayrıca öneriniz/ sorununuz varsa pm atabilirsiniz .
en iyi destek bizde.
my4 tarafından 30/Tem/13 16:09 tarihinde düzenlenmiştir -
sonunda.ama özleyecez :) :P
-
bende altin istiyorum
-
furkan5816 bunu yazdı
bende altin istiyorum
yolladım :)
-
arkadaşın birisi tr07'yi haksız yere banlattırdıgımızı soyluyor. eğer bir haksızlık var ise şikayet edersiniz incelenir.
saldırıda asker katlama yapan bır adam adaletlı mı oynuyor sımdı. hiç de adaletli değil.
ben akşam askerlerım saldırıda ıkı katına cıktı dıye pm atıp sıldırmeyı bılıyorsam dıger arkadaslar da yapmalı. adalet budur.
-
benim askerler durduk yere yine sıfırlandı bu nasıl oluyor yaa birisi veritabanıyla mı oynuyor ne yapıyor anlamadım
