folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server‘Im Açıldı



Travian Server‘Im Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    sanane bunu yazdı

    bir arkadaş var oyunda. 250.000 toyton basmış. belkide daha fazla. nasıl becermiş bunu?

    soru nick uyumu :D


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    stabilo bunu yazdı

    rakip yok hoca sıkıldım ya

    olmaz tabi rakip fırsat vermiyorsunuzki gelişelim ordu basalım dişediş savaşalım TR07 zaten hiç fırsat vermiyor nasıl bir korku varsa 250k toytonla dalıyor adam 


    Orman Mühendisi //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    kapil bunu yazdı
    stabilo bunu yazdı

    rakip yok hoca sıkıldım ya

    olmaz tabi rakip fırsat vermiyorsunuzki gelişelim ordu basalım dişediş savaşalım TR07 zaten hiç fırsat vermiyor nasıl bir korku varsa 250k toytonla dalıyor adam 

    tr07 kim bilen varmı?


    Naber la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    sanane bunu yazdı
    kapil bunu yazdı
    stabilo bunu yazdı

    rakip yok hoca sıkıldım ya

    olmaz tabi rakip fırsat vermiyorsunuzki gelişelim ordu basalım dişediş savaşalım TR07 zaten hiç fırsat vermiyor nasıl bir korku varsa 250k toytonla dalıyor adam 

    tr07 kim bilen varmı?

    bilmiyorum ama az önce hesabı silindi oyundan kalktı TR07 :)


    Orman Mühendisi //
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    bug/hack olaylarını bana pm atarak söyleyebilirsiniz . ayrıca öneriniz/ sorununuz varsa pm atabilirsiniz .

    en iyi destek bizde.

    my4 tarafından 30/Tem/13 16:09 tarihinde düzenlenmiştir

    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    sonunda.ama özleyecez :) :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkan5816
    furkan5816's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2012
    Erkek

    bende altin istiyorum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    furkan5816 bunu yazdı

    bende altin istiyorum

    yolladım :)


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    arkadaşın birisi tr07'yi haksız yere  banlattırdıgımızı soyluyor. eğer bir haksızlık var ise şikayet edersiniz incelenir.

    saldırıda asker katlama yapan bır adam adaletlı mı oynuyor sımdı. hiç de adaletli değil.

    ben akşam askerlerım saldırıda ıkı katına cıktı dıye pm atıp sıldırmeyı bılıyorsam dıger arkadaslar da yapmalı. adalet budur.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek

    benim askerler durduk yere yine sıfırlandı bu nasıl oluyor yaa birisi veritabanıyla mı oynuyor ne yapıyor anlamadım


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
Toplam Hit: 10603 Toplam Mesaj: 108