Travian Server‘Im Açıldı
-
KeRiM_0_5 bunu yazdı
Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(
yav he he . ironi mi yapıyon hocam anlamadım ama . öyle birşey yok .olmamış .az önce baktım :D .
-
altın pls :)
-
mataramasuko bunu yazdı
altın pls :)
herkese 100 altın yollandı.
-
my4 bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
altın pls :)
herkese 100 altın yollandı.
hacu bi tek bana yollayacaktin yaw :)
-
Hocam benim hesabı silebilir misin, hesap silme çalışmıyor.
Bir de binaların hepsinde aynı olay oluyor mu bilmiyorum ama hammadde deposunu yıkınca depo sınırı düşmüyor. sürekli yıkıp kurarsanız +60k depo sağlar hem de çok ucuz ve hızlı bir yolla. Aynı olay diğer binalarda da oluyorsa mesela kışlayı yıkıp sürekli kurarsak süreler kısalır gibi bir mantık varsa ağır bir açık olabilir.
Bir de sadece bende mi 700 altın var yoksa herkeste mi? 700 altın ile bir de plus yaparsak roma ırkıyla 3lü 3lü binaları tamamlayıp çoşabiliriz.
Oyuncu sayısı çok az yapacak birşey kalmıyor oyunda, sanırım oyun 100x ama askerler 100x yemiyor, oturup binlerce asker basmak çok zor değil.
-
__hsyN__ bunu yazdı
Hocam benim hesabı silebilir misin, hesap silme çalışmıyor.
Bir de binaların hepsinde aynı olay oluyor mu bilmiyorum ama hammadde deposunu yıkınca depo sınırı düşmüyor. sürekli yıkıp kurarsanız +60k depo sağlar hem de çok ucuz ve hızlı bir yolla. Aynı olay diğer binalarda da oluyorsa mesela kışlayı yıkıp sürekli kurarsak süreler kısalır gibi bir mantık varsa ağır bir açık olabilir.
Bir de sadece bende mi 700 altın var yoksa herkeste mi? 700 altın ile bir de plus yaparsak roma ırkıyla 3lü 3lü binaları tamamlayıp çoşabiliriz.
Oyuncu sayısı çok az yapacak birşey kalmıyor oyunda, sanırım oyun 100x ama askerler 100x yemiyor, oturup binlerce asker basmak çok zor değil.
asker 50 x.
siliyorum biraz sonra hesabını.
-
Bu one ve two kim lan. Sanki Haçlı seferine çıkmış. Taş üstünde taş bırakmadı. Darmadağın etti köyü.
-
başladım ama hemen yıkmayın la bekleyin azcık gelişeyim :D
-
my4 bunu yazdıKeRiM_0_5 bunu yazdı
Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(
yav he he . ironi mi yapıyon hocam anlamadım ama . öyle birşey yok .olmamış .az önce baktım :D .
nasıl olmamış hocam oldu keşke ekran görüntüsü alsaydım askerlerim açlıktan öldüler hep mancınık birden 4 milyar oldu :(
edit: birde hocam kahramanda sıkıntı önceki serverdada aynısı vardı kahramanı saldırıda kullanırsan 0 saniyede saldırı yapıyor kahramanları silecek misin ne yapacaksan yap kullanmasın kimse uyarmaktan bıktım
KeRiM_0_5 tarafından 27/Tem/13 11:48 tarihinde düzenlenmiştir -
oyunda saygısız bı kac kısı var.
ruhi tarafından 28/Tem/13 22:21 tarihinde düzenlenmiştir
