folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server‘Im Açıldı



Travian Server‘Im Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    KeRiM_0_5 bunu yazdı

    Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(

    yav he he . ironi mi yapıyon hocam anlamadım ama . öyle birşey yok .olmamış .az önce baktım :D .


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    altın pls :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    altın pls :)

    herkese 100 altın yollandı.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    my4 bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    altın pls :)

    herkese 100 altın yollandı.

    hacu bi tek bana yollayacaktin yaw :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    Hocam benim hesabı silebilir misin, hesap silme çalışmıyor.

    Bir de binaların hepsinde aynı olay oluyor mu bilmiyorum ama hammadde deposunu yıkınca depo sınırı düşmüyor. sürekli yıkıp kurarsanız +60k depo sağlar hem de çok ucuz ve hızlı bir yolla. Aynı olay diğer binalarda da oluyorsa mesela kışlayı yıkıp sürekli kurarsak süreler kısalır gibi bir mantık varsa ağır bir açık olabilir.

    Bir de sadece bende mi 700 altın var yoksa herkeste mi? 700 altın ile bir de plus yaparsak roma ırkıyla 3lü 3lü binaları tamamlayıp çoşabiliriz.

    Oyuncu sayısı çok az yapacak birşey kalmıyor oyunda, sanırım oyun 100x ama askerler 100x yemiyor, oturup binlerce asker basmak çok zor değil.


    test 1 2
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı

    Hocam benim hesabı silebilir misin, hesap silme çalışmıyor.

    Bir de binaların hepsinde aynı olay oluyor mu bilmiyorum ama hammadde deposunu yıkınca depo sınırı düşmüyor. sürekli yıkıp kurarsanız +60k depo sağlar hem de çok ucuz ve hızlı bir yolla. Aynı olay diğer binalarda da oluyorsa mesela kışlayı yıkıp sürekli kurarsak süreler kısalır gibi bir mantık varsa ağır bir açık olabilir.

    Bir de sadece bende mi 700 altın var yoksa herkeste mi? 700 altın ile bir de plus yaparsak roma ırkıyla 3lü 3lü binaları tamamlayıp çoşabiliriz.

    Oyuncu sayısı çok az yapacak birşey kalmıyor oyunda, sanırım oyun 100x ama askerler 100x yemiyor, oturup binlerce asker basmak çok zor değil.

    asker 50 x.

    siliyorum biraz sonra hesabını.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Bu one ve two kim lan. Sanki Haçlı seferine çıkmış.  Taş üstünde taş bırakmadı. Darmadağın etti köyü. 


    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akenaton
    akenaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2010
    Erkek

    başladım ama hemen yıkmayın la bekleyin azcık gelişeyim :D


    biz sarımsak tarlasından vazgeçmeyiz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek
    my4 bunu yazdı
    KeRiM_0_5 bunu yazdı

    Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(

    yav he he . ironi mi yapıyon hocam anlamadım ama . öyle birşey yok .olmamış .az önce baktım :D .

    nasıl olmamış hocam oldu keşke ekran görüntüsü alsaydım askerlerim açlıktan öldüler hep mancınık birden 4 milyar oldu :(

     

    edit: birde hocam kahramanda sıkıntı önceki serverdada aynısı vardı kahramanı saldırıda kullanırsan 0 saniyede saldırı yapıyor kahramanları silecek misin ne yapacaksan yap kullanmasın kimse uyarmaktan bıktım

    KeRiM_0_5 tarafından 27/Tem/13 11:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    oyunda saygısız bı kac kısı var.

    ruhi tarafından 28/Tem/13 22:21 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 10600 Toplam Mesaj: 108