Travian Server‘Im Açıldı
-
Lotus bunu yazdımy4 bunu yazdıruhii bunu yazdı
oyun açılmıyor
problem yok .
problem yok deyince problemler yok olsaydı , açılmıyor site
evet hala aynı. my4 hocam tekrar bakarmıısn
-
http://www.proksi.us/browse.php?u=Oi8vd3d3LmhheWR1dGxhci5jb20%3D&b=143
ipconfig /flushdns yapın devam ediyorsa da . arkadaşa link attım . sonra başka proxyden açılıyor mu diye baktım . bende de problem gözükmüyor hocam.
-
my4 bunu yazdı
http://www.proksi.us/browse.php?u=Oi8vd3d3LmhheWR1dGxhci5jb20%3D&b=143
ipconfig /flushdns yapın devam ediyorsa da . arkadaşa link attım . sonra başka proxyden açılıyor mu diye baktım . bende de problem gözükmüyor hocam.
login olup giriş yapabılıyormusunuz ?
-
evet girdim :)
-
pm attim 2 kere altin at diye, okuyup yanitlamadin. 20 kisilik serverinla milleti ugrastirma, tek basina oyna sen.
-
TR07 yine geldi galiba. bacanak nickli elemanın köy adları tr0007. daha yeni kayıt oldu uçuşa geçti hemen.
-
bu bug sürekli beni mi buluyor arkadaş anlamadım yaa durduk yere asker sayısı birden 4 milyar oluyor askerleri komple sıfırlıyor :(
-
My4 Hocam herkese tekrar altın gönderirmisin.
-
Beni de silermisin komple.
-
benim askerler sürekli 4 milyar oluyor bug yüzünden az önce yine oldu sonra tüm askerler ölüyor hocam kışladaki askerler çıksın bi yere göndericem kesilsin hepsi sonra bende silecem hesabı bıktım sıfırdan asker basmaktan
