folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server‘Im Açıldı



Travian Server‘Im Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    my4 bunu yazdı
    ruhii bunu yazdı

    oyun açılmıyor

    problem yok .

    problem yok deyince problemler yok olsaydı , açılmıyor site

    evet  hala aynı. my4 hocam tekrar bakarmıısn

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    http://www.proksi.us/browse.php?u=Oi8vd3d3LmhheWR1dGxhci5jb20%3D&b=143

     

    ipconfig /flushdns yapın devam ediyorsa da . arkadaşa link attım . sonra başka proxyden açılıyor mu diye baktım . bende de problem gözükmüyor hocam.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    my4 bunu yazdı

    http://www.proksi.us/browse.php?u=Oi8vd3d3LmhheWR1dGxhci5jb20%3D&b=143

     

    ipconfig /flushdns yapın devam ediyorsa da . arkadaşa link attım . sonra başka proxyden açılıyor mu diye baktım . bende de problem gözükmüyor hocam.

    login olup giriş yapabılıyormusunuz ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    evet girdim :)


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    pm attim 2 kere altin at diye, okuyup yanitlamadin. 20 kisilik serverinla milleti ugrastirma, tek basina oyna sen.


    Nerde o eski TBT...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    TR07 yine geldi galiba. bacanak nickli elemanın köy adları tr0007. daha yeni kayıt oldu uçuşa geçti hemen.


    Naber la?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek

    bu bug sürekli beni mi buluyor arkadaş anlamadım yaa durduk yere asker sayısı birden 4 milyar oluyor askerleri komple sıfırlıyor :(


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    My4 Hocam herkese tekrar altın gönderirmisin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Beni de silermisin komple. 


    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek

    benim askerler sürekli 4 milyar oluyor bug yüzünden az önce yine oldu sonra tüm askerler ölüyor hocam kışladaki askerler çıksın bi yere göndericem kesilsin hepsi sonra bende silecem hesabı bıktım sıfırdan asker basmaktan 


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
Toplam Hit: 10593 Toplam Mesaj: 108