Travian Server‘Im Açıldı
-
Hacı site çok kasıyor be :S
-
arkadaşlar site çok yavaş ve açılmıyor olmaz sa ben cıkarım :S bu şekilde oyun felan olmaz...
-
arkadaş 100x e çekip oyuncuları rahat ettirmeyi düşünmüşte, server fazla kaldırmıyor 100x i
-
up
-
vicdansız hani bana 500 altın :) :D
-
11 de actım 13te yağma köyü oldum aq
-
Haydi beyler oyuna bekliyoruz herkesi.. Kayıt olun gelin..
-
oyundan herkese pm attığım yazıyı .buraya da yazıyorum :
arkadaşlar .biliyorsunuz ki .kendime asker vs . göndermiştim . bu durum yüzünden herkesden çok özür dilerim . bu bir oyun olsa bile . kendi egolarımı tatmin etmem .kötü birşey . sonuçta sadece biraz eğlenmek istemiştim . bu günden sonra sıralamada bile yokum . sadece oyun ile sorunlarda . sorunları çözerken beni görebileceksiniz . herkesden tekrar özür dilerim . ares travian\'ı tercih ettiğiniz için teşekkürler . bizden daha iyi destek verebilen eminim ki olmayacaktır . ayrıca oyunun yavaşlaması normaldir . 12 saatte 2 gb trafik yiyor . yavaşlamaya yakında çözeceğim. boş css ve js dosyalarıyla başlayacam . anasayfayıda editleyeceğim . ayrıca herhangi bir bug söz konusu değildir . varsa çözelim . çünkü kapattım hepsini .
teşekkürler okuduğunuz için .
forumdan ulaşabileceğiniz nick:my4
-
Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(
-
KeRiM_0_5 bunu yazdı
Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(
yuhh :d
