folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server‘Im Açıldı



Travian Server‘Im Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Hacı site çok kasıyor be :S

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mYMusti
    mYMusti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaşlar site çok yavaş ve açılmıyor olmaz sa ben cıkarım :S bu şekilde oyun felan olmaz...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    arkadaş 100x e çekip oyuncuları rahat ettirmeyi düşünmüşte, server fazla kaldırmıyor 100x i 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    up


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mYMusti
    mYMusti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    vicdansız hani bana 500 altın :) :D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rocketadam
    rocketadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2010
    Erkek

    11 de actım 13te yağma köyü oldum aq


    Bir milletin zenginliği hisse senetleri değil, hissi senetleridir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Haydi beyler oyuna bekliyoruz herkesi.. Kayıt olun gelin..


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    oyundan herkese pm attığım yazıyı .buraya da yazıyorum :

    arkadaşlar .biliyorsunuz ki .kendime asker vs . göndermiştim  . bu durum yüzünden herkesden çok özür dilerim . bu bir oyun olsa bile . kendi egolarımı tatmin etmem .kötü birşey . sonuçta sadece biraz eğlenmek istemiştim . bu günden sonra sıralamada bile yokum . sadece oyun ile sorunlarda . sorunları çözerken beni görebileceksiniz . herkesden tekrar özür dilerim  . ares travian\'ı tercih ettiğiniz için teşekkürler . bizden daha iyi destek verebilen eminim ki olmayacaktır . ayrıca oyunun yavaşlaması normaldir . 12 saatte 2 gb trafik yiyor . yavaşlamaya yakında çözeceğim. boş css ve js dosyalarıyla başlayacam . anasayfayıda editleyeceğim . ayrıca herhangi bir bug söz konusu değildir . varsa çözelim . çünkü kapattım hepsini . 

    teşekkürler okuduğunuz için .

    forumdan ulaşabileceğiniz nick:my4


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek

    Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    KeRiM_0_5 bunu yazdı

    Oyunda bug oldu hocam mancinik saldirisinda mancinik birden dört milyar küsür oldu tahil eksi bilmem kaç sonra askerlerimin hepsi açliktan öldü birden :(

    yuhh :d

Toplam Hit: 10594 Toplam Mesaj: 108