Travian Server‘Im Açıldı
-
ruhii bunu yazdı
oyunda saygısız bı kac kısı var.
Naptilar.
Birde adamin 100.000 askeri var nasıl bu kadar asker basabilmis.
Edit şimdi baktım da 249. 000 askeri var.
sanane tarafından 28/Tem/13 23:14 tarihinde düzenlenmiştir -
sanane bunu yazdıruhii bunu yazdı
oyunda saygısız bı kac kısı var.
Naptilar.
Birde adamin 100.000 askeri var nasıl bu kadar asker basabilmis.
Edit şimdi baktım da 249. 000 askeri var.
bi kaç kez benı rahat bırak dıye sure ıstedım ama vatandaş kendını hala ergen çocuk sanıyor. neyse ne yaparsa yapsın demek ki oda öyle mutlu oluyor. ben 3-5 k asker bastıkca köye saldırıyor. gelısmemden korkuyor galıba :)
-
şu altınlardan bizede gönder aga
-
çizik
-

Bu ne demek oluyo şimdi :D
-
arkadaşlar oyuna bizden önce başlayanlar avantajlı durumda biz gelişme yapamadan yağma köyü olduk asker basamıyoruz hiç durmadan saldırı geliyor hele bugün 249bin toytonla geldi TR07 nickli vatandaş :/
-
kapil bunu yazdı
arkadaşlar oyuna bizden önce başlayanlar avantajlı durumda biz gelişme yapamadan yağma köyü olduk asker basamıyoruz hiç durmadan saldırı geliyor hele bugün 249bin toytonla geldi TR07 nickli vatandaş :/
O arkadasin o toytonlari nasil bastigi belli degil oyuna basladi bir günde 200 k toyton oldu hesaplayin a.g o kadar toytonu ahir yetistirmez hemde bir günde onu gectim askerleri katlamistir bug olmustur gözümüz yok ama sürekli kahraman kullanip 0 saniyede saldiri atmasi çok can sıkıcı yaşini bilmiyorum ama bana bebe gibi geldi en azindan zekasinin o yönde oldugunu düsünüyorum
Bende cok kisiye saldirdim ama online olup mesaj atanlar saldirma diye söyleyebilir mi mesajdan sonraki süreci? Oyundan hic zevk alan eglenen var mi su anda?
-
kapil bunu yazdı
arkadaşlar oyuna bizden önce başlayanlar avantajlı durumda biz gelişme yapamadan yağma köyü olduk asker basamıyoruz hiç durmadan saldırı geliyor hele bugün 249bin toytonla geldi TR07 nickli vatandaş :/
TR07 adlı oyuncu yüzünden oyunu bıraktım. At siki hile hurdayla oyun oynuyor gelişmemizi engelliyor.
-
ya ben de dedim bırak saldırma askerlerim ölüyo sen de hammadde almıyosun dedim adamın verdiği cevap eğer şimdi saldırmazsam sen güçlenip bana saldıracaksın oldu :)
-
mataramasuko bunu yazdı
ya ben de dedim bırak saldırma askerlerim ölüyo sen de hammadde almıyosun dedim adamın verdiği cevap eğer şimdi saldırmazsam sen güçlenip bana saldıracaksın oldu :)
Göt meselesi :)
