folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Travian Server‘Im Açıldı



Travian Server‘Im Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    ruhii bunu yazdı

    oyunda saygısız bı kac kısı var.

    Naptilar. 

    Birde adamin 100.000 askeri var nasıl bu kadar asker basabilmis.

    Edit şimdi baktım da 249. 000 askeri var. 

    sanane tarafından 28/Tem/13 23:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Naber la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    sanane bunu yazdı
    ruhii bunu yazdı

    oyunda saygısız bı kac kısı var.

    Naptilar. 

    Birde adamin 100.000 askeri var nasıl bu kadar asker basabilmis.

    Edit şimdi baktım da 249. 000 askeri var. 

    bi kaç kez benı rahat bırak dıye sure ıstedım ama vatandaş kendını hala ergen çocuk sanıyor. neyse  ne yaparsa yapsın  demek ki oda öyle mutlu oluyor. ben 3-5 k asker bastıkca köye saldırıyor. gelısmemden korkuyor galıba :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    şu altınlardan bizede gönder aga


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stabilo
    stabilo's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2010
    Erkek

    çizik


    vanity is definitely my favorite sin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalenes
    kartalenes's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2011
    Erkek

    Bu ne demek oluyo şimdi :D


    Olduğu kadar , Olmadığı kader ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar oyuna bizden önce başlayanlar avantajlı durumda biz gelişme yapamadan yağma köyü olduk asker basamıyoruz hiç durmadan saldırı geliyor hele bugün 249bin toytonla geldi TR07 nickli vatandaş :/


    Orman Mühendisi //
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek
    kapil bunu yazdı

    arkadaşlar oyuna bizden önce başlayanlar avantajlı durumda biz gelişme yapamadan yağma köyü olduk asker basamıyoruz hiç durmadan saldırı geliyor hele bugün 249bin toytonla geldi TR07 nickli vatandaş :/

    O arkadasin o toytonlari nasil bastigi belli degil oyuna basladi bir günde 200 k toyton oldu hesaplayin a.g o kadar toytonu ahir yetistirmez hemde bir günde onu gectim askerleri katlamistir bug olmustur gözümüz yok ama sürekli kahraman kullanip 0 saniyede saldiri atmasi çok can sıkıcı yaşini bilmiyorum ama bana bebe gibi geldi en azindan zekasinin o yönde oldugunu düsünüyorum

     

    Bende cok kisiye saldirdim ama online olup mesaj atanlar saldirma diye söyleyebilir mi mesajdan sonraki süreci? Oyundan hic zevk alan eglenen var mi su anda?


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    kapil bunu yazdı

    arkadaşlar oyuna bizden önce başlayanlar avantajlı durumda biz gelişme yapamadan yağma köyü olduk asker basamıyoruz hiç durmadan saldırı geliyor hele bugün 249bin toytonla geldi TR07 nickli vatandaş :/

    TR07 adlı oyuncu yüzünden oyunu bıraktım. At siki hile hurdayla oyun oynuyor gelişmemizi engelliyor.


    Gel bili bili gates
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    ya ben de dedim bırak saldırma askerlerim ölüyo sen de hammadde almıyosun dedim adamın verdiği cevap eğer şimdi saldırmazsam sen güçlenip bana saldıracaksın oldu :) 

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    ya ben de dedim bırak saldırma askerlerim ölüyo sen de hammadde almıyosun dedim adamın verdiği cevap eğer şimdi saldırmazsam sen güçlenip bana saldıracaksın oldu :) 

     

    Göt meselesi :)


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 10604 Toplam Mesaj: 108