Age Of Empires Online
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------
gamertag xLaRc21
i3 işlemcili pc var ama onboard ekran kartı kaldırımı acaba oyunu yoksa eve gidince oynarım :D
-----------------------------Kaldırır hocam kaldırır. Oyunun gereksinimleri düşük ve az ram yiyor.
@Angel
Tag Balyoz99 ekle hocam.
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
firevall antiwirüs hiç bişi yok pc de nasıl geçicem burayı cd key istemeyi geçti böyle diyor artık

-----------------------------Hocalar Oyun İçin Bitane Msn Hesabı Alın Onunla Oyuna Bağlanıyorsunuz Sonra Size Otomatik Key Veriyor Sumbit Diyorsunuz
Web Sitemizde Ayrıntılı Anlatım Yapacaz İnsallah Daha Kolay Yapacaksınız Ozman
ageofempiresonlineturkiye.com
-
yaz benide angel geliom nick: hsyN (olabilir)
-
xp de acabilen var mı oyunu ?
bi hotfix yüklemen lazım diyo. açılıyo sayfa tükçe yok ing i indiriyorum
paketi kurarken hata veriyo sizin diliniz bu değil filan diyo.
napcaz?
link bu
http://www.xbox.com/en-GB/Support/PC/games-for-windows-marketplace-client-download-help
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
firevall antiwirüs hiç bişi yok pc de nasıl geçicem burayı cd key istemeyi geçti böyle diyor artık

-----------------------------Hocalar Oyun İçin Bitane Msn Hesabı Alın Onunla Oyuna Bağlanıyorsunuz Sonra Size Otomatik Key Veriyor Sumbit Diyorsunuz
Web Sitemizde Ayrıntılı Anlatım Yapacaz İnsallah Daha Kolay Yapacaksınız Ozman
ageofempiresonlineturkiye.com
-----------------------------key mey gelmedi bana
-
BuzZz bunu yazdı:
-----------------------------
AoeO.rar dosyasının sifresini bilen varmı ?
-----------------------------Rarin içinde yaziyor. ben uploadladım ordan biliyorum.
-
biri şu key işini bi anlatsın oyun elimizde kaldı :)
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
xp de acabilen var mı oyunu ?
bi hotfix yüklemen lazım diyo. açılıyo sayfa tükçe yok ing i indiriyorum
paketi kurarken hata veriyo sizin diliniz bu değil filan diyo.
napcaz?
link bu
http://www.xbox.com/en-GB/Support/PC/games-for-windows-marketplace-client-download-help
-----------------------------
aynen xpde kurulmuyo . sıkıntı yarattı meret ya -
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------
biri şu key işini bi anlatsın oyun elimizde kaldı :)
-----------------------------biri oyundan çıksında anlatsın be
-
oyun iniyo bende de
nick :okusamaratam olacak
