folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Akrebim Doğurdu (Resimli )



Akrebim Doğurdu (Resimli )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    7 aydır beslediğim Androctonus crassicauda  cinsi akrebim doğurdu :)

    resimlere bakarak günden güne nasıl değiştiklerini görün :)

    ayrıca yorumlarınızı bekliyorum 

    not: akrep kendi akrebimdir herhangi bi siteden alıntı çalıntı değildir isteyen olursa 2 3 gün ara ile yeni resimlerini eklerim :)

     

     

    bu 4 ay önceki resmi

     

    4%20ay%20öncesi

     

     

     

     

     

    bu 5 gün önce doğum  yaptığı günkü resmi 

     

    doğum

     

     

     

     

     

     

    bu doğumdan 2 gün sonrası

     

    2%20gün%20sonra%20

     

     

     

     

    buda bugunkü hali  yavrular gezmeye başlamış durumda :)

     

    son

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    kaçtane velet var orda :D muhteşem ya. nasıl bakıyosun hocam bu hayvana? hiç soktuğu falan oldu mu :| 

    düzeltme : araştırdım birazda çok tehlikeliymiş. zehri fenaymış bu türün. ayrıca sadece ortadoğu bölgesinde bulunuyormuş. sıcağı severmiş vs. Türkiye'nin en zehirli 2. akrebi imiş. naptın hocam :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    benvekendim
    benvekendim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bilader eyw. ama ilk defa akrep besleyen görüyorum....


    Her insan biraz Şeytan"dır. Eğer üzülmek istemiyorsan sen daha Şeytan olacaksın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    kaç 100 tane doğuruyo hocam o öyle edit:Bide google görsellere seninkinin cinsini yazdımda iğrenç ya :D ne tiksinç hayvanlar niye besliyon hocam ya git hint bülbülü falan al sevimli bişeyler al ya :D
    http://www.spidercity.eu/Androctonus%20crassicauda%20Molisani.jpg
    şu beslenirmi ya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaçtane velet var orda :D muhteşem ya. nasıl bakıyosun hocam bu hayvana? hiç soktuğu falan oldu mu :| 


    -----------------------------

     

    sayamadım ama 40 civarı var yıllardan beri beslerim bakımı çok zor değil dikkat etmen gereken bi kaç şey var sadece onları sağlarsan doğadaki yaşamlarından daha uzun süre yaşarlar :) hiç sokmadı ama az daha dün geçiriyordu iğnesini elime yem vermeye çalaşırken :) türkiyedeki en zehirli 2. akrep türüdür şakaya gelmez yani :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    kimden peydahlamış hocam bunları tek başınamı ürüyo bunlar...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    doğum yapınca ölüyor sanırım 

    ve zehirli mi bu akrep meak ettim evin içine bırakmışsın ilk resimde herhalde

     

     

    kişisel not(: keçke doğurmasaymış kim bakacak o kadar şeye :D

     

    edit sorumun cevabı ben sorana kadar verilmiş :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kaç 100 tane doğuruyo hocam o öyle edit:Bide google görsellere seninkinin cinsini yazdımda iğrenç ya :D ne tiksinç hayvanlar niye besliyon hocam ya git hint bülbülü falan al sevimli bişeyler al ya :D
    http://www.spidercity.eu/Androctonus%20crassicauda%20Molisani.jpg
    şu beslenirmi ya

    -----------------------------

     

    zevk meselesi hocam :) bi tanede tarantulam var evi yakında amazon ormanlarına çevirecem :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    Allah analı babalı büyütsün ne diyim =) Maşallah bu akrepte kerane karısı gibi haa 40 - 50 taneden kaçı yaşar? Bide hocam insan korkar be bunu beslemeye sokar mokar Allah korusun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------

    kimden peydahlamış hocam bunları tek başınamı ürüyo bunlar...


    -----------------------------

    doğadan yakaladım 7 aydır bende akreplerin 8-12 ay arası gebelik süreci var benden önce pişirmiş işi yani :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    iğrenç

Toplam Hit: 56237 Toplam Mesaj: 267