Akrebim Doğurdu (Resimli )
-
7 aydır beslediğim Androctonus crassicauda cinsi akrebim doğurdu :)
resimlere bakarak günden güne nasıl değiştiklerini görün :)
ayrıca yorumlarınızı bekliyorum
not: akrep kendi akrebimdir herhangi bi siteden alıntı çalıntı değildir isteyen olursa 2 3 gün ara ile yeni resimlerini eklerim :)
bu 4 ay önceki resmi

bu 5 gün önce doğum yaptığı günkü resmi

bu doğumdan 2 gün sonrası

buda bugunkü hali yavrular gezmeye başlamış durumda :)

-
kaçtane velet var orda :D muhteşem ya. nasıl bakıyosun hocam bu hayvana? hiç soktuğu falan oldu mu :|
düzeltme : araştırdım birazda çok tehlikeliymiş. zehri fenaymış bu türün. ayrıca sadece ortadoğu bölgesinde bulunuyormuş. sıcağı severmiş vs. Türkiye'nin en zehirli 2. akrebi imiş. naptın hocam :D
-
Bilader eyw. ama ilk defa akrep besleyen görüyorum....
-
kaç 100 tane doğuruyo hocam o öyle edit:Bide google görsellere seninkinin cinsini yazdımda iğrenç ya :D ne tiksinç hayvanlar niye besliyon hocam ya git hint bülbülü falan al sevimli bişeyler al ya :D
http://www.spidercity.eu/Androctonus%20crassicauda%20Molisani.jpg
şu beslenirmi ya -
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
kaçtane velet var orda :D muhteşem ya. nasıl bakıyosun hocam bu hayvana? hiç soktuğu falan oldu mu :|
-----------------------------sayamadım ama 40 civarı var yıllardan beri beslerim bakımı çok zor değil dikkat etmen gereken bi kaç şey var sadece onları sağlarsan doğadaki yaşamlarından daha uzun süre yaşarlar :) hiç sokmadı ama az daha dün geçiriyordu iğnesini elime yem vermeye çalaşırken :) türkiyedeki en zehirli 2. akrep türüdür şakaya gelmez yani :)
-
kimden peydahlamış hocam bunları tek başınamı ürüyo bunlar...
-
doğum yapınca ölüyor sanırım
ve zehirli mi bu akrep meak ettim evin içine bırakmışsın ilk resimde herhalde
kişisel not(: keçke doğurmasaymış kim bakacak o kadar şeye :D
edit sorumun cevabı ben sorana kadar verilmiş :D
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
kaç 100 tane doğuruyo hocam o öyle edit:Bide google görsellere seninkinin cinsini yazdımda iğrenç ya :D ne tiksinç hayvanlar niye besliyon hocam ya git hint bülbülü falan al sevimli bişeyler al ya :D
http://www.spidercity.eu/Androctonus%20crassicauda%20Molisani.jpg
şu beslenirmi ya
-----------------------------zevk meselesi hocam :) bi tanede tarantulam var evi yakında amazon ormanlarına çevirecem :)
-
Allah analı babalı büyütsün ne diyim =) Maşallah bu akrepte kerane karısı gibi haa 40 - 50 taneden kaçı yaşar? Bide hocam insan korkar be bunu beslemeye sokar mokar Allah korusun.
-
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
kimden peydahlamış hocam bunları tek başınamı ürüyo bunlar...
-----------------------------doğadan yakaladım 7 aydır bende akreplerin 8-12 ay arası gebelik süreci var benden önce pişirmiş işi yani :)
-
iğrenç
