Akrebim Doğurdu (Resimli )
-
proxy bunu yazdı:
-----------------------------
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
sen fazla yaşamazsın hocam demedi deme... :))
-----------------------------yok hocam ya bişey olmaz dikkat ettikten sonra . ayrıca eklembecaklıları beslemek isteyen meraklı hevesli olan varsa yardımcı olurum hobiyi yaymak lazım :)
-----------------------------bear grylls evine uğrasında kuyrunu koparıp yesin hobini... :D
-
2 tavşanım bir köpeğim bir kedim ve balıklarım var.
hepsinin gözünü seveyim arkadaş.Balıklar hariç hepsini koynuma alıp yatabilriim :D
-
Allahım!.. yine şükrettim şehir hayatı yaşadığıma :| şimdi bi de dünyanın icra köşelerinde keşfedilmemiş kabile olmak vardı :|
-
hassiktir örümcek daha fenaymış :S nasıl yedi lan fareyi :S
o değilde anne akrep ölüyomu noluyor doğurduktan sonra ?
-
sabah sabah midem kalktı aq
-
bilgisayarın ekranından çıkacak üstüme gelecedkler gibi oluyor xD git iguana falan besle olm ya tüylerim kıpır kıpır oldu beyaz beyaz böcüler :|
-
bunlarla suikast düzenlenebilinir.
sergi, konferans falan :d
-
Çok tatlı, ama yavrular çok fazla gelir bir çaresine bakman lazım : |
Benimde kafamda çok sağlam bir terarium var ama tek hayvan değil tüm safariyi oraya getiresim var, karıncasından tırtılına akrebine falan ama, maliyet işte.. -
güzel hobi ama dikkat etmek lazım aile ve çevreye biraz akıl ve mantığa aykırı ama olsun bende yılan seviyorum biz önceden balıkesir pamukçuda yaşardık orada yılanlı dağ vardı. ben yavru yılanları toplar toplar furuko 2.5 şişesinin içine basardım. birgün yılanı aldım götürdüm evde besleyeceğim ya babama gösterdim babam bi tokat çaktı olan orada oldu :) yılanlar hoşuma gidiyor. doğada yaşayan zararlı hayvanları sevmek bu bir hastalık değildir. aynı zamanda normal hayvanlarıda seviyorum köpekler en iyi dostumdur
-
Hocam bi Akrebi alıp Örümcegin akvaryuma atsana bi nolucak ? Videoya al bide bakalım hangisi kazanıcak :D
