Alkol Yasağına Çözüm?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    abi namazı ne kadar çok önemseyen insan var şurada (:


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    abi namazı ne kadar çok önemseyen insan var şurada (:

    sana ne ki? 

    önemser önemsemez, adamın inancıdır. 


    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    yasa diyor ki ayık kafayla git alacağını al,iç iç iç mideni doldur, saat ondan sonra da iç KALIRSA,  ama dahada devam ettirme sabaha kadar, belli saatten sonra alma, çünkü o saatlerde o mereti kullananlar trafik kazası, aile şiddeti vs vs vs yapıyor. amaç bunları azaltmak, ideolojik ve partici bakmak kimseye fayda getirmez.

    o saatten sonra içiyorsun, eve mecburen araç kullanarak gideceksin, işte araç KULLANMA başkasının canını da tehlikeye atma. evinde iç. ayık kafa ile al. 

    bu yasanın iki bira alıp evine gidenler için çıkarılmadığını anlamak gerek, yolda içip eve sarhoş gidenler yüzünden , insanları bıçaklayanlar yüzünden alındığını anlamak gerek.


    ///______________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı

    yasa diyor ki ayık kafayla git alacağını al,iç iç iç mideni doldur, saat ondan sonra da iç KALIRSA,  ama dahada devam ettirme sabaha kadar, belli saatten sonra alma, çünkü o saatlerde o mereti kullananlar trafik kazası, aile şiddeti vs vs vs yapıyor. amaç bunları azaltmak, ideolojik ve partici bakmak kimseye fayda getirmez.

    o saatten sonra içiyorsun, eve mecburen araç kullanarak gideceksin, işte araç KULLANMA başkasının canını da tehlikeye atma. evinde iç. ayık kafa ile al. 

    bu yasanın iki bira alıp evine gidenler için çıkarılmadığını anlamak gerek, yolda içip eve sarhoş gidenler yüzünden , insanları bıçaklayanlar yüzünden alındığını anlamak gerek.

    trafik kazasını yapan evinde içmez ki, gider mekanda içer dönüşte de kaza yapar. asıl bu yasayla millet dışarıda içmeye teşvik ediliyor, kaza oranı da artar.

    aile şiddetini azaltmak için alkolü belli bi' saatten sonra yasaklamak kimseye bişey kazandırmaz. alkolik adam sizin de bildiğiniz gibi zaten alır içer. hatta alkol bulamazsa gider uyuşturucuya yönelir.

    bu yasanın o kadar da masum olmadığını düşünüyorum. yasa da değil ayrıca, yasaK.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek
    sLeymN bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    abi namazı ne kadar çok önemseyen insan var şurada (:

    Hemşerim olmadı bu yorum. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    ne kadar saçma yaklaşıyorsunuz lan. içkiyi yasaklayacağına içki içip sapıtan insanlara çözüm bul. böyle saçma bir şeyi siz de çok doğru bir şeymiş gibi gösteriyorsunuz.

    bir de bazı ülkelerde de böyle diyorsunuz ona da çok gülüyorum. o ülkelerle türkiyeyi bi karşılaştırın ondan sonra konuşun. o devlet insanlar alkole kıl olduğu için bu tarz uygulamalara girmiyor.

    fakat alkolün bu şekilde yasaklanmasının sebebi tamamen kurbağa testidir.

    buna ses çıkarmazsın ardından alkol tamamen yasak olur. şakirt kesim de rahat eder. sonra içkileri kanalizasyona dökerken hatıra fotoğrafı çektirirsiniz.

    biraz uygar düşünün. içip sapıtan insan 22.00 dinlemez her türlü sapıtır. neyse ne kadar anlatsak boş sanırım.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    içki bir insan için olmazsa olmazsa sabah gider bir kasa alir içkisini evine atar sabaha kadar içer.  böyle komplo teorilerine, niyet okumalara gerek yok.

    ilerici medeniyet dediğiniz iskandinav ülkelerinde, ispanyada, avurtyada, almanyada gençleri koruma adinda yasa çıkıp içki satişlarina sınırlama getiriyorlar içkili araba kullananlarin ehliyetlerine ömürboyu el koyuyorlar.

    mesele halkin sağlığıyla alakali bu yasağa karşı çıkanlarida anlamak mümkün değil tamam sen içkili araba kullanip milletin canını yakmiyor olabilirsin ama bu işi yapanlar var. ALlah korusun içkili birisi tarafindan canınız yandiğinda anlarsiniz.

    son olarak dünyanin hiç bir yerinde bizden başka içki ve sigara içmeyi çok önemli birşeymiş gibi gören başka bir millet yoktur..

    ayrica şunuda ekleyeyim böyle bir yasa çıkartip son derece güçlü olan sigara, içki lobilerine savaş açmakta her hükümetin harci değildir. niyet okumacilik yapmayalim objektif bakalim. yoksa çok basittir kendi düşüncelerini başkasina yamamak sen birşey sallarsin karşı taraf birşey sallar ülke bi çüküm ileri gitmez.


    In every job there is a no
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    yNsr bunu yazdı

    içki bir insan için olmazsa olmazsa sabah gider bir kasa alir içkisini evine atar sabaha kadar içer.  böyle komplo teorilerine, niyet okumalara gerek yok.

    ilerici medeniyet dediğiniz iskandinav ülkelerinde, ispanyada, avurtyada, almanyada gençleri koruma adinda yasa çıkıp içki satişlarina sınırlama getiriyorlar içkili araba kullananlarin ehliyetlerine ömürboyu el koyuyorlar.

    mesele halkin sağlığıyla alakali bu yasağa karşı çıkanlarida anlamak mümkün değil tamam sen içkili araba kullanip milletin canını yakmiyor olabilirsin ama bu işi yapanlar var. ALlah korusun içkili birisi tarafindan canınız yandiğinda anlarsiniz.

    son olarak dünyanin hiç bir yerinde bizden başka içki ve sigara içmeyi çok önemli birşeymiş gibi gören başka bir millet yoktur..

    ayrica şunuda ekleyeyim böyle bir yasa çıkartip son derece güçlü olan sigara, içki lobilerine savaş açmakta her hükümetin harci değildir. niyet okumacilik yapmayalim objektif bakalim. yoksa çok basittir kendi düşüncelerini başkasina yamamak sen birşey sallarsin karşı taraf birşey sallar ülke bi çüküm ileri gitmez.

    içkili araba kullananlar genelde mekandan çıkarlar. gece içkisini alıp evinde içen adam niye araba kullansın? bi' kere bu yasak kaza oranını arttırır.

    mesele halkın sağlığıyla alakalı değil. mesele içkiyi tamamen yasaklamayı istemekle alakalı.

    içki satışları artacak, ne savaşından bahsediyorsun. ayrıca içkiye daha fazla baskı uygulanırsa uyuşturucu ve kaçak içki de çok yaygınlaşacak.

     

    RockZs tarafından 10/Eyl/13 23:00 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Sokturmayın kalıplaşmış cevaplarınıza amk lan. Ölümlü ve yaralı kazaların sadece %1,41 oranında sorumlusu alkol.

    http://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionDocuments/KGMdocuments/Trafik/TrafikKazaOzet.pdf

    Alın gö(z)ünüze sokun şunu. Yok içip eşini çocuğunu dövüyormuşlar. Ben senin saat 22 den sonra ne bok yediğine karışmıyorsam kimsede benim ne bok yediğime ne bok alacağıma karışamaz.

    İlla bi yasa devreye girecekse yalancıyı sitsinler diye bi yasa yapılsın. Bak bakim bi daha atıp tutuyonuz mu burda bilip bilmeden. Cümle alem ltd. şti. peşinizi bırakmaz. İster şimdi ister şirkette yaparsınız ödemenizi. Araştırmadan etmeden sadece o sike sürülecek aklınızla ötüp duruyosunuz. Birinizde dememişki la amk bu kaza oranlarına bi bakalım herkes söylüyor ediyor kaza sebebi cart curt. Bu kadar mı mal oldunuz ya? Her söylenilene saf gibi inanıyosunuz. Beyin amk beyin. Salatasını yapmayın kullanın şu mereti. Tamam ben içmiyim 22 den sonra hatta komple bırakıyım ee ? La sonra ne olacak kazalar duracak mı? Kadına şiddet duracak mı? Abd ve ab de alkol yasakları bizimki kadar fazla değil. Hatta hiç olmayan yerler var. Peki araştırın bakalım bu ülkelerdeki alkollü sürücülerin kazalarının oranını ve kadına şiddetle alkolün etkilerini ?

    Ben size bunu koydum Karayolların yayınladığı bilgilerdir. Sizide görelim bakalım beyninizi kullanarak ne yapabiliyosunuz ?


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
Toplam Hit: 12999 Toplam Mesaj: 109