Alkol Yasağına Çözüm?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    HighElf bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    ananı avradını lan. çok haklısın bro

    küfür yok! lütfen.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynelbey
    zeynelbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2013
    Erkek
    LizardKing bunu yazdı

    ne kadar saçma yaklaşıyorsunuz lan. içkiyi yasaklayacağına içki içip sapıtan insanlara çözüm bul. böyle saçma bir şeyi siz de çok doğru bir şeymiş gibi gösteriyorsunuz.

    bir de bazı ülkelerde de böyle diyorsunuz ona da çok gülüyorum. o ülkelerle türkiyeyi bi karşılaştırın ondan sonra konuşun. o devlet insanlar alkole kıl olduğu için bu tarz uygulamalara girmiyor.

    fakat alkolün bu şekilde yasaklanmasının sebebi tamamen kurbağa testidir.

    buna ses çıkarmazsın ardından alkol tamamen yasak olur. şakirt kesim de rahat eder. sonra içkileri kanalizasyona dökerken hatıra fotoğrafı çektirirsiniz.

    biraz uygar düşünün. içip sapıtan insan 22.00 dinlemez her türlü sapıtır. neyse ne kadar anlatsak boş sanırım.

    tamamen tarafsızım ama bu yorum alkolün tamamen yasak olması uygarlık dışı demek  mi oluyor hocam bundan bunu anlıyorum 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    zeynelbey bunu yazdı
    LizardKing bunu yazdı

    ne kadar saçma yaklaşıyorsunuz lan. içkiyi yasaklayacağına içki içip sapıtan insanlara çözüm bul. böyle saçma bir şeyi siz de çok doğru bir şeymiş gibi gösteriyorsunuz.

    bir de bazı ülkelerde de böyle diyorsunuz ona da çok gülüyorum. o ülkelerle türkiyeyi bi karşılaştırın ondan sonra konuşun. o devlet insanlar alkole kıl olduğu için bu tarz uygulamalara girmiyor.

    fakat alkolün bu şekilde yasaklanmasının sebebi tamamen kurbağa testidir.

    buna ses çıkarmazsın ardından alkol tamamen yasak olur. şakirt kesim de rahat eder. sonra içkileri kanalizasyona dökerken hatıra fotoğrafı çektirirsiniz.

    biraz uygar düşünün. içip sapıtan insan 22.00 dinlemez her türlü sapıtır. neyse ne kadar anlatsak boş sanırım.

    tamamen tarafsızım ama bu yorum alkolün tamamen yasak olması uygarlık dışı demek  mi oluyor hocam bundan bunu anlıyorum 

    tabi ki uygarlık dışı oluyor.

    bi' de aklıma geldi, ingilizcemi geliştirmek için geçen bi' siteden konuşma egzersizleri yapıyorum, skype ile, benimle aynı amaçta gelen insanların %95'i ne hikmetse bizim gibi Müslüman ülkelerden. Etiyopya, endonezya, mısır, iran, ırak vs... adamların her lafı "subhanallah", "elhamdurillah", "insallah".. iki cümlede bir tekrar edip duruyorlar. ya bizde bi' kültür vardır, dinini biraz içinden yaşarsın hani, belli etmezsin felan, bunlarınki tam tersi.. adam bi' anda Fatiha Suresini okumaya başladı mesela geçen, ardından ben de okudum ayıp olmasın diye.. ya sen 25 yaşında adamsın, niye bana skype ta nedensiz bi' şekilde sure okuma gereği duyuyorsun? adamla yarım saat muhabbet etmişliğimiz de var..

    lütfen yanlış anlamayın, bu güzel kelimeleri telaffuz etmek çok güzel, ben de gün içinde sık sık söylerim ama bu kadarı da fazla.. yani adamla meseleyi konuşamıyorsun o derece olayı abartmışlar. hâl böyle olunca kelimeler eskimiş, beyin de eski zamanlarda kalmış, sonra biz müslümanlar niye geri kaldık diye düşünelim duralım. cevabı burada saklı..

    ekleme: uygarlık dışı çünkü uygar toplumlarda alkolün yasaklanması gibi bir olay yok. bi' ara abd'de varmış, ebelerininkini tersten görmüşler, kaldırılmış.

    RockZs tarafından 11/Eyl/13 03:46 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    HighElf bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    ananı avradını lan. çok haklısın bro

    Bu ne aptalca birşey lan ne bicim yazıyorsun lan sen terbiyesiz ya


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    HighElf bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    ananı avradını lan. çok haklısın bro

    Bu ne aptalca birşey lan ne bicim yazıyorsun lan sen terbiyesiz ya

    gayette güzel bir noktaya değinmiş adam saat 10dan sonra namaz yasağı diye.

    ezan okunduğunda müzik sesini kısmak gerek diye düşünen varsa müzik çalarken ezan sesinin kısılması gerektiğinide düşünen vardır ve ikisi arasında mantıklı insan ayrım yapmaz. Birine hoşgörü diğerine yok diye bir kavram hoşgörü olmaz.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    HighElf bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    ananı avradını lan. çok haklısın bro

    Bu ne aptalca birşey lan ne bicim yazıyorsun lan sen terbiyesiz ya

    gayette güzel bir noktaya değinmiş adam saat 10dan sonra namaz yasağı diye.

    ezan okunduğunda müzik sesini kısmak gerek diye düşünen varsa müzik çalarken ezan sesinin kısılması gerektiğinide düşünen vardır ve ikisi arasında mantıklı insan ayrım yapmaz. Birine hoşgörü diğerine yok diye bir kavram hoşgörü olmaz.

    VBDream senden bu kadar aptalca bir yorum beklemezdim ya abi saat 22den sonra ezan mı okunuyor ya. Ayrıca ezan okunurken müzik sesini kısmak bir zorunluluk bir kural değil kişiye bağlı birşey. Bakın kendinizi haklı çıkarmak için otla samanı karıştırıyorsunuz sonra bu ülkedeki hassasiyetlerden dem vurup anlayış bekliyorsunuz ezandan bi prim yapamazsınız bunu kullanmayı bırakın haklıyken haksız duruma düşüyorsunuz.

    Alkol ve sigara konularında gelen her türlü yasak bu halk tarafından normal karşılanıyor çünkü biz ağzımızla içen bir millet değiliz. Hükümet alkolü kompe yasakladım dese kimsenin gıkı çıkmaz çünkü alkolü desteklemek bu ülkede "cadı" olmak demektir o yüzden içen de içmeyen de her türlü yasağa eyvallah diyecektir.

    Bakın bu yasağa karşı çıkanların hepsinin ortak bir düşüncesi var o da yaşam haklarına olan tecavüz yoksa eminim kimse saat ondan sonra öyle her gün gidip alkol alan insanlar değil öyle olanlar zaten saat 9da alır eve stoklar her türlü olur yani. Hükümet bu insanların endişelerini ortadan kaldıracak uygulamalar yaparsa bu yasaklara daha çok destek toplar açıkcası. 


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Şuan devletin yaptığı avrupa ülkelerindeki bazı uygulamaları bahane ederek ülkede kendi muhafazakar(!) düzenlerini kurmanın temellerini atmaya çalışmasından başka bir şey değildir.Avrupa ülkelerinde çocuklara tecavüz eden şerefsizler sokağa bırakılmıyor , kadınlar kocaları tarafından sokak ortasında defalarca bıçaklanmıyor ,  çocuklar evlendirilmiyor ,  illa Avrupadaki düzenden örnek alınacaksa önce sosyal bozuklukları gidersinler.Ama onu yapmak yerine ne yapıyorlar ? Kadın tecavüze uğruyor devlet kadına "sen orada ne arıyordun ?" diye soruyor.Çocuk tecavüze uğruyor devlet "Çocuğun rızasıyla gerçekleşmiş" diyor ve failleri serbest bırakıyor.Bütün bu laçkalıklar yaşanırken içki büyük bir sorun haline getiriliyor.Biz toplum olarak cahillikten kafayı bulmuşuz içkiyi yasaklasan ne olacak ?


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    HighElf bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    sLeymN bunu yazdı

    saat 10dan sonra namaz kılmak yasaklansa ne olur acaba?

    ne kadar salak bir yaklaşım ya abi böyle aptalca şeyleri birbirine karıştırıyorsunuz sonra millet bizi niye anlamıyor diyorsunuz

    hacı kusura bakmada karakule haklı amk

    hemde dibine kadar haklı

    atomlarına kadar haklı amk. yakıştırmaya bak. 

    ananı avradını lan. çok haklısın bro

    Bu ne aptalca birşey lan ne bicim yazıyorsun lan sen terbiyesiz ya

    gayette güzel bir noktaya değinmiş adam saat 10dan sonra namaz yasağı diye.

    ezan okunduğunda müzik sesini kısmak gerek diye düşünen varsa müzik çalarken ezan sesinin kısılması gerektiğinide düşünen vardır ve ikisi arasında mantıklı insan ayrım yapmaz. Birine hoşgörü diğerine yok diye bir kavram hoşgörü olmaz.

    VBDream senden bu kadar aptalca bir yorum beklemezdim ya abi saat 22den sonra ezan mı okunuyor ya. Ayrıca ezan okunurken müzik sesini kısmak bir zorunluluk bir kural değil kişiye bağlı birşey. Bakın kendinizi haklı çıkarmak için otla samanı karıştırıyorsunuz sonra bu ülkedeki hassasiyetlerden dem vurup anlayış bekliyorsunuz ezandan bi prim yapamazsınız bunu kullanmayı bırakın haklıyken haksız duruma düşüyorsunuz.

    Alkol ve sigara konularında gelen her türlü yasak bu halk tarafından normal karşılanıyor çünkü biz ağzımızla içen bir millet değiliz. Hükümet alkolü kompe yasakladım dese kimsenin gıkı çıkmaz çünkü alkolü desteklemek bu ülkede "cadı" olmak demektir o yüzden içen de içmeyen de her türlü yasağa eyvallah diyecektir.

    Bakın bu yasağa karşı çıkanların hepsinin ortak bir düşüncesi var o da yaşam haklarına olan tecavüz yoksa eminim kimse saat ondan sonra öyle her gün gidip alkol alan insanlar değil öyle olanlar zaten saat 9da alır eve stoklar her türlü olur yani. Hükümet bu insanların endişelerini ortadan kaldıracak uygulamalar yaparsa bu yasaklara daha çok destek toplar açıkcası. 

    https://www.google.com.tr/?gws_rd=cr&ei=MTUwUoXZG8aztAaT_YCgCg#q=tecav%C3%BCzc%C3%BC+imam

    kaç promil alkol almışlar acaba.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Aga bide şöyle bişey var ki bizim millet içmeye alışık olmadığı için içmeyi bilmiyor götüyle içiyor aynen araplar gibi.

    Bizim yurtta suriyeliler ve faslılar her içtikleri gece erkek olur olay millete sataşır olay çıkartırlardı.En sonunda güzel dayağıda yediler gerçi.

    Git almanyaya,rusyaya yada diğer avrupa ülkelerine bak bakalım onlarla bizimkinin içmesi arasında ne kadar fark var.Avrupalılarda içince götü başı dağıtan ingilizler hariç kimse yok.

    Çünkü adam onu artık kafa yapsın gideyim ayıkken yiyemeyeceğim bokları yiyeyim diye değilde bir kendini rahat hissettirecek,muhabbet arasında öyle içilecek bişey olarak görüyorlar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    @sleymn

    Abi bi doğru düzgün birşeyler yaz ya tecavüzcü imam ne amk kişiye inmeyin ya 3-5 o.ç yapıyor diye bütün bir güruhu aynı göstermeyin.

    @u235

    Doğru söylüyorsun hacı benim arkadaşın kaldığı yurtta da (ki yurdun %60ı polonyalı geri kalanlar da avrupa ve asya ülkelerinden insanlardı) herkes içerdi kızlara saldıran hep doğukan diye bi çocuk olurdu :D gerçekten bilmiyoruz içmeyi

    KaRaKuLe tarafından 11/Eyl/13 12:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
Toplam Hit: 12995 Toplam Mesaj: 109