Almanya-Türkiye Maçı [Tek Konu]
-
Bu genç kadroyla daha çok başarıya koşacağız inşallah. Dünya kupasında görüşmek üzere.
-
türkolarımızın canı sağolsun hakem ve almanyayla mücadele ettik çok sağolsun türkolarımız bize böle bi yarı final yaşattılar teşekkür etmek lasım....
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------Rüştü yılların kalecisi bir de, ne vardı da kaleyi boş bırakıon sap gibi çıktın neye yaradı off.
Ama elinden geleni yaptı mili takımımız yine de. Takdir ediyorum tüm futbolcuları, hele kazım, semih, ayhan mükemmeldi.
-----------------------------bayan olarak stiga sen bile biliyon.. annamadim bu rustu nasil oldu yedi yaw... sanirim o an kisa sureli bi amnezi yasadi ... :S
-
yazık oldu ama yinede tebrikler takımımıza...
-
biz almanyaya değil hakeme yenildik
-
cok iyi oynadık biz hakkettik ustunduk..
ama bazen iyiler de kaybeder.
tebrik ediyorum.
-
offf be abi olmadıı ya :'(
Yinede Helal olsun Milli Takımımıza .. Hepsi var olsun ama bu hakemlerle bu hareketlerle olmas hocam
-
hakem şerefsizlik yaptı. o penaltıyı vermeyince.. pff..
-
Bu kadar adilik bu kadar şerefsizlik görmedim ben,adamlar tiyatro oynuyo kendi kendine yere düşüyo bize sarı kart çıkıyo kaç tane gol pozisyonuna giderken tutup arkadan çektiler bir tane bile sarı kart çıkmadı biz ne yapsak hemen kart çıkardı soysuz köpekler ben böyle şey görmedim aynı dünya kupasındaki Brezilya maçı gibi yaptılar biz oynadık biz kazanıcakken bu adi hakemler yüzünden yine kaybettik son 1 dk kalmış insan hiçmi dikkat etmez salak gibi gol yedik şuanda Almanlara o kadar uyuz oldumki bu maçı yenseydik gam yemicektim.Bir kere kadroda yine abuk sabukluklar vardı gitti Uğur Boralı çıkardı o canım herif ne biçim oynadı.Gitti Gökdeniz Karadenizi kaçıncı dakkada maça soktu.Gitti Ayhanı çıkardı ben daha ne diyeyim ?
-
peTaL bunu yazdı:
-----------------------------cok iyi oynadık biz hakkettik ustunduk..
ama bazen iyiler de kaybeder.
tebrik ediyorum.
----------------------------bu ne optimistlik böle
helal olsun ...
Toplam Hit: 70651 Toplam Mesaj: 266
