Arkadaşlar Aranızda Vücutçu Var Mı ?
-
aga bende süreklli tekrarı artırın demedim zaten. ki bu özellikle yeni başlayanlar için tekrar sayısını artırmaları ii olur. yani atıyorum 10 kg ile 10 tekrar yerine 7-8 kg ile 20 tekrar daha iidir. daha sonra ağırlık artırılabilir. çünkü vücut geliştirme sadece kas yapmak deildir. o kasları nası diiim bi şekle sokmak, belirginleştirmek ve esneklik kazandırmak gerekir. sadece kas yapacam diye tutturursan et yığınından başka bişe olmazsın ki... arnold gibi kasları olupta ayaklarına elini değdirecek kadar eğilemeyen vücutçular da var...
-
ha bu arada sana birşeyler öğretmeye çalışmıyorum, sadece bende bu işle uğraşıyorum ve arkadaşlara tavsiyelerde bulunuyorum. ki msn ni ekledim soracak çok şeyim var:D
-
Hoca oda abartı zaten arnold kadar olma imkanım olsa bile olmak istemem şahsen.Orta karar birşey olsun işte kaslar belli olsun falan işte.Onlarınki aşırılık.
-
dai zaten adamın mesleği o. adam 15 uaşından 25 yaşına kadar sürekli bu işi yapmış. biz zaten öss ye çalışmaktan fırsat bulacaz da arnold olacaz peeee
-
Zaten içine sçtılar ülkenin hele össyi hiç karıştırma
-
arnold kendisi 15 yaşından önce başlamıştır bu spora çok küçükken ayrıca, kendis 61 yasında olup halen bu spora kendi evinde devam etmektedir;) Suan kendisi amerikada validir
-
vücutçuu nedir yaaaw :DDD
-
Vücutçu lafı sakat. Götçü gibi oluyo yaw.
-
o zaman body builder diyelim..
-
Hardline sana özel mesaj yani başka bir deyişle pm attım bi bakıver
Toplam Hit: 14541 Toplam Mesaj: 91
