folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bilim Ve Teknik Dergisinde Darwin Skandalı !!!!



Bilim Ve Teknik Dergisinde Darwin Skandalı !!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı:
    -----------------------------
    Darwin bnm sunum konum.Mayısta almanca olarak sunucam.Kaynaklarla birlikte yazın ha:)ilazım oluyo.Ek olarak Darwin'i evrim teorisiyle değerlendirmemek lazım sadece.Darwin dönemi için çok büyük bir teori bu.Cesaret ister söylemek.
    -----------------------------
    Zaten onun için 50 yıl bekledi bu fikrini ifşa etmek için. Beklediğine değdi mi? Değdi tabii ki :D

    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    AntiGerilla bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yöneticileri son derece haklı buluyorum. Darwin insanların maymundan geldiğini iddaa etmiş fakat hiç bir zaman kanıtlayamamış bir dinguktur. neymiş 200. yılını tüm dünya kutluyomus. İçinde biras Allah inancı olan Ve onun yaradan olduğuna inanan biri Darwin malına tahammul wedemez. Teorisinin bilimle hiç bir ilgisi yoktur.sacmalıktır...

    Yöneticiler iyi yapmış... (bana akp ci diyenler olabilir hayır akp den nefret ederim)


    -----------------------------
    1)Git doğal seleksiyona dayalı evrim teorisi ne onu öğren öyle gel yorum yap bence.

    2)darwin "insan maymundan gelmiştir"  diye bir şey söylemedi...

    3) Dinguk dediğin adam modern biyolojinin babası. onlarca biyografisi yayınlandı. Dehası üzerine yine kitaplar yazıldı, belgeseller çekildi ve 2009 yılı kendisine adandı.  hatırlarsan 2007 yılı da Mevlana Celaleddin Rumi'ye adanmıştı. Şimdi o dinguksa sen nesin? Sen ne yaptın bu dünyanın yararına??? O dinguksa, malsa sen malın önde gidenisin o zaman. Lütfen yani bilip bilmeden atıp tutma burda kendini rezil etme...

    4) Evrim Teorisini kaldırırsan  modern biyoloji bilimi çöker. Doğal seleksiyona dayalı evrim teorisi modern biyolojinin temelidir. sen çıkmış bilimsel değildir diyorsun. Nereden okudun da bunu öyle diyorsun? Hacılar hocalar abiler mi söyledi? yoksa Harun yahya kitaplarında mı yazıyor? anca onları oku onları dinle sen zaten...


    -----------------------------
    Bu konuda HayvanYaşar kardeşime katılıyorum..

    Türlerin Kökeni ve benzeri  teorileri birtakım dış güdümlü cemaat, tarikat, teşkilat vs. oluşumların yayınladığı neşriyatlardan takip etmeyin..

    Darwin insanların maymunlardan geldiğini iddia etmemiştir, keza bunu iddia etmiş olsaydı gerçekten bugün insanlarla beraber maymunların varlığı da tartışılır konumda olması gerekirdi, çok basit bir mantık..

    İnsan maymundan geldiyse ortalık niye hala maymun var ?

    Bu iddiasını kanıtlayamadığı dediğin hususlar da kendisi tarafından ortaya atılmış değildir, o dönemlerde ortaya çıkan Komünist proganadanın dini ( Hristiyanlık ) afyon olarak değerlendirilmesi ile ortaya konan yaratıcı olmadığına dair inanç boşluğu dolduracak bir paradigmaya ihtiyacı vardı ve bu da en uygun olarak Darwin teorisinin kendi kalıplarına uyarlanarak afişe edilmesi idi.. Ki bu da başarılı olmuştur, neticeye baktığımızda bugün Ateizm, Komünizm ve Darwin birbirini çağrıştırır durumdadır, bağımsız değildir..

    C. Darwin bir yaratıcı olduğunu inkar etmedi, ateist de değildi, ancak yaratıcının varlığını da tam olarak kabul etmedi..

    Bu konuyu kavramak için Charles Darwin'in bilimadamı olan arkadaşlarına yazdığı mektupları okumak olağan zeka düzeyine sahip bir insan organizması için kafi gelecektir..


    yıkılma sakın !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    AntiGerilla bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yöneticileri son derece haklı buluyorum. Darwin insanların maymundan geldiğini iddaa etmiş fakat hiç bir zaman kanıtlayamamış bir dinguktur. neymiş 200. yılını tüm dünya kutluyomus. İçinde biras Allah inancı olan Ve onun yaradan olduğuna inanan biri Darwin malına tahammul wedemez. Teorisinin bilimle hiç bir ilgisi yoktur.sacmalıktır...

    Yöneticiler iyi yapmış... (bana akp ci diyenler olabilir hayır akp den nefret ederim)


    -----------------------------

    bu yorumun için sana "Sertab Erener" in "lal" albümünden 5. şarkıyı hediye ediyorum...

    direk link vereyim de aramak için kasma; http://www.youtube.com/watch?v=12oLQMoazTs


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    DreamNatreX bunu yazdı:
    -----------------------------
    kodumun çocukları..
    -----------------------------
    Hah işte bu! Benim de tepkim özetle bu ama "çömez" olduğumdan biraz softcore takılıyorum şu sıralar :D

    -----------------------------

    hangi çömezlik olm, kalkmış işte, tak 5 e gitsin =)))

    böyle "......" çocuklarına küfür etmek + rep getirir hatta :Q


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    Yeah bunu yazdı:
    -----------------------------

    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    DreamNatreX bunu yazdı:
    -----------------------------
    kodumun çocukları..
    -----------------------------
    Hah işte bu! Benim de tepkim özetle bu ama "çömez" olduğumdan biraz softcore takılıyorum şu sıralar :D

    -----------------------------

    hangi çömezlik olm, kalkmış işte, tak 5 e gitsin =)))

    böyle "......" çocuklarına küfür etmek + rep getirir hatta :Q


    -----------------------------
    aaa harbiden kalkmış :D olsun ben yine de yumuşak takılayım bir süre ...

    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Bana görede darvinin orda olması bi skandaldı. Aklanmış oldu işte
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek

    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bana görede darvinin orda olması bi skandaldı. Aklanmış oldu işte
    -----------------------------
    Evet ya Harun Yahya gibi bu toprakların yetiştirdiği bir alim varken :D

    Ya arkadaşım biyoloji bugün bu noktaya geldiyse Darwin (W ile) sayesindedir bu. Değerini bil adamın değerini...


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

     

    Tamam abi. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Zaten evrim teorisini çürütemeyeceklerine göre Darwini ancak böyle kapaklardan falan kaldırabilirler,daha ötesini yapamazlar. Aslında ne yaparlarsa yapsınlar gerçekleri değiştiremezler,evet üzgünsünüz,  evrim diye bir gerçek var =)


    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    HAYVANYASAR eğer doğru tahmin ettiğim kişiysen blogundaki yazılar süper dostum aynen devam et :)

    Konuya gelince bilim konusunun din ile ayrıştırılması gerektiği taraftarıyım. Şu nedenle söyleyebilrim zamanında Avrupa ülkelerindeki din adamları cennetten yer satarak b*k gibi para toplarken geri kalmışlık için halk cahillikten kırılıyordu. Şu anda onların o dönemde yaşadığını biz yaşıyoruz. Birçok insan dini kullanarak siyasetten tutunda herşey için kullanıyor.

     

    Darwin'in kim olduğunu bilmeyen veya bildiğini sanıp g*tünden birşey atarak yorum yapanlar önce kim olduğuna baksınlar. Yok onu ima etti yok bunu ima etti diyerek bir yere varamazsınız adamın içini okuyacak haliniz yok heralde. Bilim ve Teknik ismindeki dergi isminden utanmalıdır. Bilim adına yaptığı şey dini düşünceye göre Darwin teorisi yanlış diye kapak değiştiren bir bilim dergisi olamaz. Bilim ne kadar özgür olursa o kadar ilerleme artar.

     

    Eğer dini açıdan bakacak olursak hepimizin bir sonu var. ne bok yemeye ameliyat falan oluyoruz sittiredin. Hiç uğraşmayın bu kafayla devam edin. Bazılarıda fetoşa gitsin fetoş onları arkadan bi kucaklasın :) O zaman belki dini kendi çıkarına kullanmak isteyenlerin ne bok yediğini anlarlar


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
Toplam Hit: 17580 Toplam Mesaj: 127