folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Birand: PKK Konusunda Yalan Haber Yapıyoruz



Birand: PKK Konusunda Yalan Haber Yapıyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Arkadaşlar bazen roju izliyorum ne diyorlar diye. Bizim 150 terorist öldürdüğümüz söylendiğinde onlar 10-15 adam diyor. Bizim şehit sayımızıda çok çok ağır olarak söylüyorlar.

    Tamam o şerefsizler yalan söylüyorda... Biz neden? Adamın söylediği doğru sürekli bi yerlerde sıkıştırıyoruz birilerini ve bazen 100-150 terorist öldürüyoruz ama cidden bu rakamları topladığımızda çok büyük rakamlar çıkıyor ona göre kürt kalmaması lazım dünyada.


    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    yakintakip bunu yazdı:
    -----------------------------

    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------
    biranda koim.
    -----------------------------

     

    TSK ya bişey olmasın 


    -----------------------------

    :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    biranddında ne olduğu belli medyanında.

    biranda koim TSK  ya bi şey olmasın

     


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Omnuarliti
    Omnuarliti's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    iSTaN_BuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    mehmet ali birand ın avrupa birliğine hizmet eden bir uşak olduğunu bilmeyen yok. tam bir kara lekedir kendisi. ilk önce pohpohluyorum sonra vuruyorum kafasına kafasına diye iş yapıyor. madem buyuk gazetecisin niye kamuoyunu güvenini daha çok bozuyorsun? beyinsizliğin büyüğünü kendisi yapıyor. bilmedenmi yapıyor sanki ? tabiki bilerek. g*t birand
    -----------------------------

    arkadaşlar m.a.birand hakkında çok önyargılı düşünüyorsunuz..ben msnde konuştuğum kadarıyla az çok kendini tanıma fırsatı buldum ..hiçte öyle AB uşağı olduğu falan yok.başka g.tlerle karıştırmayın bu adamı lütfen


    Bu müridin imzası 26/05/2008 12:45:22 PM tarihinde decameron tarafından Türkiye ABye girene kadar banlandı.Banlanis Sebebi: imzan rahatsiz etti uzun olmasi sebebiyle sildim, daha kisa birseyler bulman 20 kitalik sirr yazmaman dilegiyle
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ULKUHAN
    ULKUHAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2008
    Erkek
    belkı fazla abartılmasına gerek yok ama bız ordumuza sonuna kadar güvenıyoruz!!

    Takke Düstü Kel Göründü:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Omnuarliti
    Omnuarliti's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    ULKUHAN bunu yazdı:
    -----------------------------
    belkı fazla abartılmasına gerek yok ama bız ordumuza sonuna kadar güvenıyoruz!!
    -----------------------------

    güvenmek ayrı basının gaza verip veziri şah yapması ayrı..

    adam basın dünyasının içinde daha farkında olayların, benimde gördüğüm mesala 10 dakka konuşulacak bi haber tskayla ilgili olunca uzatılıyoda uzatılıyo 30 dakka işleniyor.. ama sonuçtada pkk bitmeyince halkın kafasında soru işareti kalıyo niye pkkdağılmadı diye daha

    edit burdan acaba tsk pkknın bitmesini istemiyoya kadar varıyo muhabbet 


    Bu müridin imzası 26/05/2008 12:45:22 PM tarihinde decameron tarafından Türkiye ABye girene kadar banlandı.Banlanis Sebebi: imzan rahatsiz etti uzun olmasi sebebiyle sildim, daha kisa birseyler bulman 20 kitalik sirr yazmaman dilegiyle
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaPTiXX
    CaPTiXX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    Omnuarliti bunu yazdı:
    -----------------------------

    iSTaN_BuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    mehmet ali birand ın avrupa birliğine hizmet eden bir uşak olduğunu bilmeyen yok. tam bir kara lekedir kendisi. ilk önce pohpohluyorum sonra vuruyorum kafasına kafasına diye iş yapıyor. madem buyuk gazetecisin niye kamuoyunu güvenini daha çok bozuyorsun? beyinsizliğin büyüğünü kendisi yapıyor. bilmedenmi yapıyor sanki ? tabiki bilerek. g*t birand
    -----------------------------

    arkadaşlar m.a.birand hakkında çok önyargılı düşünüyorsunuz..ben msnde konuştuğum kadarıyla az çok kendini tanıma fırsatı buldum ..hiçte öyle AB uşağı olduğu falan yok.başka g.tlerle karıştırmayın bu adamı lütfen


    -----------------------------

    ben karıştırıyorum başka götlerle oldumu. 


    Hakanlar Hakanı, Sultanlar Sultanı Cennetmekan II.Abdulhamid Han..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Omnuarliti
    Omnuarliti's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    CaPTiXX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Omnuarliti bunu yazdı:
    -----------------------------

    iSTaN_BuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    mehmet ali birand ın avrupa birliğine hizmet eden bir uşak olduğunu bilmeyen yok. tam bir kara lekedir kendisi. ilk önce pohpohluyorum sonra vuruyorum kafasına kafasına diye iş yapıyor. madem buyuk gazetecisin niye kamuoyunu güvenini daha çok bozuyorsun? beyinsizliğin büyüğünü kendisi yapıyor. bilmedenmi yapıyor sanki ? tabiki bilerek. g*t birand
    -----------------------------

    arkadaşlar m.a.birand hakkında çok önyargılı düşünüyorsunuz..ben msnde konuştuğum kadarıyla az çok kendini tanıma fırsatı buldum ..hiçte öyle AB uşağı olduğu falan yok.başka g.tlerle karıştırmayın bu adamı lütfen


    -----------------------------

    ben karıştırıyorum başka götlerle oldumu.


    -----------------------------

    komplo teorisyenisiniz.lafınızın altını doldurmadan karombole atıp tutuyonuz 


    Bu müridin imzası 26/05/2008 12:45:22 PM tarihinde decameron tarafından Türkiye ABye girene kadar banlandı.Banlanis Sebebi: imzan rahatsiz etti uzun olmasi sebebiyle sildim, daha kisa birseyler bulman 20 kitalik sirr yazmaman dilegiyle
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaPTiXX
    CaPTiXX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    komplo teorisyeni ne iş yapıyo iyi kazanıyomu:D

     

    1 mayısta polise laf atan göttür..

    başkada yazmam polemik çıkmasın.. 


    Hakanlar Hakanı, Sultanlar Sultanı Cennetmekan II.Abdulhamid Han..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaZenci
    beyaZenci's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek
    Omnuarliti bunu yazdı:
    -----------------------------

    iSTaN_BuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    mehmet ali birand ın avrupa birliğine hizmet eden bir uşak olduğunu bilmeyen yok. tam bir kara lekedir kendisi. ilk önce pohpohluyorum sonra vuruyorum kafasına kafasına diye iş yapıyor. madem buyuk gazetecisin niye kamuoyunu güvenini daha çok bozuyorsun? beyinsizliğin büyüğünü kendisi yapıyor. bilmedenmi yapıyor sanki ? tabiki bilerek. g*t birand
    -----------------------------

    arkadaşlar m.a.birand hakkında çok önyargılı düşünüyorsunuz..ben msnde konuştuğum kadarıyla az çok kendini tanıma fırsatı buldum ..hiçte öyle AB uşağı olduğu falan yok.başka g.tlerle karıştırmayın bu adamı lütfen


    -----------------------------
    bu adamın o kadar çok gafı varki

    askerde iken ilçede bir fotoğrafçı vardı askerlere fotoğraf filmi satar resim satar, asker abiye yalakalık yapar dururdu arkadaşlara bu adama gitmemelerini söyledim bölük içinde çektirdikleri resimleri bu adama götürüp banyo ettiriyolardı, bi gün dükkanına gitttim ve ilçenini resimlerine baktım ve resimlerdeki tek ortak nokta bölüğün hertaraftan sözde manzara resimlerini çekmiş bir gün istihbarat bu adamın başka bir ilçede örgüt lehine propaganda yaptığına dair bilgi geldi.

    yani demem o ki, vatan millet sakarya diyen herkese divan durmayın

    m.a.birand ise benim hatırladığım ve iğrendiğim gafı, ekümenlik olayı ile ilgili idi. o adama ekümeni veririsek Türkiye ye turist yağcandan bahsediyodu ve Türkiye nin para kazanacağını başka bişey olmıyacağını falan yazıyodu. 

    Emin olun bu adam dünyada ne kadar proterstan hiristiyan olduğunu senden benden iyi biliyor yunanlar ve amerikada az bisayı rusyanın tamamına yakını ama gel gör ki rusya burdaki patriği tanımadığını söyledi. o zaman gelecek turist sayısı 3/4 milyona düşer  tahmini olarak iyi para getirir aslında bu sayıda

    ama asıl gerçek, ekümenlik verildiği zaman o bölgenin bir ülke olması ve oraya gelenlerin parası o ekümenliğin olur ve türk polisi veya herhangi bir kurumu buraya müdahale edemez ederse savaş nedeni olur.

    konuyu biraz dağıttım özür...  

     

     

     

Toplam Hit: 10884 Toplam Mesaj: 78