Birşey Sormak İstiyorum
-
onur35 bunu yazdı:
-----------------------------Moonchild bunu yazdı:
-----------------------------nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
Ben mi bilmiyomuşum :) Her türlü ortama girip konuşuyorum hocam ben senin gibi düşünme yeteneğiimi kaybetmediğim için düşündüm ve bunların doğru olduğuna karar verdim keşke sende düşünebilsende sende karar verebilsen,Sen said'i öğreneceğine Hz.Muhammed Efendimizi öğren,onun kitalarını okuyacağına,Kur'an ı okuda kullandırma kendini!
-----------------------------
sence Kur'an la Hz.Muhammed le bagdaşmayan hareketleri sözleri neler ama lütfen birebir duyduğun şeyleri söyle..
-----------------------------
eğer yolum düşerse mutlaka uğrayacağım yanına,ama senin yolunda izmire düşerse,sende bizim yanımıza (BİZKAÇKİŞİYİZ İL BİNASINA) uğra,senle gidelim,ikimizde birbirimizin ortamını görmüş oluruz değilmi?
-----------------------------
hayhay başım gözüm üstüne -
En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-
Moonchild bunu yazdı:
-----------------------------ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------Kimliklerini gizlerler adları Osman abi Mehmet abi diye bilinir ama nüfus cüzdanlarını elinize geçirme şansınız olursa isimleri farklıdır. Soyadları bilinmez... Perdeleri daima kapalıdır. Geceleyin ayağa kalkmayın ışık yakmayın derler...
-----------------------------
bu kısmı tamamen yanlış :| bunları nerden öğreniosunuz çok merak ediyorum :|
-----------------------------Yanlış filan değil tamamen kendi çabalarımızla bulmuş bulunmaktayız arkadaşları deşifre etmek istemediğimizden adreslerini vermek istemiorz...
-
Qin bunu yazdı:
-----------------------------En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-----------------------------ne kadar kolay demi,bilmediğin bi oluşum için pislik atmak,peki sen kendini müslüman olarak mı tanımlıyorsun şimdi,sait nursi nin de feto o.ç nun da a.q,ona inananlarında taaa a.q.
-
Qin bunu yazdı:
-----------------------------En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-----------------------------1-ADD Tarikat değiL bir oLuşum,birLeşimdir
2-ADD Kimseden zorLa veya istekLe para aLmaz
3-Fetonunda Said nursininde,daha ne kadar tarikat varsa tbt hariç hepsinin müridLerinin a.q
4-"Ey efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır. Uygarlığın emrettiğini ve istediğini yapmak insan olmak için yeterlidir!"
5-B.S.G
-
onur35 bunu yazdı:
-----------------------------Qin bunu yazdı:
-----------------------------En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-----------------------------ne kadar kolay demi,bilmediğin bi oluşum için pislik atmak,peki sen kendini müslüman olarak mı tanımlıyorsun şimdi,sait nursi nin de feto o.ç nun da a.q,ona inananlarında taaa a.q.
-----------------------------
sen bilmedğin insanlara küfür ediyosunda ben sadece bildiklerimi yazıyorum en azından seni gibi küfür etmiyorum aramızdaki fark bu işte Senin gibi küfürlerle yasayan bir ADD ci olcağğıma ben yobaz fettoşcu olayım daha iyi zavallılığınızı sadece klevyelere dökebiliyorsunuzha bu arada bilmediğin insanlar deme insanlar artık gercek yüzlerini biliyor merak etme atatürkcü düşünce derneğine sözüm yok O kurum değil kurumdakilerdir anlatmak istediklerim atatürkcü düşünce derneği sadece isminde kalmış
keske ismi gibi kalabilse
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------Qin bunu yazdı:
-----------------------------En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-----------------------------1-ADD Tarikat değiL bir oLuşum,birLeşimdir
2-ADD Kimseden zorLa veya istekLe para aLmaz
3-Fetonunda Said nursininde,daha ne kadar tarikat varsa tbt hariç hepsinin müridLerinin a.q
4-"Ey efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır. Uygarlığın emrettiğini ve istediğini yapmak insan olmak için yeterlidir!"
5-B.S.G
-----------------------------
olşumların bir diğer adıda tarigattır tarigat illede bir kaç kişinin toplanım namaz kılması değildir ok -
Qin bunu yazdı:
-----------------------------onur35 bunu yazdı:
-----------------------------Qin bunu yazdı:
-----------------------------En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-----------------------------ne kadar kolay demi,bilmediğin bi oluşum için pislik atmak,peki sen kendini müslüman olarak mı tanımlıyorsun şimdi,sait nursi nin de feto o.ç nun da a.q,ona inananlarında taaa a.q.
-----------------------------
sen bilmedğin insanlara küfür ediyosunda ben sadece bildiklerimi yazıyorum en azından seni gibi küfür etmiyorum aramızdaki fark bu işte Senin gibi küfürlerle yasayan bir ADD ci olcağğıma ben yobaz fettoşcu olayım daha iyi zavallılığınızı sadece klevyelere dökebiliyorsunuzha bu arada bilmediğin insanlar deme insanlar artık gercek yüzlerini biliyor merak etme atatürkcü düşünce derneğine sözüm yok O kurum değil kurumdakilerdir anlatmak istediklerim atatürkcü düşünce derneği sadece isminde kalmış
keske ismi gibi kalabilse
-----------------------------
senin fetocu olduğundan şüphem yok zaten,ama bak sana şunu söliyim,gün geldiğinde feto ya küfür edip Atatürk çülerin elini öpeceksiniz,çok yakın hemde çoook,Allah haklınını yanndadır,bakalım neler olacak -
süleymancılar hariç
dier 2 side sikindirik işler...
süleymancılar biraz daha farklı onlardan
-
Qin bunu yazdı:
-----------------------------RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------Qin bunu yazdı:
-----------------------------En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur
ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya onlar için demokrasi adı altında darbelerde yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır
çokda sağlam kalkanları vardır atatür halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele
yapcağın işe sıra gelirse hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )
faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin
heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin
zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez
bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence
en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini
senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)
-----------------------------1-ADD Tarikat değiL bir oLuşum,birLeşimdir
2-ADD Kimseden zorLa veya istekLe para aLmaz
3-Fetonunda Said nursininde,daha ne kadar tarikat varsa tbt hariç hepsinin müridLerinin a.q
4-"Ey efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır. Uygarlığın emrettiğini ve istediğini yapmak insan olmak için yeterlidir!"
5-B.S.G
-----------------------------
olşumların bir diğer adıda tarigattır tarigat illede bir kaç kişinin toplanım namaz kılması değildir ok
-----------------------------kardeş inşallah musalla taşına konduğun zamanda uygarca cenaze namazın kılınır ,uygarca kabre girersin ..
