folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Birşey Sormak İstiyorum



Birşey Sormak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Moonchild
    Moonchild's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Moonchild bunu yazdı:
    -----------------------------

    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben mi bilmiyomuşum :) Her türlü ortama girip konuşuyorum hocam ben senin gibi düşünme yeteneğiimi kaybetmediğim için düşündüm ve bunların doğru olduğuna karar verdim keşke sende düşünebilsende sende karar verebilsen,Sen said'i öğreneceğine Hz.Muhammed Efendimizi öğren,onun kitalarını okuyacağına,Kur'an ı okuda kullandırma kendini!


    -----------------------------
    sence Kur'an la Hz.Muhammed le bagdaşmayan hareketleri sözleri neler ama lütfen birebir duyduğun şeyleri söyle..


    -----------------------------
    eğer yolum düşerse mutlaka uğrayacağım yanına,ama senin yolunda izmire düşerse,sende bizim yanımıza (BİZKAÇKİŞİYİZ İL BİNASINA) uğra,senle gidelim,ikimizde birbirimizin ortamını görmüş oluruz değilmi?


    -----------------------------
    hayhay başım gözüm üstüne

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır 

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Moonchild bunu yazdı:
    -----------------------------

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kimliklerini gizlerler adları Osman abi Mehmet abi diye bilinir ama nüfus cüzdanlarını elinize geçirme şansınız olursa isimleri farklıdır. Soyadları bilinmez... Perdeleri daima kapalıdır. Geceleyin ayağa kalkmayın ışık yakmayın derler...
    -----------------------------
    bu kısmı tamamen yanlış :| bunları nerden öğreniosunuz çok merak ediyorum :|


    -----------------------------

    Yanlış filan değil tamamen kendi çabalarımızla bulmuş bulunmaktayız arkadaşları deşifre etmek istemediğimizden adreslerini vermek istemiorz...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır 

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    -----------------------------

    ne kadar kolay demi,bilmediğin bi oluşum için pislik atmak,peki sen kendini müslüman olarak mı tanımlıyorsun şimdi,sait nursi nin de feto o.ç nun da  a.q,ona inananlarında taaa a.q.


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır 

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    -----------------------------

    1-ADD Tarikat değiL bir oLuşum,birLeşimdir

    2-ADD Kimseden zorLa veya istekLe para aLmaz

    3-Fetonunda Said nursininde,daha ne kadar tarikat varsa tbt hariç hepsinin müridLerinin a.q

    4-"Ey efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler  dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır. Uygarlığın emrettiğini ve istediğini yapmak insan olmak için yeterlidir!"

    5-B.S.G

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır 

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    -----------------------------

    ne kadar kolay demi,bilmediğin bi oluşum için pislik atmak,peki sen kendini müslüman olarak mı tanımlıyorsun şimdi,sait nursi nin de feto o.ç nun da  a.q,ona inananlarında taaa a.q.


    -----------------------------
    sen bilmedğin insanlara küfür ediyosunda ben sadece  bildiklerimi yazıyorum en azından seni gibi küfür etmiyorum  aramızdaki fark bu işte  Senin gibi küfürlerle yasayan bir ADD ci olcağğıma ben yobaz fettoşcu olayım daha iyi zavallılığınızı sadece klevyelere dökebiliyorsunuz

     

    ha bu arada bilmediğin insanlar deme insanlar artık gercek yüzlerini biliyor merak etme  atatürkcü düşünce derneğine sözüm yok O kurum değil kurumdakilerdir anlatmak istediklerim atatürkcü düşünce derneği sadece isminde kalmış

    keske ismi gibi kalabilse


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır 

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    -----------------------------

    1-ADD Tarikat değiL bir oLuşum,birLeşimdir

    2-ADD Kimseden zorLa veya istekLe para aLmaz

    3-Fetonunda Said nursininde,daha ne kadar tarikat varsa tbt hariç hepsinin müridLerinin a.q

    4-"Ey efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler  dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır. Uygarlığın emrettiğini ve istediğini yapmak insan olmak için yeterlidir!"

    5-B.S.G


    -----------------------------
    olşumların bir diğer adıda tarigattır tarigat illede bir kaç kişinin toplanım namaz kılması değildir ok

     


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    onur35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır 

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    -----------------------------

    ne kadar kolay demi,bilmediğin bi oluşum için pislik atmak,peki sen kendini müslüman olarak mı tanımlıyorsun şimdi,sait nursi nin de feto o.ç nun da  a.q,ona inananlarında taaa a.q.


    -----------------------------
    sen bilmedğin insanlara küfür ediyosunda ben sadece  bildiklerimi yazıyorum en azından seni gibi küfür etmiyorum  aramızdaki fark bu işte  Senin gibi küfürlerle yasayan bir ADD ci olcağğıma ben yobaz fettoşcu olayım daha iyi zavallılığınızı sadece klevyelere dökebiliyorsunuz

     

    ha bu arada bilmediğin insanlar deme insanlar artık gercek yüzlerini biliyor merak etme  atatürkcü düşünce derneğine sözüm yok O kurum değil kurumdakilerdir anlatmak istediklerim atatürkcü düşünce derneği sadece isminde kalmış

    keske ismi gibi kalabilse


    -----------------------------
    senin fetocu olduğundan şüphem yok zaten,ama bak sana şunu söliyim,gün geldiğinde  feto ya küfür edip Atatürk çülerin elini öpeceksiniz,çok yakın hemde çoook,Allah haklınını yanndadır,bakalım neler olacak


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    süleymancılar hariç

    dier 2 side sikindirik işler...

    süleymancılar biraz daha farklı onlardan

     


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    haytaTayfa
    haytaTayfa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    En iyi tarikat ADD tarikatıdır maneviyat adına sizi zorlamazlar çünkü maneviyatla alakaları yokdur

    ha ilerde sağlam bir örgüt elemanı olabilir veya  onlar için demokrasi adı altında  darbelerde  yer alabilirsin çok sağlam bağlantları vardır

    çokda  sağlam kalkanları vardır atatür  halbuki atatürk yerinden kalksa ilk önce onların yüzüne tükürür o ayrı mesele

    yapcağın işe sıra gelirse  hiç birsey soran olursa biz atatürkcüyüz dersin olur biter : )

    faydaları:ergenekon gibi oluşumlarda yer alabilir atatürkün adını kullanarak ülkenin .....koyabilirsin

    heryerde adamın olur istediğini yaptrabilir paraya para demessin

    zaten şeyhleri emekli generaller ve iş adamları olduğu için sağlamdasın sırdtın yere gelmez

    bunu simdiye kadar ne fettullah gülen nede saidi nursu başarmıştır hocam bence

    en sağlamı ADD riske atmamak gerek insan kendini

    senden giden sadece ufak bir aidat nolcak haa ödeyemessen sana özel kredi kartı çıkartıp otomotik keserler zaten zorlanmazlar seni :)


    -----------------------------

    1-ADD Tarikat değiL bir oLuşum,birLeşimdir

    2-ADD Kimseden zorLa veya istekLe para aLmaz

    3-Fetonunda Said nursininde,daha ne kadar tarikat varsa tbt hariç hepsinin müridLerinin a.q

    4-"Ey efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler  dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.En doğru, en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır. Uygarlığın emrettiğini ve istediğini yapmak insan olmak için yeterlidir!"

    5-B.S.G


    -----------------------------
    olşumların bir diğer adıda tarigattır tarigat illede bir kaç kişinin toplanım namaz kılması değildir ok

     


    -----------------------------

    kardeş inşallah musalla taşına konduğun zamanda uygarca cenaze namazın kılınır ,uygarca kabre girersin ..


    Binaaneleyh, üzerine gonuşmaya değmez.
Toplam Hit: 11275 Toplam Mesaj: 84