folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ceza Ve Ayben Mahkemelik ..



Ceza Ve Ayben Mahkemelik ..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ceza rapta bir numaradır sagapo ndir.reklam yapıyor işte.ceza zaten son klibi yerli plakada benim arkam kalkmadı ben undergronttayım herzaman diyor.o salaş rap hayatına deavm diyor.

    beni yükselirkenken gördüysen senin gözünker.

    yükselenben deyilim alçalan duvarlar.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    ceza rapta bir numaradır sagapo ndir.reklam yapıyor işte.ceza zaten son klibi yerli plakada benim arkam kalkmadı ben undergronttayım herzaman diyor.o salaş rap hayatına deavm diyor.

    beni yükselirkenken gördüysen senin gözünker.

    yükselenben deyilim alçalan duvarlar.


    -----------------------------
    sen önce türkçeyi öğren sonra yorum yap ;)

    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Fuckerz You Ceza,Ayben İkinizinde AMkoyim.. Sikimin Rapçilari..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------
    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    ceza rapta bir numaradır sagapo ndir.reklam yapıyor işte.ceza zaten son klibi yerli plakada benim arkam kalkmadı ben undergronttayım herzaman diyor.o salaş rap hayatına deavm diyor.

    beni yükselirkenken gördüysen senin gözünker.

    yükselenben deyilim alçalan duvarlar.


    -----------------------------
    sen önce türkçeyi öğren sonra yorum yap ;)
    -----------------------------

    kleimleirn hrfalreiinn hnagi srıdaa yzalıdkılraı ömneli dğeldr

    Öenlmi oaln brinci ve snonucnu hrfain yrenide omlsı

    Ardakai hfraliren srısaı krıaışk oslada ouknyuorumş.

    Çnükü kleimlrei hraf hraf dğeil bir btüün oalark oykuorumuşz.

    Bakın nasıl da duzgun okudunuz, ilginç değil mi...

    edebiyat hocası okuldayken sınıfa duelloya giren kovboylar gibi girmeseydi,daha iyisini yazabilrdim.rap müzik topicinde türkçeyi eleştiryorsun.sen bi restart ol . :D:D


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 10467 Toplam Mesaj: 75