Dekolte Giyen Bayanlar
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Bakın Bacaklara En Güzelinden Jartiyer çekip, Onunda üstüne Minnacık Etek Giyip, Dudaklar Kıpkırmızı, Baktığımızda Aman Yarebbim dedirtecek düzeyde aklımızın Tüm Dalgametrelerini Alt Üst Edecek Giyimde Bulunan Kızların Ortalıkta Fink Atması
-----------------------------Abi devamını bekliyorum Adrenalin tavan yaptı (:
-----------------------------Hasbinallah Töbe Estafurullah... Kestik Hocam Kestik. :|
-
kadın aklı işte ne bekliyosun ki :D, mantıksal bişey beklemiycen bunlardan :D
-
beyler sizinde aneniz kız kardeşiniz var.Dersiniz ki böyle gezmez..
Kardeşim yetiştirilme, gelenek görenek farklıdır.Onlara göre normaldir.Sıcaktır ondan giyiyordur.Bu illa sikmenizi mi gerektirir ?
MAdem öyle sizin ailenizdekilerde denizde mayo giyiyor.Aynı gereklilik onlara karşıda olur.Baksınlar, akıllarından annenizle ilgili bin bir çeşit şey geçirsinler memnun kalır mısınz ?
Biraz rahat olun arkadaş.Milletin ne yaptığı sizi ilgilendirmez.Hiç kendinizi kandırmayın o açıyorsa bakmak lazım diye.
Her açanı sikmek lazımsa sizin gelenek, görenekleriniz daha başta yanlış demektir.NE dedi size dedeleriniz mini eteği giyeni sik mi? Yoksa milletin namusuna, eline, beline, diline hakim ol mu dedi ?
edit:
gelelim namus meselesinle alakasına.Bu direkt namus meselesinle alakalıdır.Bu durum terbiyeyle, ailenden gördüklerinle alakalıdır.O kız teşhirci ise bu onun sorunudur.Fakat sen bütün öğretilenleri elinle itip bakıyorsan aklından kötü birşey geçiyorsa senin sorunundur.
Bu cinselliğinizi bastıra bastıra, yasak günah diye diye o kadar abarttınız ki abaza, milletin karısına kızına bakan tipler oldunuzç.Kızın giyminde birşey yok dizininde etek giymiş normal bir blüz var ama dönüp dönüp bakıyorsunuz sırf sarışn ve gözlük var diye.Nasıl sikilir planı kuruyorsunuz.
Hiç karşı çıkmayın.Sonra millete anlatırken adamlar mini etek giyiyor bende bakarım demeyin.Sizin baktıklarınızıda biliyoruz
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------beyler sizinde aneniz kız kardeşiniz var.Dersiniz ki böyle gezmez..
Kardeşim yetiştirilme, gelenek görenek farklıdır.Onlara göre normaldir.Sıcaktır ondan giyiyordur.Bu illa sikmenizi mi gerektirir ?
MAdem öyle sizin ailenizdekilerde denizde mayo giyiyor.Aynı gereklilik onlara karşıda olur.Baksınlar, akıllarından annenizle ilgili bin bir çeşit şey geçirsinler memnun kalır mısınz ?
Biraz rahat olun arkadaş.Milletin ne yaptığı sizi ilgilendirmez.Hiç kendinizi kandırmayın o açıyorsa bakmak lazım diye.
Her açanı sikmek lazımsa sizin gelenek, görenekleriniz daha başta yanlış demektir.NE dedi size dedeleriniz mini eteği giyeni sik mi? Yoksa milletin namusuna, eline, beline, diline hakim ol mu dedi ?
edit:
gelelim namus meselesinle alakasına.Bu direkt namus meselesinle alakalıdır.Bu durum terbiyeyle, ailenden gördüklerinle alakalıdır.O kız teşhirci ise bu onun sorunudur.Fakat sen bütün öğretilenleri elinle itip bakıyorsan aklından kötü birşey geçiyorsa senin sorunundur.
Bu cinselliğinizi bastıra bastıra, yasak günah diye diye o kadar abarttınız ki abaza, milletin karısına kızına bakan tipler oldunuzç.Kızın giyminde birşey yok dizininde etek giymiş normal bir blüz var ama dönüp dönüp bakıyorsunuz sırf sarışn ve gözlük var diye.Nasıl sikilir planı kuruyorsunuz.
Hiç karşı çıkmayın.Sonra millete anlatırken adamlar mini etek giyiyor bende bakarım demeyin.Sizin baktıklarınızıda biliyoruz
-----------------------------Bundan 10 sene öncesine kadar kardeşim kimi görüyordun dişarıda derin dekolteli yeşilçamdan başa bi yerde bacak görebiliyormuydun söyle..
Her şey batıya benzemek uğruna böyle yobazlaştı pisleşti ortalık. Dinden uzaklaştıkca böyle oldu işte dünya.Küçük alamet bunlar daha büyükleride gelicek yakındır.
mesele kızı s... meselesı degıl kısacası şu
Ulan o... hacan giydin o eteği dekolteli bir bluzu neden kapama geregi duyuyosun elinle..
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------hatunların toplum üzerinde yegane gücü güzel olmak ile sınırlanmış , ataerkil toplum yapısının geliştirdiği sosyal evrim diyelim geçelim. Hatunlarda bu gücü kullanmayı seviyorlar, bir erkeğin beğendiği bir dişi için neler yapabileceğini de çok iyi biliyorlar. Bu yüzden bileklerine kadar kapananlar asıl tehlikedeler, dişi olarak görmediği bir canlıya karşı erkek nesli aynen birbirine ya da x bir canlıya olduğu kadar merhametsiz olabilir çünkü.
kadını kapatma geleneği zaten, kadının bu gücünü erkek üzerinde kullanmasına izin vermemek için geliştirilmiş. kadını insanlıktan çıkarıp mal konumuna getirmek için yani. bizim dekolte olarak algıladığımız , aslında kadının kimliğini ifade etmesidir, kadınsı bir maçoluk yani bir açıdan. Toplumun üzerinde hatta kendi cinsi üzerinde baskı kurabileceği silahını kullanması ki giyinmek - yada giyinmemek - bir çeşit sözsüz iletişim biçimidir. beşiktaş şampiyon oldğunda bjk forması ile kadıköyde dolaşmak gibidir, bir güç ispatıdır. Dekolte silahının kullanılma gayesi , senin ona bakman ve beğenmendir. Belki de kadın kısmı beğenildiği için erkeklerin dünyasında yer bulabileceğini düşünüyordur. asıl bizim düşünmemiz gerek neden bu kadar zayıf olduğumuzu hatta zayıflıktan da memnun kaldığımızı, iki meme görünce düştüğümüz zavallı durumu hele birde frikik varsa ortamda kafa bir anda fabrika ayarlarına geri dönüyor .
-----------------------------"Açıyor ki bakarım" , "Bakmam için açıyor" diyen aciz mantık sahiplerinin ufkunu yalın anlatımlı, basit örneklemli bu yazı umarım biraz aralamıştır.
Tebrikler hoca güzel yazmışsın...
-
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------Bundan 10 sene öncesine kadar kardeşim kimi görüyordun dişarıda derin dekolteli yeşilçamdan başa bi yerde bacak görebiliyormuydun söyle..
Her şey batıya benzemek uğruna böyle yobazlaştı pisleşti ortalık. Dinden uzaklaştıkca böyle oldu işte dünya.Küçük alamet bunlar daha büyükleride gelicek yakındır.
mesele kızı s... meselesı degıl kısacası şu
Ulan o... hacan giydin o eteği dekolteli bir bluzu neden kapama geregi duyuyosun elinle..
-----------------------------sizin dininiz göt göbek görünce değişiyorsa bilemem.O kadar dine bağlısınız demek.Kuranda bile yazar bakma etme yapma...
Ki burası demokratik ülke diye bas bas bağırmıyor musunuz kuyruğunuza basıldığında ? Şimdi dinden soğduk mu oldu ;? Sana ne belki alayı hristiyan? Seni onun inancı dini ilgilendirir mi ?
Sen götüne kaçan boxerı düzelt miyor musun ? Oda oturup kalkınca krişan, potlaşan kıyafetini düzeltiyor.
-
at gözlüklerini unutmayalım :)))
-
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------beyler sizinde aneniz kız kardeşiniz var.Dersiniz ki böyle gezmez..
Kardeşim yetiştirilme, gelenek görenek farklıdır.Onlara göre normaldir.Sıcaktır ondan giyiyordur.Bu illa sikmenizi mi gerektirir ?
MAdem öyle sizin ailenizdekilerde denizde mayo giyiyor.Aynı gereklilik onlara karşıda olur.Baksınlar, akıllarından annenizle ilgili bin bir çeşit şey geçirsinler memnun kalır mısınz ?
Biraz rahat olun arkadaş.Milletin ne yaptığı sizi ilgilendirmez.Hiç kendinizi kandırmayın o açıyorsa bakmak lazım diye.
Her açanı sikmek lazımsa sizin gelenek, görenekleriniz daha başta yanlış demektir.NE dedi size dedeleriniz mini eteği giyeni sik mi? Yoksa milletin namusuna, eline, beline, diline hakim ol mu dedi ?
edit:
gelelim namus meselesinle alakasına.Bu direkt namus meselesinle alakalıdır.Bu durum terbiyeyle, ailenden gördüklerinle alakalıdır.O kız teşhirci ise bu onun sorunudur.Fakat sen bütün öğretilenleri elinle itip bakıyorsan aklından kötü birşey geçiyorsa senin sorunundur.
Bu cinselliğinizi bastıra bastıra, yasak günah diye diye o kadar abarttınız ki abaza, milletin karısına kızına bakan tipler oldunuzç.Kızın giyminde birşey yok dizininde etek giymiş normal bir blüz var ama dönüp dönüp bakıyorsunuz sırf sarışn ve gözlük var diye.Nasıl sikilir planı kuruyorsunuz.
Hiç karşı çıkmayın.Sonra millete anlatırken adamlar mini etek giyiyor bende bakarım demeyin.Sizin baktıklarınızıda biliyoruz
-----------------------------Bundan 10 sene öncesine kadar kardeşim kimi görüyordun dişarıda derin dekolteli yeşilçamdan başa bi yerde bacak görebiliyormuydun söyle..
Her şey batıya benzemek uğruna böyle yobazlaştı pisleşti ortalık. Dinden uzaklaştıkca böyle oldu işte dünya.Küçük alamet bunlar daha büyükleride gelicek yakındır.
mesele kızı s... meselesı degıl kısacası şu
Ulan o... hacan giydin o eteği dekolteli bir bluzu neden kapama geregi duyuyosun elinle..
-----------------------------"Ulan o... hacan giydin o eteği dekolteli bir bluzu neden kapama geregi duyuyosun elinle.. "
Çünkü etrafınta bu kıyafetinden dolayı ona rahatsızlık verebilecek çıplak et görünce gözü dönen, diline, dahası eline hakim olamayan aciz abazanlar var ve sırf o aciz diye tabir ettiğim insanlar yüzünden sevdiği, hoşuna gittiği kıyafetinden vazgeçmek istemiyor. Bu kadar basit...
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------trabs0n bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
sizin dininiz göt göbek görünce değişiyorsa bilemem.O kadar dine bağlısınız demek.Kuranda bile yazar bakma etme yapma...
Ki burası demokratik ülke diye bas bas bağırmıyor musunuz kuyruğunuza basıldığında ? Şimdi dinden soğduk mu oldu ;? Sana ne belki alayı hristiyan? Seni onun inancı dini ilgilendirir mi ?
Sen götüne kaçan boxerı düzelt miyor musun ? Oda oturup kalkınca krişan, potlaşan kıyafetini düzeltiyor.
-----------------------------Akılla konuşmadığın belli dinle demokrasiyi nasıl karışılaştırıyosun aklım almadı orasını.Bak canım oki burası demokratik toplum o ki konu dine girdi Bu brujuvalarin neresine bişey batıyoda bu başı kapatmıyolar? yada Bu brujuvaların ne hoşuna gidiyorda götü başı açanlara her hürriyeti veriyorlar?
Düşünemediğin çok yanı var.Su yüzünden taş sektirme oynuyosun sen.1 2 3 .
Sizin gözünüzde ayıp denen bişey yok çünkü siz batılılaşmaya çalışan özenti insanlarsınız. Biziim kızlarımızında alayı öyle.Madonna bi mini etek giyer madonnadaki götü kendi götü sanar oda giyer. Bi boka benzediğini sanır .Sen şu an kızları savunan taraftasın ama bide onların eksilerine bak.Haberlerde görmüşsündür belki izliyosan tabi zaman bulup presion break ozz 'dan zaman bulabiliyorsan beyoglunda spiker bi kaç kızla roportaj yapıyor. kıza cumhurbaskanı kim diye soruyor cevap bile veremiyor. Büyük anıt diyor kıza spiker kızda cok bişey biliyomuş gibi ben ona oyumu vermicem diyor MAL.Sonra spiker göt etmek amaçlı bu sene ne moda diyor
kızda : nefes bile almadan saymaya başlıyor büyük çerçevelii gözlükler kumaş kısa pantolonlar babet felan fılan..
Yani .......
-
bak bu konunun gidişatını söylim.
dekolte-->ana bacı namus--> türban --> din ve devlet---> devlet ve siyasi partiler ---> pkk-->ergenekon ... bide buraya en son banlanmış müritleri ekleyebiliriz =)XD
