folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Destanlaşan Ülkücü Hareket



Destanlaşan Ülkücü Hareket

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bana sorarsan deniz gibiler katil : )

    Halen onlar yüzünden ilerleyemedik orta sınıf toplum kaldık. Bok yoluna gittiler kendileride bizide sürdüler...


    -----------------------------

    Haline gülüyorum puhahhaha onlar gibi türkiyenin bağımsızlığından başka birşey istememiş adamlara onlar gibi b*k değil vatan yoluna gitmiş insanlarada laf atıyorsan sana diyecek birşey yok. Alparslan denizlerin tırnağının kiri bile olamaz çünkü denizler bağımsızlık istiyordu açıkça sölüyordu sizinkilerde alparslanlarda türkiyeyi laiklikten çıkartıp bir din devleti yapmak istiyorlardı ve onun yüzünden Bağımsızlık istememeleri yüzünden denizlerin asılmasını istediler swivas katliamları maraş katliamları yaptırdılar ve daha nice katliam ve bunalrı yaparkende duyulan tekses ALLAHU EKBER kahrolsun laiklik sloganlarıydı Sana önerim Darağacında açan 3 fidan diye bir kitap var al oku.... 


    -----------------------------

    sen partlileri karıştıyorsun galiba alparslan türkeş hiç bir zaman din devleti kurmak istememiştir davaya dini karıştırıp bozmamıştır şimdikiler gibi bu kitap önerileride gereksiz çünkü bütün hepsi beli bir kesimin adamları tarafından yazılıp yanlı oluyorlar. Olayları tam bilmesen apoyuda bağımsızlık kahramanı ilan edersin bu gidişle denizle aynı kefeye koyarsın hoş ben koyuyorum. ama bağımsızlık kahramanı olarak değil


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sagukn
    sagukn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2008
    Erkek
    O dönemi anlamak istiyorsanız Dündar Taşer'in "Korkuyoruz" diye makalesi var.onu mutlaka okuyun.iste o zaman iyice anlamıs olacaksınız.Alparsalan Türkeş de din devleti kurmak istemiyordu.O Atatürkçüydü.

    Deli sevdalarım vardır benim çünkü ben Al Bayrağımın aşığıyım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bana sorarsan deniz gibiler katil : )

    Halen onlar yüzünden ilerleyemedik orta sınıf toplum kaldık. Bok yoluna gittiler kendileride bizide sürdüler...


    -----------------------------

    Haline gülüyorum puhahhaha onlar gibi türkiyenin bağımsızlığından başka birşey istememiş adamlara onlar gibi b*k değil vatan yoluna gitmiş insanlarada laf atıyorsan sana diyecek birşey yok. Alparslan denizlerin tırnağının kiri bile olamaz çünkü denizler bağımsızlık istiyordu açıkça sölüyordu sizinkilerde alparslanlarda türkiyeyi laiklikten çıkartıp bir din devleti yapmak istiyorlardı ve onun yüzünden Bağımsızlık istememeleri yüzünden denizlerin asılmasını istediler swivas katliamları maraş katliamları yaptırdılar ve daha nice katliam ve bunalrı yaparkende duyulan tekses ALLAHU EKBER kahrolsun laiklik sloganlarıydı Sana önerim Darağacında açan 3 fidan diye bir kitap var al oku....


    -----------------------------

    sen partlileri karıştıyorsun galiba alparslan türkeş hiç bir zaman din devleti kurmak istememiştir davaya dini karıştırıp bozmamıştır şimdikiler gibi bu kitap önerileride gereksiz çünkü bütün hepsi beli bir kesimin adamları tarafından yazılıp yanlı oluyorlar. Olayları tam bilmesen apoyuda bağımsızlık kahramanı ilan edersin bu gidişle denizle aynı kefeye koyarsın hoş ben koyuyorum. ama bağımsızlık kahramanı olarak değil


    -----------------------------

    Ondanmı bütün ülkücü ve aşırı dincilerin elinde ve evlerinde o zaman alparslan türkeş resimleri vardı ondanmı biz emperyalizm için kamplara giderken ülkücüler ellerinde alparslan resimleri olarak komünistlere karşı eğitim alarak  bize saldırıyordu???Bu arada ben aslaa pekaka yandaşı olmadım ve alsaa da olmam.... 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bana sorarsan deniz gibiler katil : )

    Halen onlar yüzünden ilerleyemedik orta sınıf toplum kaldık. Bok yoluna gittiler kendileride bizide sürdüler...

    Kaseti sadece geçmişimizi bi daha hatırlayalım diye koydum.


    -----------------------------

    Ortada sol adına hiç bir şey kalmamışken, hala "onlar bizi bitiren oldu" demeniz çok manidar. Kapitalizm doruk noktasında, dikkat etmeni dilerim.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Filistinde ne işiniz vardı ???
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanvegul
    kanvegul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Empyrium bunu yazdı:
    -----------------------------
    8 sene Ülkü ocakları denen yere gittim orada yüksek makamlarda görevler aldım.. yeri geldi ortaöğretim başkanı oldum.. ama şimdi "Ocakçı"lardan tiksiniyorum.. Hatta Ocaktan nefret ediyorum.. kalbimde ülkücülük namına hiçbişey kalmadı.. Çünkü oralar şarlatan yuvası oldu.. taşş*ğını koltuğa yayan reis oluyor.. çay getir çay götür onu yap bunu yık şunu devir bunu s*k oluyor.. Gençlerin amaç 5-10 kişi toplanalım okulda fors atalım önümüze gelene racon keselim buranın polatı biz olalım.. Vatan-Millet? o ne der çoğu.. Bi olay olur, hurra kendimizi gösterelim.. niçin? bilmiyoruz (: Şarlatanlar serseriler ipe sapa gelmez adamlarla dolu artık oralar.. Türkeş zamanında belki güzeldi ülkücülük ama şimdi hiç bi işe yaramaz.. dava mava yok ortada.. anca erciyeste toplansınlar ocaklarda toplansınlar seminerler versinler seçim günü gelince otobüs tutup mehter marşı çalsınlar.. başka bi s*kim yok 8 senemi boşa geçirmişim diyorum bazen ama bi yandanda iiki gitmişim diyorum.. kendimi bildim davam nedir onu bildim insanları tanıdım o pezoları tanıdım anladım ki hepsi şarlatan.. Milliyetçimisin dersen evet vatan milliyetçisiyim.. ırkçı değilim ama.. ülkücülerin içinde ırkçısıda var vatan milliyetçiside.. Türklüğümle gurur duyuyorum Allah'a şükür ki beni Türk yaratmış.. ama asla ırkçı değilim.. milliyetçiyim.. bu ülkede kim milliyetçi değil ki?
    -----------------------------

    hocam sana cani gonulden katiliyorum 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sagukn
    sagukn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2008
    Erkek
    Emperyalizme hepimiz karşıyız.Türkeş sag ile olan kavgamızı erteledik der.sagdan kastı emperyalizm.Komünistler bagımsızlık icin mi savasıyordu?Ondan mı galata köprüsüne rus bayragı astılar

    Deli sevdalarım vardır benim çünkü ben Al Bayrağımın aşığıyım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khellix
    Khellix's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hani şimdi kurtar bizi diye medet umduğunuz anti şeriatçı askerler, paşalar varya, aha onlardan.

    o zaman düşmandı şimdi dost oldu dimi :) hey yavrum hey

     

     

     

     

    Askerlerlerden askeri darbelerden medet ummadik,ummanlar hata ediyorlar.

    Asker adam siyaset yapmamali,demokasi ve hukuk devleti 60 da 80 de çöpe gitti.

    her askeri darbede muz cumhuriyeti konumuna düsüyoruz.Demokrasisi oturmamis,brükrasisi ve anayasal sistemi yok sayılan.Aydınlar hapiste,Binlerce kitap

    yakılır yada çöplere atilir.Baskı üstüne kurulmus anlayis...

    Halkın cumhuriyetinde,tepkiye halk kitleleri olustur ve halk koymalidir VE Halkın iradesini yasama,yürütme ve yargı temsil eder.Bu erklerin hicibirnde sınırsız yetki

    yoktur.Halkın sectigi meclis ve hükümet her istedigini yapamaz,karsit gorusleri baskı altına alamaz.Cogunlukcu demokrasi anlayisindan uzaklasir

    o zmn halkın %98 oyuyla gelmis parti, Yolda 2 takla ileri bi takla geri aticaksiniz diye yasa cikardi.Bunuda uyalım,sesimizi cikarmayalim.BU MUDUR ?


     


    Nullum crimen sine lege
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Filistinde ne işiniz vardı ???

    -----------------------------

    Nasrallah: "Zalimlere karşı yeni Denizler bekliyoruz."

    Anlatabildim mi?


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    aha yine tartışma çıkarmayı başarmışsınız =)

    helal olsun lan =)

    bu arada ilk sayfada Empyrium  demiş; doğru demiş...

    son sayfa da biri Alparslan Atatürkçüydü demiş; o da yanlış demiş...

    neyse gençler siz eğlenmeye bakın ben bir daha uğramam bu konuya =) 


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
Toplam Hit: 15640 Toplam Mesaj: 130