folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Destanlaşan Ülkücü Hareket



Destanlaşan Ülkücü Hareket

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    sagukn bunu yazdı:
    -----------------------------
    Emperyalizme hepimiz karşıyız.Türkeş sag ile olan kavgamızı erteledik der.sagdan kastı emperyalizm.Komünistler bagımsızlık icin mi savasıyordu?Ondan mı galata köprüsüne rus bayragı astılar
    -----------------------------

    İstersen biraz kitap oku deniz gezmişlerin hayatını felan oku biz aslaa ARusyayı desteklemedik biz aslaa Rusyadan yardım almadık biz sadece bağımsızlığımız için savaştık ;)

     

     

     


    -----------------------------
    dhkpc, tikko, dev sol'ın zaten silah fabrikaları var orda üretiyolar silah dimi pkkdan rusyadan almıyolar

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Filistinde ne işiniz vardı ???
    -----------------------------

    Biz yaşıyorduk siz burada çay kahve içerken biz filistinli kardeşlerimizin yanında direniyorduk neden filistin kampına gittik diye birşeymi oldu ???


    -----------------------------

     

     


    Senın o kardeşlerının yanına pkkda gitmişti.
    -----------------------------

    Zuhahahah o zaman pekeke mi vardı zuhashahahhahahahh ulan pkkın ne zaman var olduğuna bak kendimi zor tutuyorum :D pkk sonradan var olan birşey bilip bilmeden konuşmayın :D yoksa gülme krizine giricem :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sagukn
    sagukn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2008
    Erkek
    Abdülhamit teker teker hepsinin tapusunu verdi onlara zamnında.Bir hikaye vardır kan ile aldık kanla satarız diye bi onu oku.Sonradan sattılar bizi sattıkları gibi.

    Deli sevdalarım vardır benim çünkü ben Al Bayrağımın aşığıyım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Filistinde ne işiniz vardı ???
    -----------------------------

    Biz yaşıyorduk siz burada çay kahve içerken biz filistinli kardeşlerimizin yanında direniyorduk neden filistin kampına gittik diye birşeymi oldu ??? 


    -----------------------------

     

     


    Senın o kardeşlerının yanına pkkda gitmişti.

    -----------------------------

    Emin misin? Filistin Dağları ile Kandil Dağları birleşik değil ki :). Sadece gülüyorum. PKK kuruluş yılı 1978'tir. Sallayın, fırlatın demedik.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Serser1
    Serser1's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Filistinde ne işiniz vardı ???

    -----------------------------

    Nasrallah: "Zalimlere karşı yeni Denizler bekliyoruz."

    Anlatabildim mi?


    -----------------------------
    bizde soralım adam öldürmek için ülkücülerin eğitildiği kamplar neydi?

    dil, kültür, renk değil..emektir yüce olan..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Filistin'e yardım diyolar allahım ya...

    Ha sen savaşta türkiyenin düşmanına yardım ettin. Ha bu oç larına yardım ettin yazık diyorum sadece...

    Ne çabuk unutuyosunuz bu arapların bize yaptıklarını...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    sagukn bunu yazdı:
    -----------------------------
    Emperyalizme hepimiz karşıyız.Türkeş sag ile olan kavgamızı erteledik der.sagdan kastı emperyalizm.Komünistler bagımsızlık icin mi savasıyordu?Ondan mı galata köprüsüne rus bayragı astılar
    -----------------------------

    İstersen biraz kitap oku deniz gezmişlerin hayatını felan oku biz aslaa ARusyayı desteklemedik biz aslaa Rusyadan yardım almadık biz sadece bağımsızlığımız için savaştık ;)

     

     

     


    -----------------------------
    dhkpc, tikko, dev sol'ın zaten silah fabrikaları var orda üretiyolar silah dimi pkkdan rusyadan almıyolar
    -----------------------------

    Pkk nın nereden aldığına bi baksana amerikadan adamlar kendilerine zor silah yettirirken adamlara mı vercek güldürmeyin beni :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Filistin'e yardım diyolar allahım ya...

    Ha sen savaşta türkiyenin düşmanına yardım ettin. Ha bu oç larına yardım ettin yazık diyorum sadece...

    Ne çabuk unutuyosunuz bu arapların bize yaptıklarını...


    -----------------------------

    Bak şimdi kardeşim, anlattıklarımdan ya bir şey anlamıyorsun ya da harbi ırkçısın. Bir Türk hırsızlık yaptı diye tüm Türkler suçlu olmuş olur o zaman. İki okuyup bir yazın! 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sagukn
    sagukn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2008
    Erkek
    Bir arap yapsa neyse de hepsi satti bizi.Bunlar tarihi gercek.

    Deli sevdalarım vardır benim çünkü ben Al Bayrağımın aşığıyım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    sagukn bunu yazdı:
    -----------------------------
    Emperyalizme hepimiz karşıyız.Türkeş sag ile olan kavgamızı erteledik der.sagdan kastı emperyalizm.Komünistler bagımsızlık icin mi savasıyordu?Ondan mı galata köprüsüne rus bayragı astılar
    -----------------------------

    İstersen biraz kitap oku deniz gezmişlerin hayatını felan oku biz aslaa ARusyayı desteklemedik biz aslaa Rusyadan yardım almadık biz sadece bağımsızlığımız için savaştık ;)

     

     

     


    -----------------------------
    dhkpc, tikko, dev sol'ın zaten silah fabrikaları var orda üretiyolar silah dimi pkkdan rusyadan almıyolar
    -----------------------------

    Pkk nın nereden aldığına bi baksana amerikadan adamlar kendilerine zor silah yettirirken adamlara mı vercek güldürmeyin beni :D


    -----------------------------
    pkk zor silah mı yetirtiyolar adamlarda ki para akışı sizin partideki kadar be uyuşturucu korsan cd vs den kırdıkları paranın haddi hesabı yok

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
Toplam Hit: 15645 Toplam Mesaj: 130