Dtp Kapatıldı
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
-----------------------------
Ya Bi Adminde Onaylarsa TBT TBT Olalı Böyle Küfür Görmicek Lütfen Adminlerden Bitanesi Onaylasın...
-----------------------------küfür çaresizlerin işidir mantıklı birşeyler söyle dostum
-----------------------------Onca ŞEHİTLERİMİZİN Kanlarını Yere Döken soysuzlara destekleyenler ve onları davul zurnayla karşılayanlara ALLAH İçin sen mantıklı bişeler söylede bizde öğrenelim. En Mantıklı Şeyleri Söylemem İçin Adminlerden İzin İstiyorum !!! Kiii Onun Bunun Çocukları Olduklarını Yazıcam...
-----------------------------mantklı derken mesela asalım de :) keselim de :) küfür hoslarına gider
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
-----------------------------Ben Zaten Yapıyorum Hojam ;) Bak Bende Bir Kürt'üm fakat bu soysuzların yaptıkları ne kürte ne insanlığa yakışır ben ALLAH'ına kadar HEPAR & MHP'liyim. Çünkü Şehitlerini En Çok Onlar Sayıyor. diğer Partilere lafım yok çünkü onları takip edemediğimden bilmiorum ama onlarda elbetteki savunuolardır şehitlerini...
-----------------------------??? hepar mhpliyim ???
takım tutar gibi tutmayın şu partileri.Ne yani mhpliysen kürt mü dövecekksin ?
-
internet başında verdiğimiz tepkiler bile samimi olmadığımızın en büyük göstergesi aslında
sonra askerlik doğuya çıkınca ah edip vah edip kahroluyoruz
bilgisayar başında, feysbuk grupları kurarak tepki koymak rahattı oysa ki
ayrıca bu karar yıllardır süre gelen çözümsüzlüğün tekrarlanmasıdır
ya yeni parti kurulmasını da önleyeceksin
ya da kapatmayacaksın
herkes biliyor yine bir şeyler olacağını
aynı çözümsüzlükte ısrar etmek neden
bulunamıyor mu daha temelli bir çözüm?
bulunur
ama işlerine gelmez
türkiye ne kadar karışsa başkalarının da o kadar hoşuna gidecek
sözlerimin anlamsız geldiğini düşünenler
yugoslavya'nın nasıl parça parça olduğunu birazcık araştırsın
resim aynı karakterler farklı...
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
yeni parti kurulacağı iddiasına pek katılamıyorum.dtp nin sözde amacı zaten kürt sorununu çözmek değil miydi.devletin ve dünyanın verdiği mesaj bölgesel partilerle bu süreç olmaz demektir.kürtler bundan sonra ulusal partilere katılabilirler.zaten yapacakları en uygun davranış bu olur.
ulusal partilerin kürtleri bünyelerine katmaları içinse sınırı aşan isteklerinden ve radikal söylemlerinden vazgeçmeleri lazım.
sanırım "ılımlı kürtler" diye bir tayfa oluşturulmaya çalışılıyor.başarılı olacak gibi de gözüküyor...ama seçmen açısından değişen bir şey yok.
çünkü siyasi geçirgenlik çok azaldı.herkes yine bildiğine oy verecek...
-----------------------------Hocam bu oruspu cocuklarinda o kadar zeka yoktur. Merak etme en gec bir yil icinde yeni bir parti kuracaklardir. Oruspu cocuklarini oldurmeden sorun cozulemez.
-----------------------------o "annesi kötü kadın" larda zeka olsaydı dağa çıkmazlardı zaten.demek istediğim herşey uluslararası konjonktüre göre oluyor.bunu inkar edemeyiz.bu topraklarda istikrar olması tüm dünyanın işine geliyor şimdi.o yüzden abd vs. terör örgütünü tasfiye etmeye çalışıyor.ama sadece silahlı kısmını..
Kurtlar Vadisinden dediği gibi uyuşturucu trafiğinde kullanacaklar dağdan inenleri.kimse bunu düşünmüyor.dağda kalsalar da operasyonla fln öldürülürler ama şehire inmek zora sokuyor devleti.milleti zehirleyecekler yarın bir gün.bunun önüne geçmek lazım....
amerikayla biraz daha diplomasi yapılması lazım.anlık istihbaratlarla yapılacak oprasyonlarla dağdakileri korkutmak ve şehre indirmek lazım.ama önlemi alarak..yoksa ki adam güle oynaya geliyor burda uyuşturucu işinde kullanılacak pek bir farkı kalmıyor dağdan...
yinede bir umut.Türk Narkotiği dünyada sayılı başarılara imza atan bir ekip..bence bu konunun üstünde gidilmesi lazım..
sağlam istihabaratla çoğu olayın önüne geçmek mümkün ama iş bir noktada tıkanır.orda ise devletin pkk lıların uyuşturucu trafiğinde kullanıldığının kanıtlarını halka sunarak halkın tam desteğini alması lazım.ancak o zaman psikolojik operasyonlar zayıflatılabilir.
Edit : attack
söylediğin gibi bir partinin başında kürtler olduğu sürece bölgesellikten öte geçemezler ve oy alamazlar.demek istediğim ulusal partilere katılmaktan başka şansları yok.hayatta kalmaları için bu lazım.devlet demokratik açılım yaparken aynı zamanda üst sınırları çiziyor.haddi aşan isteklerin kapatmayla sonuçlandığını gördü herkes.
zaten dedim.dünyadaki dengelere göre belirecek bu da.bir sol oluşumda yer alacaklar büyük ihtimalle.bu CHP olmaz.Hükümet olacağını zannetmiyorum.başka bir parti olaibilir.alevilerle bi yakınlık olabilir..zaten kürt aleviler meselesi de var bi de :)
garga
önümüzdeki 75-100 yıl içinde böyle bir parçalanma senaryosu yok tahminimce.çünkü şimdiki hedef büyük Türkiye.ama daha sonra ne olur bilemem.
zaten o bizim sorunumuz değil.gelecekteki insanlarımızın sorunu.biz ölene kadar en iyi biçimde ülkeyi geliştirip bırakalım "emanet olarak".onlar sahip çıkarsa çıkarlar.eğer yan gelip yatarak sahip çıkmazlarsa bölünmek mümkün..ee büyüyeceğiz bölünmek kaçınılmaz.ama kimse garanti edemezki amerika ya da çin ya da avrupa bölünmeyecek ? dünyada herşey dengeli olur..bence ilerde Türkler çok büyük bir avantaja sahip olacaklar.bunu iyi değerlendirmek lazım.
özellikle "islami terör" kavramının uydurulma olduğunu amerikaya anlatabilirsek amerika en az 12 parçaya bölünür.bizim ergenekon neden böyle şeyler yapmıyor merak ediyorum.hani gizli operasyonlar ?
Tükiyede darbe yapacağınıza gidin dünyayı parçalayın ki hizmet edin işte :)
-
yeni parti kurulmazsa olmaz. ordaki insanları pkknın direktiflerinden uzaklaştırmak gerekli.
ama kurulacak yeni parti etnik kimlik siyaseti yürütmiyecek, uzlaşmacı ve toprak bütünlüğünden yana olacaktır.
ayrıca sınır ötesi operasyonlar olabilir güneş operasyonu gibi.
-

buyrun yugoslavya... muhder sence gercekten bunumu yapacaklar turkiyede? yada dtpnin kapatilmasi bu yoldami hizmet ediyor? ben gercekten boyle bisey planlandigina inanmak istemiyorum. ama daha ayrintili arastiracagim cok ilgimi cekti.
edit:
bi de arkadaslar bisey sormak istiyorum, irak siniri ,iran siniri nasi yerler. ben anlamiyorum. bu adamlar neden elini kolunu sallaya sallaa bir oraya bir buraya gece biliyor?
ordu gitsin tel ceksin, duvar ceksin, izin verilsin kapatalim sinirimizi istedigimiz gibi, amerikanin meksika sinirini bilmeyen yoktur heralde.
madem bizim topragimizi isteyen istedigi gibi neden gecebiliyor? sanirim osman pamukoglunu kan uykusunda bu konuda konusurken dinlemistim bi ara
-
Abi kapatıldıda siyasi yasak 5 yıl gelmiş.Bunları siyasetten uzaklaştırmadıkca yeni bir parti kurup aynı düşünceyle devam edicekler.
-
kan gövdeyi götürmezse eğer her zaman askerimiz şehit olacak zaten kan gövdeyi götürüyor çoktan kapatılması gerekiyordu bunları böyle konuşturana kadar kapatılsa çok daha hayırlı olurdu...
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
oh iyi oldu ama yeni parti kurucaklar
-----------------------------ohh ne güzel kapatılacak bir kaç o.ç den oluşan birileri daha var :)
-
Oh iyi olmuş şerefsizlere. Ahmet Türk denen lavuğada hayatının sonuna kadar o soyadıyla iyi bi işkence çekmek kalır.
