En Çok Görülen 10 Kabus
-
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------Kutengri bunu yazdı:
-----------------------------
Olm bende kendimi çıplak değilde pijamayla görürdüm rüyalarımda hep böyle okulda falan pijamayla utanırdım vay anasını
-----------------------------Aynen ya bi okulda pijamayla bi de okuldan gelirken normal ilkokul kıyatfetleriyle geliyorum ama ayaklarımda ayakkabılarım yok öyle görüyorum kendimi.
Bide bi yerden düşerken brden uyanırsınız içinize böyle bişey düşer tam uyanırken o çok kötü oluyo :|
-----------------------------Hocam bu pijamanın bir anlamı olsa gerek...
-
Nocturness bunu yazdı:
-----------------------------
yau ölmek fena oluyor..iki kere rüyada öldüm..biri neysede 2. si fenaydı.kulaktan şiş girerek ölünürmü yau...uyandım kulagım cinliyordu..5 dk kendime gelemedim..
hee bide rüyamda tayyip gördüm..ertesi gün bilgisayar aldım ...ne alaka bilmiom :)
----------------------------- -
yakın zamanda görmüşlüğüm yok da kabus olarak genelde bişeyler kovalar beni, yılan gibi
ama favori kabusum şudur:
Alien vs Predator 'deki Predator beni kovalıyo, ilkokulumda koşturuyorum. baya bi döndükten sonra okulun duvarından atlıyorum
yuvarlana yuvarlana antalya'dan denizliye gelmişim dedemgilin bahçeye.ne rahatladım arkamdan gelen olmadıgını görünce
rüyalarımın hepsi saçmadır hiçbirinde mantıklı tek bir unsura raslamadım. ama rüya da olsa kabusda olsa film gibi çok zevkli izlemesi.
ama çok sık göremiyorum. kaç haftadır görmedim
-
degree bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Merdivenlerden çıkamıyom bende 21 senedir uğraşıom hala çıkamadım
-----------------------------biraz açarmısın nasıl çıkamıyosun, hep aynı şeylermi tema değişiyomu ?
-----------------------------Koşmaya çalışıom merdivenlere gelince ayağım ağırlaşıyo yavaşlıyorum tema aynı aynı rüyayı görüp duruom ne anlama geliosa
-
Ben bir ara iki hafta boyunca aynı kabusu gördüm, yüzü olmayan bir adam karanlık bir odada bana ileride sadece ölüm var diyordu sonra susup bana bakıyordu, ben ne desem cevap vermiyordu, odadan da çıkamıyordum. Sonra arkadaşın psikoloğuna sordurttum, yalnızlık ve az uyumaktan olabilir, az sosyalleşsin, uyku saatlerini de ayarlasın demiş, tabi gelsin beni görsün de demiş. 3 gün falan alkolün dibine vurdum sonra birşeyim kalmadı.
Gördüğüm son kabus da çok acayipti. Böyle yatakta uzanmış fetal pozisyonda yatıyorum, karanlık her yer, bir bayan sesi; az kaldı, senden önce giden arkadaşların seni almaya gelecek falan diyor, ben sessiz sessiz bekliyorum, sonra hatun geldiler, hazır mısın dedi, o an ölmekten değil de, benden önce ölen 2 arkadaşımı görmekten korktuğumdan dönüp bakamıyordum arkama, derken uyandım. Bir dinledim sela veriliyor camiden. Dedim yok artık. Dinledim sonuna kadar kim ölmüş diye, adam Necmettin Erbakan dedi ya. Güle güle yattım geri.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Ben bir ara iki hafta boyunca aynı kabusu gördüm, yüzü olmayan bir adam karanlık bir odada bana ileride sadece ölüm var diyordu sonra susup bana bakıyordu, ben ne desem cevap vermiyordu, odadan da çıkamıyordum. Sonra arkadaşın psikoloğuna sordurttum, yalnızlık ve az uyumaktan olabilir, az sosyalleşsin, uyku saatlerini de ayarlasın demiş, tabi gelsin beni görsün de demiş. 3 gün falan alkolün dibine vurdum sonra birşeyim kalmadı.
Gördüğüm son kabus da çok acayipti. Böyle yatakta uzanmış fetal pozisyonda yatıyorum, karanlık her yer, bir bayan sesi; az kaldı, senden önce giden arkadaşların seni almaya gelecek falan diyor, ben sessiz sessiz bekliyorum, sonra hatun geldiler, hazır mısın dedi, o an ölmekten değil de, benden önce ölen 2 arkadaşımı görmekten korktuğumdan dönüp bakamıyordum arkama, derken uyandım. Bir dinledim sela veriliyor camiden. Dedim yok artık. Dinledim sonuna kadar kim ölmüş diye, adam Necmettin Erbakan dedi ya. Güle güle yattım geri.
-----------------------------Hocam ben olmim o yüzü olmayan kişi :D
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Ben bir ara iki hafta boyunca aynı kabusu gördüm, yüzü olmayan bir adam karanlık bir odada bana ileride sadece ölüm var diyordu sonra susup bana bakıyordu, ben ne desem cevap vermiyordu, odadan da çıkamıyordum. Sonra arkadaşın psikoloğuna sordurttum, yalnızlık ve az uyumaktan olabilir, az sosyalleşsin, uyku saatlerini de ayarlasın demiş, tabi gelsin beni görsün de demiş. 3 gün falan alkolün dibine vurdum sonra birşeyim kalmadı.
Gördüğüm son kabus da çok acayipti. Böyle yatakta uzanmış fetal pozisyonda yatıyorum, karanlık her yer, bir bayan sesi; az kaldı, senden önce giden arkadaşların seni almaya gelecek falan diyor, ben sessiz sessiz bekliyorum, sonra hatun geldiler, hazır mısın dedi, o an ölmekten değil de, benden önce ölen 2 arkadaşımı görmekten korktuğumdan dönüp bakamıyordum arkama, derken uyandım. Bir dinledim sela veriliyor camiden. Dedim yok artık. Dinledim sonuna kadar kim ölmüş diye, adam Necmettin Erbakan dedi ya. Güle güle yattım geri.
-----------------------------Hocam ben olmim o yüzü olmayan kişi :D
-----------------------------:D
-
düşmek : sayısız
yılanlar : 1 defa
mumya kovaladı (mumya olmasına rağen yalıycaktı uyuanmasatdm tamda sıkıştirmıştı) : 1 defa :D
bende düşmenin listede 1 numara olması gerek :D
-
'Başlangıç' filmini izleyin. Konuya çok uygun.
-
bu gün banka soydum :D rüyamda
