folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder En Çok Görülen 10 Kabus



En Çok Görülen 10 Kabus

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kutengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Olm bende kendimi çıplak değilde pijamayla görürdüm rüyalarımda hep böyle okulda falan pijamayla utanırdım vay anasını


    -----------------------------

    Aynen ya bi okulda pijamayla bi de okuldan gelirken normal ilkokul kıyatfetleriyle geliyorum ama ayaklarımda ayakkabılarım yok öyle görüyorum kendimi.

    Bide bi yerden düşerken brden uyanırsınız içinize böyle bişey düşer tam uyanırken o çok kötü oluyo :|


    -----------------------------

    Hocam bu pijamanın bir anlamı olsa gerek...


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    Nocturness bunu yazdı:
    -----------------------------

    yau ölmek fena oluyor..iki kere rüyada öldüm..biri neysede 2. si fenaydı.kulaktan şiş girerek ölünürmü yau...uyandım kulagım cinliyordu..5 dk kendime gelemedim..

     

    hee bide rüyamda tayyip gördüm..ertesi gün bilgisayar aldım ...ne alaka bilmiom :)


    -----------------------------


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    yakın zamanda görmüşlüğüm yok da kabus olarak genelde bişeyler kovalar beni, yılan gibi

    ama favori kabusum şudur:

    Alien vs Predator 'deki Predator beni kovalıyo, ilkokulumda koşturuyorum. baya bi döndükten sonra okulun duvarından atlıyorum

    yuvarlana yuvarlana antalya'dan denizliye gelmişim dedemgilin bahçeye.ne rahatladım arkamdan gelen olmadıgını görünce

     

    rüyalarımın hepsi saçmadır hiçbirinde mantıklı tek bir unsura raslamadım. ama rüya da olsa kabusda olsa film gibi çok zevkli izlemesi.

    ama çok sık göremiyorum. kaç haftadır görmedim

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    degree bunu yazdı:
    -----------------------------

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merdivenlerden çıkamıyom bende 21 senedir uğraşıom hala çıkamadım


    -----------------------------

    biraz açarmısın nasıl çıkamıyosun, hep aynı şeylermi tema değişiyomu ?


    -----------------------------

    Koşmaya çalışıom merdivenlere gelince ayağım ağırlaşıyo yavaşlıyorum tema aynı aynı rüyayı görüp duruom ne anlama geliosa

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ben bir ara iki hafta boyunca aynı kabusu gördüm, yüzü olmayan bir adam karanlık bir odada bana ileride sadece ölüm var diyordu sonra susup bana bakıyordu, ben ne desem cevap vermiyordu, odadan da çıkamıyordum. Sonra arkadaşın psikoloğuna sordurttum, yalnızlık ve az uyumaktan olabilir, az sosyalleşsin, uyku saatlerini de ayarlasın demiş, tabi gelsin beni görsün de demiş. 3 gün falan alkolün dibine vurdum sonra birşeyim kalmadı.

    Gördüğüm son kabus da çok acayipti. Böyle yatakta uzanmış fetal pozisyonda yatıyorum, karanlık her yer, bir bayan sesi; az kaldı, senden önce giden arkadaşların seni almaya gelecek falan diyor, ben sessiz sessiz bekliyorum, sonra hatun geldiler, hazır mısın dedi, o an ölmekten değil de, benden önce ölen 2 arkadaşımı görmekten korktuğumdan dönüp bakamıyordum arkama, derken uyandım. Bir dinledim sela veriliyor camiden. Dedim yok artık. Dinledim sonuna kadar kim ölmüş diye, adam Necmettin Erbakan dedi ya. Güle güle yattım geri.


    while (1<2)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir ara iki hafta boyunca aynı kabusu gördüm, yüzü olmayan bir adam karanlık bir odada bana ileride sadece ölüm var diyordu sonra susup bana bakıyordu, ben ne desem cevap vermiyordu, odadan da çıkamıyordum. Sonra arkadaşın psikoloğuna sordurttum, yalnızlık ve az uyumaktan olabilir, az sosyalleşsin, uyku saatlerini de ayarlasın demiş, tabi gelsin beni görsün de demiş. 3 gün falan alkolün dibine vurdum sonra birşeyim kalmadı.

    Gördüğüm son kabus da çok acayipti. Böyle yatakta uzanmış fetal pozisyonda yatıyorum, karanlık her yer, bir bayan sesi; az kaldı, senden önce giden arkadaşların seni almaya gelecek falan diyor, ben sessiz sessiz bekliyorum, sonra hatun geldiler, hazır mısın dedi, o an ölmekten değil de, benden önce ölen 2 arkadaşımı görmekten korktuğumdan dönüp bakamıyordum arkama, derken uyandım. Bir dinledim sela veriliyor camiden. Dedim yok artık. Dinledim sonuna kadar kim ölmüş diye, adam Necmettin Erbakan dedi ya. Güle güle yattım geri.


    -----------------------------

    Hocam ben olmim o yüzü olmayan kişi :D


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    warlock bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir ara iki hafta boyunca aynı kabusu gördüm, yüzü olmayan bir adam karanlık bir odada bana ileride sadece ölüm var diyordu sonra susup bana bakıyordu, ben ne desem cevap vermiyordu, odadan da çıkamıyordum. Sonra arkadaşın psikoloğuna sordurttum, yalnızlık ve az uyumaktan olabilir, az sosyalleşsin, uyku saatlerini de ayarlasın demiş, tabi gelsin beni görsün de demiş. 3 gün falan alkolün dibine vurdum sonra birşeyim kalmadı.

    Gördüğüm son kabus da çok acayipti. Böyle yatakta uzanmış fetal pozisyonda yatıyorum, karanlık her yer, bir bayan sesi; az kaldı, senden önce giden arkadaşların seni almaya gelecek falan diyor, ben sessiz sessiz bekliyorum, sonra hatun geldiler, hazır mısın dedi, o an ölmekten değil de, benden önce ölen 2 arkadaşımı görmekten korktuğumdan dönüp bakamıyordum arkama, derken uyandım. Bir dinledim sela veriliyor camiden. Dedim yok artık. Dinledim sonuna kadar kim ölmüş diye, adam Necmettin Erbakan dedi ya. Güle güle yattım geri.


    -----------------------------

    Hocam ben olmim o yüzü olmayan kişi :D


    -----------------------------

    :D


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    düşmek : sayısız 

    yılanlar : 1 defa 

    mumya kovaladı (mumya olmasına rağen yalıycaktı uyuanmasatdm tamda sıkıştirmıştı) : 1 defa :D

    bende düşmenin listede 1 numara olması gerek :D


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jasgues
    jasgues's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    'Başlangıç' filmini izleyin. Konuya çok uygun.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    bu gün banka soydum :D rüyamda


Toplam Hit: 10735 Toplam Mesaj: 100