En Çok Görülen 10 Kabus
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------bu gün banka soydum :D rüyamda
-----------------------------Naptın hocam sen suç işlemişsin yaaa :D
-
Kovalarlar yada, boğarlar bağırırım konuşamam ne bileyim ilginç bişey :)
-
NobLeAngeL bunu yazdı:
-----------------------------Kovalarlar yada, boğarlar bağırırım konuşamam ne bileyim ilginç bişey :)
----------------------------- -
4-5 defa dişlerimin döküldüğünü gördüm. korku vericiydi
-
aksam ruyamda cinle sohbet ediyodum :| hemde kadındı :|
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
aksam ruyamda cinle sohbet ediyodum :| hemde kadındı :|
-----------------------------
Hocam valla helal olsun yaaa cinsiyetini bile anlamışsın :D -
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
yakın zamanda görmüşlüğüm yok da kabus olarak genelde bişeyler kovalar beni, yılan gibi
ama favori kabusum şudur:
Alien vs Predator 'deki Predator beni kovalıyo, ilkokulumda koşturuyorum. baya bi döndükten sonra okulun duvarından atlıyorum
yuvarlana yuvarlana antalya'dan denizliye gelmişim dedemgilin bahçeye.ne rahatladım arkamdan gelen olmadıgını görünce
rüyalarımın hepsi saçmadır hiçbirinde mantıklı tek bir unsura raslamadım. ama rüya da olsa kabusda olsa film gibi çok zevkli izlemesi.
ama çok sık göremiyorum. kaç haftadır görmedim
-----------------------------Hocam sende ne ruh var öyle yaaa adam zevk alıyoo :D
-
ben son zamanlarda gördüğüm rüyalarda ya çukura/çamura düşüyorum ya da çantamı kaybediyorum.
en son bi rüya gördüm otobüsteyim, aynen şöyle oldu,
"lan rüya mi yoksa bu ? dur bi deniyim. kravv.. (avcumdan ateş cıkarmayı deniyorum) ateş cıkmıyo. demekki rüya değil bu"
ulan niye elimden cıkarmayı deniyosam :D ağzımdan cıkarsam belki rüyada bilincimi acıcam ne güzel :Dbide şöle bişi gördüm, okulda merdivenleri cıkarken yavaş yavaş yükselmeye başlıyorum.asansörde yukarı cıkarken bi etki hissedersin ya aynısını hissediyorum. vucudum kasılıyo. bi mahalleyi tepeden görecek kadar yükseliyorum sonra uçuyorum biraz. yere konup başka şeyler yapayım derken uyanıyorum amk :D
-
en son kabusum mevzide vurulduğumu hissetmemdi.
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------en son kabusum mevzide vurulduğumu hissetmemdi.
-----------------------------Hocam sen askerliğini yaptınmı ?
