Eski Sevgiliden Arkadaş Olur Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    hacı adam dayanamıo ya bole sagı solu sıkıom amk :) bıgun dayanamıcam atlıcam ustune snı becerıcem kallattttaaak dıe:) okullarda acılıo inş aynı sınıfta olmayıs :)

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    abi ohara ya sen aşıkmısın yoksa nesin olm azdınmı nedir:D abi ben sadece sakin bi öpcükten bahsediodum;)

    " ' "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnT_X
    EnT_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2006
    Homo
    zuhahahaha sıpays pletinuma çevirdinz lan burayı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    seven adam si*mez si*ilir. eski sevgiliden arkadaş olmaz.

    Hoop.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    olmaz olmaz olamaz daha 3 dakka once konustum eskı sewgilimle olmuo işte kac kere dedi arkadas olalım dost olalım die ama imkanı yok omaz yanı bn asla eskıden sewdıgım kıza (halada oyle ama) dost,arkadas,tost,kaşar hiçbi gozle bakamıorum bakacakta kımseyı tanımıorum
    eskı sewgilim bnm dostum dien adam once kendını kandırıodur buna da inanıodur nası nolur ya mantıgım almaz
    ozellıkle 14 subatta eskı sewgilisiyle yenı sewglisine hediye alan kişiye hayretle ohaa diyorum olacak iş diil sen belkı onu dost olarak goruosundur ama bnce eskı sewgılın senın kadar rahat diildir bide acaba yenı sewgilin biliomu o şahısın senın eskı sewgilin oldugunu

    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blacksun
    blacksun's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2006
    Erkek
    olmaz

    şiddete meyalim vallahi dertten..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi

    olmaz.


    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi
    olmuorr olmuorr olamıorr...

    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yok abi olmuyo a.q. konuşmalar bile farklı kız anladı mesela :)))

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    olmazmış peki olmaz tabi salaklık bendeydi..afedilcek bişi yok hoşcakal. herkes kendini bilio olanlar söylenenler yaşananlar..hisedilenlerde hep içerde herkes yalancı olmuş bunuda farkettm saol baya bişiler ögrettn bana..by özge (sana bişi demicektm ama neyse..)

    " ' "
Toplam Hit: 11670 Toplam Mesaj: 104