Hayvanımı (Bıldırcın) Karga Kaptı
-
senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi. -
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.
-----------------------------hoca dediğin doğrumu ya karga bok yoluna gitmesin boşa
edit: hocam peki bu çakır yada şahin nasıl bişidirki yüksekten uçmuyormu nasıl benim çatı katındaki hayvanı görmüşki dediğin şekilde ölmüş hayvan yani çatı katını nasıl farketmiş dediğin mantıklı geldi uzun zamandır camı açık kargalar ellemedi bugün mü akıllarına geldi deidğin şeyin olabilitesi yüksek ama buralarda şahin olmuyor ya :/ kafam karıştı
-
Ya karGa 200 Yaşındaysa ? ßir tarihe TorpiL takıp PatLatman mantıkLı deĞil.
-
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.
-----------------------------hoca dediğin doğrumu ya karga bok yoluna gitmesin boşa
-----------------------------
valla bildircinin goğus bolgesine bak bir yolunma varsa dedigim gibidir. zira karga bildircin gibi bir kuşu avlayamaz. farzedelimki oldürdü kafasini koparamaz. çakir bizim buralarda kiliçkanat derler. atmaca kuşlara daldiginda en iyi %20 olasilikla yakalayabiliyor. ama bu kılıç kanat geldiginde biz havadaki kuşdan umudu kesiyouz. %100 e yakin yakalama orani var. kafesine güvercin atip bizzat gözlemledim yukaida yazdiklarimi. ilk gördüğümde bende hayretler içinde kaldim. ufak bir delikten baktik. güvrcinin ustune atladi.iki kanadini iki ayayiyla tutup yere bastirdi. kafasini gagayla değilde penceyle insan gibi çekti kopardi. güvercini sirt ustu çevirdi,göğsünde resmen penceleriyle eselenerek tüyleri ve deriyi temizledi. göğsünün en alt kismindan yani karin boşluğundan ciğerini çikarip yedi gerisini birakti. bu şekilde 3 tane güvercin atmiştik hepsnde aynisini yapmişti. en son babama yakalanip dayak yiyince bu sadist eğlencemizden vazgeçmek zorunda kalmiştik. -
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.
-----------------------------hoca dediğin doğrumu ya karga bok yoluna gitmesin boşa
-----------------------------
valla bildircinin goğus bolgesine bak bir yolunma varsa dedigim gibidir. zira karga bildircin gibi bir kuşu avlayamaz. farzedelimki oldürdü kafasini koparamaz. çakir bizim buralarda kiliçkanat derler. atmaca kuşlara daldiginda en iyi %20 olasilikla yakalayabiliyor. ama bu kılıç kanat geldiginde biz havadaki kuşdan umudu kesiyouz. %100 e yakin yakalama orani var. kafesine güvercin atip bizzat gözlemledim yukaida yazdiklarimi. ilk gördüğümde bende hayretler içinde kaldim. ufak bir delikten baktik. güvrcinin ustune atladi.iki kanadini iki ayayiyla tutup yere bastirdi. kafasini gagayla değilde penceyle insan gibi çekti kopardi. güvercini sirt ustu çevirdi,göğsünde resmen penceleriyle eselenerek tüyleri ve deriyi temizledi. göğsünün en alt kismindan yani karin boşluğundan ciğerini çikarip yedi gerisini birakti. bu şekilde 3 tane güvercin atmiştik hepsnde aynisini yapmişti. en son babama yakalanip dayak yiyince bu sadist eğlencemizden vazgeçmek zorunda kalmiştik.
-----------------------------hocam bu sanırım senin dediğin kuşun bok yemesi :/ istersen resmini koyayım tüy parçaları vardı etrafta ama senin dediğin gibi ama ben karga daldığında kaçmaya filan saklanırken olduğunu düşünmüştüm o kuş acaba ist da da yaşıyormu benim çatı katındaki hayvanı nasıl gördü çok enteresan
-
Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..
Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/
Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..
Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/
Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D
-----------------------------eğer tavuk yakalıyorsa bıldırcında yakalar ama kafasını koparıp kalbini yiyip gerisini boşvermesi çok garip geldi anlamadım ben ah bir yakalasam ne asması torpil bağlayıp izleyeceğim video çeker koyarım hatta ama bir yakalasam
-
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..
Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/
Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D
-----------------------------gelinciktir o.
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..
Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/
Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D
-----------------------------gelinciktir o.
-----------------------------çatı ve gelincik :/
-
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
fatX bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..
Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/
Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D
-----------------------------gelinciktir o.
-----------------------------çatı ve gelincik :/
-----------------------------Olay mahallinde karga vardı hocam ben bağrınca uçup gitti.. Suçüstü yakalayamasamda başka şüpheli yoktu yani (:
