folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hayvanımı (Bıldırcın) Karga Kaptı



Hayvanımı (Bıldırcın) Karga Kaptı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siganfu
    siganfu's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2008
    Erkek

    senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
    2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk  o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.


    Elin ekmeği ile yaşayan kurt kahrolsun, Boynunda tasma izi taşıyan kurt kahrolsun, Kar yağmış dağlarına, üşüyen kurt kahrolsun, Kahrolsun kurt postunu giyen yalancı kuzu,Dağıtanlar kahrolsun kurt sesli ordumuzu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------

    senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
    2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk  o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.


    -----------------------------

     

    hoca dediğin doğrumu ya karga bok yoluna gitmesin boşa 

    edit: hocam peki bu çakır yada şahin nasıl bişidirki yüksekten uçmuyormu nasıl benim çatı katındaki hayvanı görmüşki dediğin şekilde ölmüş hayvan yani çatı katını nasıl farketmiş dediğin mantıklı geldi uzun zamandır camı açık kargalar ellemedi bugün mü akıllarına geldi deidğin şeyin olabilitesi yüksek ama buralarda şahin olmuyor ya :/ kafam karıştı 


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    Ya karGa 200 Yaşındaysa ? ßir tarihe TorpiL takıp PatLatman mantıkLı deĞil. 


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siganfu
    siganfu's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2008
    Erkek

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------

    senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
    2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk  o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.


    -----------------------------

    hoca dediğin doğrumu ya karga bok yoluna gitmesin boşa 


    -----------------------------
    valla bildircinin goğus bolgesine bak bir yolunma varsa dedigim gibidir. zira karga bildircin gibi bir kuşu avlayamaz. farzedelimki oldürdü kafasini koparamaz. çakir bizim buralarda kiliçkanat derler.  atmaca kuşlara daldiginda en iyi %20 olasilikla yakalayabiliyor. ama bu kılıç kanat geldiginde biz havadaki kuşdan umudu kesiyouz. %100 e yakin yakalama orani var. kafesine güvercin atip bizzat gözlemledim yukaida yazdiklarimi. ilk gördüğümde bende hayretler içinde kaldim. ufak bir delikten baktik. güvrcinin ustune atladi.iki kanadini iki ayayiyla tutup yere bastirdi. kafasini gagayla değilde penceyle insan gibi çekti kopardi. güvercini sirt ustu çevirdi,göğsünde resmen penceleriyle eselenerek tüyleri ve deriyi temizledi. göğsünün en alt kismindan yani karin boşluğundan ciğerini çikarip yedi gerisini birakti. bu şekilde 3 tane güvercin atmiştik hepsnde aynisini yapmişti. en son babama yakalanip dayak yiyince bu sadist eğlencemizden vazgeçmek zorunda kalmiştik.


    Elin ekmeği ile yaşayan kurt kahrolsun, Boynunda tasma izi taşıyan kurt kahrolsun, Kar yağmış dağlarına, üşüyen kurt kahrolsun, Kahrolsun kurt postunu giyen yalancı kuzu,Dağıtanlar kahrolsun kurt sesli ordumuzu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------

    senin bildircini karga yemmemiş. şahin yemiştir. kafasini koparip ciğerini ve kalbini çıkarmişssa büyük ihtimal sahin(çakir) dir. karga sonradan leşçiliğe gelmiştir. bildircinin göğüs bölgesindeki tuyler yolunmuşşa kesin dedigim gibidir. niy dersen uzun seneler güvercin besledim. güvercinime dalan çakiri vurmuştum kanadindan.
    2 seneye kadar biz baktik. kuşpazarindan hastalikli güvercinleri çok ucuza alip bunun kafesine atip gözlemliyorduk.(çocuktuk  o zamanlar) once kafasini kopariyor goğus tuylerini yoluyor çiğerini ve kalbini çıkarip yiyor gerisini birakiyodu. inad ettim olu güvercini 1 hafta çıkarmadim kümesinden hiçbişeyde vermedim onu yemek zorunda kalsin diye ama yemedi.


    -----------------------------

     

    hoca dediğin doğrumu ya karga bok yoluna gitmesin boşa 


    -----------------------------
    valla bildircinin goğus bolgesine bak bir yolunma varsa dedigim gibidir. zira karga bildircin gibi bir kuşu avlayamaz. farzedelimki oldürdü kafasini koparamaz. çakir bizim buralarda kiliçkanat derler.  atmaca kuşlara daldiginda en iyi %20 olasilikla yakalayabiliyor. ama bu kılıç kanat geldiginde biz havadaki kuşdan umudu kesiyouz. %100 e yakin yakalama orani var. kafesine güvercin atip bizzat gözlemledim yukaida yazdiklarimi. ilk gördüğümde bende hayretler içinde kaldim. ufak bir delikten baktik. güvrcinin ustune atladi.iki kanadini iki ayayiyla tutup yere bastirdi. kafasini gagayla değilde penceyle insan gibi çekti kopardi. güvercini sirt ustu çevirdi,göğsünde resmen penceleriyle eselenerek tüyleri ve deriyi temizledi. göğsünün en alt kismindan yani karin boşluğundan ciğerini çikarip yedi gerisini birakti. bu şekilde 3 tane güvercin atmiştik hepsnde aynisini yapmişti. en son babama yakalanip dayak yiyince bu sadist eğlencemizden vazgeçmek zorunda kalmiştik.

     


    -----------------------------

    hocam bu sanırım senin dediğin kuşun bok yemesi :/ istersen resmini koyayım tüy parçaları vardı etrafta ama senin dediğin gibi ama ben karga daldığında kaçmaya filan saklanırken olduğunu düşünmüştüm o kuş acaba ist da da yaşıyormu benim çatı katındaki hayvanı nasıl gördü çok enteresan


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..

    Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/

    Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D


    Altan naptın oğlum :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..

    Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/

    Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D


    -----------------------------

    eğer tavuk yakalıyorsa bıldırcında yakalar ama kafasını koparıp kalbini yiyip gerisini boşvermesi çok garip geldi anlamadım ben ah bir yakalasam ne asması torpil bağlayıp izleyeceğim video çeker koyarım hatta ama bir yakalasam


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..

    Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/

    Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D


    -----------------------------

    gelinciktir o.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..

    Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/

    Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D


    -----------------------------

     

    gelinciktir o.


    -----------------------------

    çatı ve gelincik :/


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı şey benimde başıma gelmişti küçükken, kümes vardı çatıda tavuklar vardı 5-6 tane, kümesin kapısını açık unutmuşum karga hepsini boğazlamış..

    Görünce hüngür hüngür ağlamıştım, o gün bu gündür kargalardan nefret ederim :| Belki aynı kargadır :/

    Kapan kur yakalanınca iple as boynundan ve bırak dursun orda bi kaç gün ibreti alem olsun :D


    -----------------------------

     

    gelinciktir o.


    -----------------------------

    çatı ve gelincik :/


    -----------------------------

    Olay mahallinde karga vardı hocam ben bağrınca uçup gitti.. Suçüstü yakalayamasamda başka şüpheli yoktu yani (:


    Altan naptın oğlum :|
Toplam Hit: 11588 Toplam Mesaj: 69