İslam - Kadın - Zina
-
Zchan burda hiç kimse bu konularda bilgiye sahip değil senin yazdığın ayet belkide hadisleri (varsa/doğruysa) ilk defa duyuyor. Bunları tartışman/sorman gereken yer burası değil. Yanlış yerdesin.
-
bu ne şiddet bu ne celal rene
-
turunc4u bunu yazdı:
-----------------------------
Zchan burda hiç kimse bu konularda bilgiye sahip değil senin yazdığın ayet belkide hadisleri (varsa/doğruysa) ilk defa duyuyor. Bunları tartışman/sorman gereken yer burası değil. Yanlış yerdesin.
-----------------------------Ben sorduğu soruların tümümün cevabını verecek bilgiye sahipim. Ama adama ne deseniz boş. O yüzden bir şeyler anlatmak gereksiz...
-
bazı yanlış anlaşılmalar olmuş onları düzeltiim:
adet günüyle alakalı bir durum var o çıkan kan pislik değil aşağıda alıntı yaptığım şeydir:
Rahim iç yüzeyinde her ay dölenmiş yumurtanın ( gebeliğin ), gelip yapışmasına ve buradan beslenmesi için damarlanmasını sağlayacak bir tabaka oluşur ve eğer döllenme yoksa bu duvar görevini tamamlayıp yerini alttan gelen yeni dokuya bırakarak dökülür, rahimden dolayısıyla vücuttan dışarıya atılır. Her ay bu işlem aynı şekilde tekrarlanır biz bu sürece menstürel siklus – adet düzeni, işlevini yitirerek yerini yeni oluşan yapıya bırakıp dışarıya atılan bu dokuya da adet kanı, mentürasyon kanaması adı verilir.
diğer durum ise:
regl durumunda cinsel ilişkiye girmenin korunulduğu taktirde sağlık açısından bir sakıncası yoktur.
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------bazı yanlış anlaşılmalar olmuş onları düzeltiim:
adet günüyle alakalı bir durum var o çıkan kan pislik değil aşağıda alıntı yaptığım şeydir:
Rahim iç yüzeyinde her ay dölenmiş yumurtanın ( gebeliğin ), gelip yapışmasına ve buradan beslenmesi için damarlanmasını sağlayacak bir tabaka oluşur ve eğer döllenme yoksa bu duvar görevini tamamlayıp yerini alttan gelen yeni dokuya bırakarak dökülür, rahimden dolayısıyla vücuttan dışarıya atılır. Her ay bu işlem aynı şekilde tekrarlanır biz bu sürece menstürel siklus – adet düzeni, işlevini yitirerek yerini yeni oluşan yapıya bırakıp dışarıya atılan bu dokuya da adet kanı, mentürasyon kanaması adı verilir.
diğer durum ise:
regl durumunda cinsel ilişkiye girmenin korunulduğu taktirde sağlık açısından bir sakıncası yoktur.
-----------------------------
iyi ki korunma var ha. korunma var ya her b.ku yiyelim tabi:Dher deliğe sokalım şeyimizi... tövbe tövbe:D
-
böyle Sacma şeylere yazmicaktim ama yazayim Dedim İslam mantık dinidir bu birincisi MAntıksız olan bir şey kuran da yok Siz yanlış Mantık kurup aklınızı daitionuz .
Regl Durumunda Kadın la ilişkiye girmein Dince dogru olmaması dogru Dedigin Gibi Bir sakıncasi Yoktur korundugun sürece bi zarari yoktur ama burda kadını düşünülmüştür.. cünkü
adet günlerinde kadınlar Bir Nevi Hasta gibidirler yorgunluk baş agrisi gorülebilir Kendini pek iyi hissetmezler .. senin için bir sakıncası olmayabilir ama kadınlar için wardir
-
sıçan al sana Kur'an-ı Kerim'in mucizeleriyle ilgili bir belgesel.. sana artık iyi bir kapak olur.. hadi bunlara da yalan de.. bilim ilim diyon al sana sonuna kadar bilimsel bir belgesel... izle bakiyim..
-
TheOutlaw bunu yazdı:
-----------------------------sıçan al sana Kur'an-ı Kerim'in mucizeleriyle ilgili bir belgesel.. sana artık iyi bir kapak olur.. hadi bunlara da yalan de.. bilim ilim diyon al sana sonuna kadar bilimsel bir belgesel... izle bakiyim..
http://www.harunyahya.org/download/download.php?id=15625
-----------------------------
abi harun yahya demeyin artık ya:Dadamın ne b.klar yediğini sağr sultan duydu artık...
ayrıca: o adamın hiçbir bilimsel kimliği yok. yazdığı kitaplardaki bilgileri hiç çıkıp da yaptığı konuşmalarda, reportajlarda kullanamıyor.hiç bahsetmiyor onlardan. neden ? çünkü kendi bilgileri değil...
-
Mason Falan mısın sen ?
Ulan kime inanıyorsan inan. kime tapıyorsan tap. gel buraya istersen allaha inanmıyorum de. istersen.
yalnız ayetlere verdiğin saçma sorularla burada cahil insan aramaya çalışma. Doğru yoldan çıkarabileceğini zanetme.
Herkesin inancı sevgisi kendinedir. kim neye inanıyorsa o onun meselesi onun bileceği iştir.
Allaha inanmıyor olabilirsin bu cok normal olabilir senin için. bunu tartışmaya gerek yok . :)
Git kendine başka oyunlar bul onlarla oyna.
-
sorularım saçma sapan değil gayet mantıklı sorular. kuranda yazanları savunmak için uydurulmadık şey bırakmazlarken nasıl normal karşılanıyor onu anlamıyorum.
