folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İslam - Kadın - Zina



İslam - Kadın - Zina

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    Biggest seni kim dinci etti böyle ona Ateist kim yaptı diye soruyorsan bende sana soruyorum , yeter haa tarafsız şekil neden/niye diye soran herkese kaş göz yararcasına çıkışmak. Ne var bir insan Ateistse ve dini sorguluyorsa? Suçmu yani ? Biri ordan diyor Ateist ölürken son sözü falan fıstık... Saçmalamayın allahınızı severseniz...
    Doğar doğmaz Müslüman diye yazacağına tüm dinleri kendisi araştırıp birey kendi inanacağı / inanmayacağı çizgiyi seçse herşey daha güzel olurdu. Fettoşiçu belediyelerde metrolara sağa sola Darwinin çöküşü diye tezgah kurduracak bir ortamda yok burada, onca soru soruyorsunuzda biri şuraya yazsın hadi Evrim teorisine neden bu kadar saldırıyorsunuz ? Teori , adı üstünde, daha kanıtlanmamış bir fikirdir. Bilim geliştikçe , doğruluğu ya artar , ya azalır.

    Peki yaradılış kanıtlandıda dünyanın mı haberi yok???!??!?!

    Ney yani arı peteğine Allah yazan arılardan koyun sırtına yazan şeylerden mi medet umuyorsunuz :D

    Yoksa üfürükçülük / tükürükçülük / büyü / karabüyüye mi inanıyorsunuz ? İslamda ap açık Büyünün üfürüklüsüne / Tükürüklü üfürüklere yer verdiği açık seçiktir. Kara büyü mü yapıyonuz ne işsiniz :D 


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    İslam dünyadaki en mükemmel inanç sistemi ve sosyolojik yapıdır. Ne mutlu ki özgürlüğe inanan, inançsızlara bile saygı duyan bir dine inanıyorum.

    Bu saatten sonrası, sizin dininiz (hatta inançsızlığınız) size, benim dinim bana. Bu kadar...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    DecaMeroN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saçmalamayın allahınızı severseniz...

    -----------------------------

     :) sacmalıyo olabilirm..ama emin ol Allah'ı Sevdiğim için sacmalıyorum..:) ayrıca yorumların cok sacma geliyo bana yani konuyla alakasız seyler yazıyosun sürekli anlıyomusun beni ? 


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    BiGGest bunu yazdı:
    -----------------------------
    DecaMeroN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saçmalamayın allahınızı severseniz...

    -----------------------------

    :) sacmalıyo olabilirm..ama emin ol Allah'ı Sevdiğim için sacmalıyorum..:) ayrıca yorumların cok sacma geliyo bana yani konuyla alakasız seyler yazıyosun sürekli anlıyomusun beni ?


    -----------------------------

    Üfürüklü / Üfürüksüz tükürüğü türevlerini tartışamayacak durumdaysan tartışma o zaman kardeşim. Cep telefonlarıı programlarınıza kadar Namaz niyaz saati konularınız oldu biri laf etti mi , ters konu mu açılınca dokandı ? Bu sitede Hristiyanıda var Müslümanıda var , Mormonuda , Putperestide... Bu sitenin dini yok , cw gibi headerımızda "İslam" yazmıyor , ırkçılık yapmayan her konunun çizgisinde tartışıldığı " elim tötüme değdi ipne olurmuyum " , " kız arkadaşının elini tutmak bile günahtır " gibi istisna uçlar haricinde serbest bir siteyiz 


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ben burda ateiste aleviye sunniye odaklı bi laf söylemedim..z-chan mesela.. ateistmis olabilir.. ancak adamın derdi war oda kendi capında ne haddineyse bizim inancımızı dinimizi sorgulamak...ateistliği iyi bişeymi gibi gösterip kişiler üzerinde sacma sapan yöntemlerle baskı kurmaya calısmak,masonluk..  hadi bunu da yaptı diyelimm uzun zamandır dini ve siyasi konulara msj yazdıgım görülmemiştir belki ama simdi söylim neden bu kadar sinir olduguma..

     

    diyosunuz ki tahribat.com her türlü görüşe acık her türlü insan bulunur..birbirinizi yada özelliklerinizi sevmek zorunda diil ama saygı duymak zorundasınız..

     

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=4&folderid=47799

     

    7. postu okursan davranıslarımın neden bu kadar değiştirğini anlarsınız..Askere Atatürke bişey söylemek yasakmıs cokta iyi ancak bu beyinsiz o msj ı yazarken siz nerdeydiniz ? 


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    BiGGest bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben burda ateiste aleviye sunniye odaklı bi laf söylemedim..z-chan mesela.. ateistmis olabilir.. ancak adamın derdi war oda kendi capında ne haddineyse bizim inancımızı dinimizi sorgulamak...ateistliği iyi bişeymi gibi gösterip kişiler üzerinde sacma sapan yöntemlerle baskı kurmaya calısmak,masonluk..  hadi bunu da yaptı diyelimm uzun zamandır dini ve siyasi konulara msj yazdıgım görülmemiştir belki ama simdi söylim neden bu kadar sinir olduguma..

     

    diyosunuz ki tahribat.com her türlü görüşe acık her türlü insan bulunur..birbirinizi yada özelliklerinizi sevmek zorunda diil ama saygı duymak zorundasınız..

     

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=4&folderid=47799

     

    7. postu okursan davranıslarımın neden bu kadar değiştirğini anlarsınız..Askere Atatürke bişey söylemek yasakmıs cokta iyi ancak bu beyinsiz o msj ı yazarken siz nerdeydiniz ? 


    -----------------------------

    kesinlikle katılıyorum ateist, alevi şu bu olabilir bizim kimseye karşı artniyetimiz, yok kotu dusuncemiz yok ama kimsede gelip burda bizim inandıgımız peygambere bizim inandıgımız Allaha karşı bu şekilde konuşamaz hakaret edemez,ettirmeyiz.. bu sitenin dini olmayabilir ama bu  dinsizlerin allahla  peygamberle dalga gecebilecekleri anlamına gelmez

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PirtakoZ
    PirtakoZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek
    "Kadınlarınız, sizin için bir tarladır. O halde tarlanıza dilediğiniz gibi varın ve kendiniz için ileriye hazırlık yapın. Allah'tan korkun ve bilin ki siz mutlaka O'nun huzuruna varacaksınız. Ey Muhammed, müminleri müjdele!" (Bakara,223)

    Bu ayette kadın bir tarla olarak mı tasfir edilmiştir, yoksa erkeklerin gözünde karşı cinsin tarla gibi görülmesi gerektiği mi ifade edilmektedir?

    ----------------------------------------------------------------------------------

     Bu soruya cevap vermeye kalkmak beni basitleştirir. Orada geçen tarlayı sözlükteki 1. Anlamıyla düşünüyorsan Mecaz'dan bi haber yaşıyorsun demektir. Ve Kuran-ı Kerim Mecazlar ile doludur.

    ----------------------------------------------------------------------------------

     "Ey Muhammed! Sana kadınların ay başı halinden de soruyorlar. De ki: O bir eziyettir Onun için ay başı halinde oldukları zaman kadınlardan çekilin ve temizleninceye kadar onlara yaklaşmayın. İyice temizlendikleri zaman ise Allah'ın emrettiği yerden onlara varın, yaklaşın Şüphesiz ki Allah çok tövbe edenleri de sever, çok temizlenenleri de sever."(Bakara,:222).

    Kadınlara adet günlerinde neden yaklaşmamamız gerekmektedir? Herhangi bir tehdit unsuruna mı dönüşürler?

    ------------------------------------------------------------------------------------

    7 .Cinsel İliskide Bulunmak

    Ayhali ve lohusa olan bir kadinla.cinsel iliskide bulunmak erkege haram oldugu gibi buna imkan hazirlamak ve riza göstermek kadina da haramdir. Bu durumda cinsel iliskide bulunan kimse büyük günah islemis olur ve bundan tevbe etmesi gerekir. Kur'an-i Kerim'de bu konuda söyle buyurulmustur.

    ''Ayhalinde olan kadinlardan uzak durun. (Onlarla cinsel iliskide bulunmaym) Temizleninceye kadar onlara yaklasmayin.'' (33)

    Ayhali esnasinda cinsel iliskide bulunmanin birçok kadin hastaliklarina sebep oldugu bugün tibben de sabit olmustur .

    Kadinin ayhali hakkinda kocasina yanlis bilgi vermesi helal olmaz. Meselâ; ayhali oldugu halde iliskide bulunmasini saglamak için kocasindan bunu saklamak, veya ayhali olmadigi halde kocasinin istegini önlemek için yalandan ayhali oldugunu söylemek helal degildir.

    Ayhali ve lohusa olan kadinla yatilir. Göbegi ile dizkapagi arasinda kalan kismin disinda kendisine sarilmak ve öpmekte sakinca yoktur .

    (33) Bakara: 222

    Buna da bu şekilde cevap vermiş olalım.

    Kaynak: http://www.diyanetvakfi.dk/Abdest/KadOzHal.htm

    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bakara(*) Sûresinin 228 . Ayetinde
    Bosanmis kadinlar kendi kendilerine üç ay hali (hayiz veya temizlik müddeti) beklerler. Eger Allah?a ve ahiret gününe inaniyorlarsa, Allah?in kendi rahimlerinde yarattigini gizlemeleri onlara helal olmaz. Kocalari bu süre içinde barismak isterlerse, onlari geri almaga daha çok hak sahibidirler. Kadinlarin, yükümlülükleri kadar mesru haklari vardir. Yalniz erkeklerin kadinlar üzerinde bir derece farki vardir. Allah mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir.

    Erkeklerin kadınlar üzerinde söz sahibi olduğu belirtilen bu ayet acaba günümüz şartlarına ne kadar uygundur? Eğer islamiyet bütün zamanlara hitap eden bir dinse ideal kadın-erkek ilişkilerinde ağırlık erkek tarafına mı verilmelidir?


    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bu soruyu kendime göre cevaplayacağım ne kadar tatmin edici olur bilinmez.

    Bi kere kadın ile erkek yaratılış itibarı ile birbirinden çok farklıdır. Kadın; yapısal olarak bir erkeğe oranla daha güçsüz,daha narin, daha duygusal bi varlıktır. Bu nedenle ki; hayatım boyunca inşaatta çalışan, taksicilik yapan,vb daha bir çok erkek işi dediğimiz işleri yapan kadınlarla pek karşılaşmadım. (Unutmayalım ki herşeyin bir istisnası vardır ben genelden konuşuyorum.)

    Ayrıca hiçbir kaynak'ta kadın Peygamber olduğu söylenmemektedir ki. Bu da benim düşünceme uygun gelio. Çünkü peygamberlik ikna yeteneği ve sabır isteyen bi iş  ve ben bir kadın bunu ne derece yerine getirir bilmiyorum.

    Bana kadın ile erkek eşittir muhabbeti yapmayın çünkü eşit değildir. Ama kadın ile erkek arasında bi karşılaştırma yapacak olursak aralarında mükemmel bir adalet vardır.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Allah Resulu buyuruyor:
    "Kadınlara arkadan varmayınız."
    "Kadınlara arkadan yaklaşana lanet edilmiştir."
    "Allah'ın size emrettiği yerden kadınlara yanaşın."
    "

    Anal bir ilişki din tarafından neden yasaklanmıştır? Sağlığa zararlı olduğu düşünülüyorsa insanlar koruma kullanarak bu zararlardan korunabilirler. Korumayla sağlanan ilişkiler böylece "lanetlenmekten" kurtulur mu?

    -------------------------------------------------------------

    Hadisler için kaynak verseydin daha iyi olurdu. Çünkü günümüze kadar ulaşmış sağlam hadis kaynakları çok fazla değil. Aynı incil gibi günümüze gelene kadar bozulmalar olduğunu düşünüyorum. Ama bu verdiklerinin doğru olduğunu varsayarak cevap vereyim.

    Yaşın kaç bilmiyorum ama eminim ki sen de okul okudun ve belki hala okuyorsun. Bildiğin üzere Ortaokul ve Liselerde okula sivil elbise ile giriş yapamıyorsun.(öğrenci isen) Okulun kıyafet prosedürüne uymak zorundasın ve bunu sorguladığın zaman aldığın cevap ya "Disiplin için" ya da "Büyüklerin elbet bir şey biliyodur." gibi cevaplar oluyo. İslamiyet şu döneme gelene kadar Kuran-ı Kerim de yasak içeren birçok ayet sorgulanmış ve sonuçta bunların sağlık açısından zararlı olduğu vb sonuçlar ortaya çıkmıştır.(alkol vs.) Ve bildiğin üzere anal ilişkinin de sağlık açısından büyük tehlikeleri var. Koruma taksak demişssin. Bence "Yasak Yasaktır..." ve sorgulanmadan uygulanmalıdır.

    Bir de İslamiyet inancına göre biz bu dünyada bir sınav oluyoruz. Nefsmize ve şeytana karşı. Hiçbir zararı olmadığı halde bize hoş görünen bazı şeyler yasaklanabilir. Çünkü burda önemli olan nefsine karşı verdiğin savaştır.

    ---------------------------------------------------------------

    Allah'ın Resulü buyuruyor:

    "Mahremi ile zina edeni öldürünüz..."
    "Mahremi ile zina eden kişi Cennet'e giremez."

    Bir insana ölüm cezası vermek onun imana gelme ihtimalini de yoketme anlamına gelmez mi? Eğer öyleyse neden sapıklığında bir ruhsal bozukluk olduğu ifade edilememiştir? Kuran insan psikolojisini yeterince derinden inceleyememiş midir?

    -----------------------------------------------------------------

    Aynı şekilde bu hadisler için de kaynak belirtmemişssin.

    Ama zina cezası ile ilgili bir kaynaktan bulduğum yazıyı yollayayım.

    Zina cezasının uygulanabilmesi için:

    • Zina edenin erginlik çağına ulaşması gerekir.
    • Akıllı olması gerekir
    • Zinanın istekle yapılması gerekir.
    • Zinanın insanla yapılması gerekir.
    • Zina edilen kadının ergin veya kendisine cinsel istek duyulan bir yaşta, ergin olması gerekir.
    • Zinanın bir şüpheye dayalı olmaması gerekir.
    • Zinanın darul islam'da olması gerekir
    • Kadının diri olması. Ölü olan kadınla cinsel temasta had gerekmez.
    • Cinsel temasın önden olması ve sünnet yerinin girmiş olması. Arkadan ilişki, yani livata için yalnız azar gerektirir.
    Zina, şahitlerle sabit olduğu gibi, ikrarlada sabit olur. Bir erkeğin veya bir kadının zina etmiş olduğuna, dört erkeğin, hakim huzurunda bir oturuşta  şahitlik etmesi gerekir. Şahit olmama durumunda, akıl ve baliğ olan bir kimsenin  bizzat zina ettiğini ayrı ayrı dört oturumda dört defa ikrar etmesi ilede sabit olur. Cezası kesildikten sonra, hatta ceza tatbiki esnasında kabul ettiği zinadan vazgeçerse, ceza tatbik edilmez salınır.

    Evli veya bekar olmasına göre farklı cezalar uygulanır. Cezanın yerine getirilmesi bakımından kadın ve erkek arasında bir fark yoktur.
    Kaynak: http://www.hakislam.com/mahrem/cns33.htm
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Direk öldürülmesi gerektiği yazmıyor. Bunda da kademe kademe cezalar var. Ayrıca daha ayrıntılı bilgi istersen.
    Burda yeterince var sanırım. Çok derinlere girmek istemiyorum sonuçta bu konu ile ilgili bilir kişi değilim :)
    Benden bu kadar elimden geldiğince cevap vermeye çalıştım.
    Selametle...

     


    Yoksulluk korkusu ile ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Wolfwerine bunu yazdı:
    -----------------------------

    z-chan Merak ediorum ki Bir ATeistin Ölürken Son Sözleri ne olur VEya Aklından ne GeCer ..

    Bana KAlırsa ateist olan insanlar Gücsüz insanlardır cünkü Ellerinde olan tek şey hayatlaridir onlari korumaya calişirlar.

    SOn düşüncelerini hep merak etmişimdir.. Müslüman bir İnsan Allah in War olduna inandigi için Büyük savaşlarda bile büyük başari gostermişlerdir cünkü olüm korkusu yoktur ölüm korkusu olan insanlar sürekli bişeylerden korkarak yaşarlar...Gücsüz Olmak ateistlerin yaptigi bişey ateistler de ikiye ayrilio bence Piskopatlar ki bunlar insanlari oldürmekten zevk alir vede diger dünyayla ilgili bi kaygıları yoktur burdan ne gotürürlerse kardir diye düşünürler ikincisi İyi Olan ama ateistligi secmiş insanlar Koministler ..Bunlar eşitligi savunur durur ama dOgada eşitlik yokki Sen Dogaya karşı gelebilceksin anlamazlar Senin Ateist olup  ta insanlari deiştirmek için sebebin ne ben bunu anlayabilmiş degilim dostum Aciklarsan sevinirim

    -----------------------------
    Yanlış biliyosun hacı..Söylediklerin tamamen yanlış..Güçlüyüm,ne psikopat nede koministim..Ne olacak şimdi?

    Zchan hacı,kitap böyle incelenmez :D böyle yaparsan adam çıkar c/p yapar ayetten bikaç cümle ahanda burada kadına örtünün diyo der...O zamanda sen böyle yaptığın için onunkinede bişey diyemezsin...

    Şİmdi araştırmanı derinleştirirsen kitapta ucu acık ayetlerin bulunduğunu görürsün...Bunları alimlerde söyler zaten..Bu ayetleri herkez anlamak istediği gibi anlar...Böyle olduğu için düşünceleri desteklemek için ayet göstermenin mantığı kalmaz.Senin birçok sorunun cevabının olduğu yer tahribat değil..Burada laf dalaşından öteye gidemezsin.Kendin araştıracaksın..Ama araştırırkende tarafsız olacaksın..Ateiztim kişinin bu kadar kolay kabullenebileceği ve bu kadar kolay söyleyebileceği bişey değil.Kafandaki biçok bilgiyi kendi süzgecinden geçirip aradığın cevaplara öyle ulaşman gerekir. Yani ben ateistim bak burada böyle,bu olsaydı böyle olurdu vs yok öyle bişey...Bu kadar basit değil...


    Her Hakkım Saklıdır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sebastian
    sebastian's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek
    arkdaşlar bunlar gereksizz konular emin olunki herkezz islamı bilio.. lütfen herkez herkezin düşüncelerine saygılı olsun ve bence bu konuyu kapatalım tşk.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------



    "Ey Muhammed! Sana kadınların ay başı halinden de soruyorlar. De ki: O bir eziyettir Onun için ay başı halinde oldukları zaman kadınlardan çekilin ve temizleninceye kadar onlara yaklaşmayın. İyice temizlendikleri zaman ise Allah'ın emrettiği yerden onlara varın, yaklaşın Şüphesiz ki Allah çok tövbe edenleri de sever, çok temizlenenleri de sever."(Bakara,:222).

    Kadınlara adet günlerinde neden yaklaşmamamız gerekmektedir? Herhangi bir tehdit unsuruna mı dönüşürler?


    -----------------------------

     

    adet gününde cinsel ilişki mi olur. bunu bildiğin halde burayamı yazıyosun. yoksa sadece laf kalabalığı olsun diyemi yazdın. 


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
Toplam Hit: 15020 Toplam Mesaj: 81