folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İzmir‘De Askere Bombalı Tuzak!



İzmir‘De Askere Bombalı Tuzak!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Terör İzmir'de! 1 şehit, 4 yaralı

    Foça'da askeri aracın geçişi sırasında patlama meydana geldi. Çıkan çatışmada 1 asker şehit oldu, 4 asker yaralandı

     

    İzmir’in Foça ilçesinde askeri aracın geçişi sırasında yola tuzakladıkları patlayıcıyı infilak ettiren PKK’lı teröristler, ardından ateş açtı. Askerlerin karşılık vermesiyle çatışma çıktı. İlk bilgilere göre saldırıda 1 asker şehit oldu, yaralanan 4 asker hastaneye kaldırıldı.

    Olay bu sabah saat 08.00 sıralarında Amfibi Deniz Piyade Tugay Komutanlığı’na giden yolda meydana geldi. Görevli askerleri taşıyan askeri servis aracı geçerken, PKK’lı teröristler yola tuzakladıkları patlayıcıyı infilak ettirdi, ardından araçtaki askerlere ateş açtı.

    Askerlerin anında karşılık vermesiyle çatışma çıktı. Bölgede çatışma devam ederken, ilk bilgilere göre olayda 1 asker şehit oldu, yaralanan 4 asker Foça Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

    Olayın meydana gelen yolun daha önce trafiğe kapalı olduğu ve çevre sakinlerine kontrollü geçiş verildiği, ancak bir süre önce asfaltlanarak tamamen sivil trafiğe açıldığı belirtildi.


    Break Dance Bboy MaxeL
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Doğu bitti batıyada mı sıçradılar amk

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Utanmadan bir de deniz piyadeye saldırmışlar,aslanlar anında cevap vermişler,yine de kötü,burnumuzun dibinde cirit atıyorlar artık.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    evet vatan sagolsun diyorduk demi arkadaşlar =)


    Break Dance Bboy MaxeL
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    bende şimdi duydum. allah belasını versin pkk ve destekçilerinin kim yaptıysa...


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    Gelen son haber 2 şehit 9 yaralı var. Allah şu şerefsizlerin kökünü kurutsunda bizde kurtulalım artık şu şerefsiz ve adi heriflerden
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    ana bacı sövmek istemiyorum babası belli olmayan insanlara oyüzden sabır diliyorum şehitlerimizin yakınlarına

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..

    ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..

    Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..

    umarim boyle düsüncelerim olmaz..

    HoLyCat tarafından 09/Ağu/12 09:55 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..

    ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..

    Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..

    umarim boyle düsüncelerim olmaz..

    öyle birşeye kalkışamazlar kürt halkının desteği üzerlerinde azalır çünki bu bölgelerde onlarda yaşamakta ve onlarda etkilenecek olurlar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..

    ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..

    Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..

    umarim boyle düsüncelerim olmaz..

    öyle birşeye kalkışamazlar kürt halkının desteği üzerlerinde azalır çünki bu bölgelerde onlarda yaşamakta ve onlarda etkilenecek olurlar.

    Terrörde kural diye birseymi var?

    Sanki Bati da hiçmi bomba patlatmadilar?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..

    ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..

    Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..

    umarim boyle düsüncelerim olmaz..

    öyle birşeye kalkışamazlar kürt halkının desteği üzerlerinde azalır çünki bu bölgelerde onlarda yaşamakta ve onlarda etkilenecek olurlar.

    Terrörde kural diye birseymi var?

    Sanki Bati da hiçmi bomba patlatmadilar?

    hocam benim diyarbakırlı ev arkadaşım vardı bunlar belli bi amaç uğruna oraya çıktıklarını söylüyorlardı (bilmem nekadar doğru) neyse işte diğer kürt halkıda bunları bu yüzden destekliyor (genelleme yapmıyayım) jitem mitem davaları yüzünden herneyse o ki eğer böyle kendi ırklarının içinde olduğu bir yerde saldırı yaparlarsa buda duyulursa onlar için tam bir kaos olur bunu biliyorlar

Toplam Hit: 14804 Toplam Mesaj: 130