İzmir‘De Askere Bombalı Tuzak!
-
Terör İzmir'de! 1 şehit, 4 yaralı
Foça'da askeri aracın geçişi sırasında patlama meydana geldi. Çıkan çatışmada 1 asker şehit oldu, 4 asker yaralandı
İzmir’in Foça ilçesinde askeri aracın geçişi sırasında yola tuzakladıkları patlayıcıyı infilak ettiren PKK’lı teröristler, ardından ateş açtı. Askerlerin karşılık vermesiyle çatışma çıktı. İlk bilgilere göre saldırıda 1 asker şehit oldu, yaralanan 4 asker hastaneye kaldırıldı.
Olay bu sabah saat 08.00 sıralarında Amfibi Deniz Piyade Tugay Komutanlığı’na giden yolda meydana geldi. Görevli askerleri taşıyan askeri servis aracı geçerken, PKK’lı teröristler yola tuzakladıkları patlayıcıyı infilak ettirdi, ardından araçtaki askerlere ateş açtı.
Askerlerin anında karşılık vermesiyle çatışma çıktı. Bölgede çatışma devam ederken, ilk bilgilere göre olayda 1 asker şehit oldu, yaralanan 4 asker Foça Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Olayın meydana gelen yolun daha önce trafiğe kapalı olduğu ve çevre sakinlerine kontrollü geçiş verildiği, ancak bir süre önce asfaltlanarak tamamen sivil trafiğe açıldığı belirtildi. -
Doğu bitti batıyada mı sıçradılar amk
-
Utanmadan bir de deniz piyadeye saldırmışlar,aslanlar anında cevap vermişler,yine de kötü,burnumuzun dibinde cirit atıyorlar artık.
-
evet vatan sagolsun diyorduk demi arkadaşlar =)
-
bende şimdi duydum. allah belasını versin pkk ve destekçilerinin kim yaptıysa...
-
Gelen son haber 2 şehit 9 yaralı var. Allah şu şerefsizlerin kökünü kurutsunda bizde kurtulalım artık şu şerefsiz ve adi heriflerden
-
ana bacı sövmek istemiyorum babası belli olmayan insanlara oyüzden sabır diliyorum şehitlerimizin yakınlarına
-
Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..
ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..
Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..
umarim boyle düsüncelerim olmaz..
HoLyCat tarafından 09/Ağu/12 09:55 tarihinde düzenlenmiştir -
HoLyCat bunu yazdı
Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..
ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..
Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..
umarim boyle düsüncelerim olmaz..
öyle birşeye kalkışamazlar kürt halkının desteği üzerlerinde azalır çünki bu bölgelerde onlarda yaşamakta ve onlarda etkilenecek olurlar.
-
ArduouS bunu yazdıHoLyCat bunu yazdı
Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..
ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..
Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..
umarim boyle düsüncelerim olmaz..
öyle birşeye kalkışamazlar kürt halkının desteği üzerlerinde azalır çünki bu bölgelerde onlarda yaşamakta ve onlarda etkilenecek olurlar.
Terrörde kural diye birseymi var?
Sanki Bati da hiçmi bomba patlatmadilar?
-
HoLyCat bunu yazdıArduouS bunu yazdıHoLyCat bunu yazdı
Dogudaki Gibi olaylar batida olursa resmen ic savas cikar ortaya..
ornek : izmir ücyol metrosunda bomba eylemi yada hafta sonu konak meydanda bomba eylemi..
Ayni sekil diger büyük sehirlerde olursa bu ulke resmen karisim..
umarim boyle düsüncelerim olmaz..
öyle birşeye kalkışamazlar kürt halkının desteği üzerlerinde azalır çünki bu bölgelerde onlarda yaşamakta ve onlarda etkilenecek olurlar.
Terrörde kural diye birseymi var?
Sanki Bati da hiçmi bomba patlatmadilar?
hocam benim diyarbakırlı ev arkadaşım vardı bunlar belli bi amaç uğruna oraya çıktıklarını söylüyorlardı (bilmem nekadar doğru) neyse işte diğer kürt halkıda bunları bu yüzden destekliyor (genelleme yapmıyayım) jitem mitem davaları yüzünden herneyse o ki eğer böyle kendi ırklarının içinde olduğu bir yerde saldırı yaparlarsa buda duyulursa onlar için tam bir kaos olur bunu biliyorlar
