folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İzmir‘De Askere Bombalı Tuzak!



İzmir‘De Askere Bombalı Tuzak!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
     

    Nasılki Pkk nın tamamını Kürtlerden Oluşturamamışlarsa... Ve Tamamı Kürt Olsa bile 20 Milyon Kürde Karşılık 40.000 Sayıları var. Sempatizanları hariç Bu rakamı veriyorum. Sempatizanları Saymıyorum. Buda Kürtlerin Tamamı henüz Savaş Demiyor Demektir. İse.

    Kürtlerin genel olarak sevilmediğini Söylemen İçin Gereken Sayıya Sahip değilsin. Türkiye geneli Hesaplar büyük oluyor. Kürtler Sevilmiyormuş.

    Sevmeyenler Kimler...=Irkçılar.

    Tek biz Diyenler. Dünya Tek onların sanıyo bu aç gözlüler. Onlarında sayısı çok çok çok az. Pkk nın Sayısı kadar bile yoklar.

    DarkSkul Söylediklerini Türklerde Yapıyo... Zihniyetini Çıkar Bu Boktan saplantılardan. Irk Hedef edinen Saçmalıklardan Kurtulun yahu.

    Şuan diyarbakırda 1 tane polis devriyesi eğer il içinde resmi elbiseyle istediği gibi gezemiyosa, eğer 1 polis meslek yüksek okulu öğrencisi diyarbakırda resmi elbisesiyle sokakta gezemiyosa haftasonları, buna benzer yüzlerce örnek varken ortada ben o kürtlere istediğim lafı söylerim kimsede karışamaz arkadaş bana.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
     

    Nasılki Pkk nın tamamını Kürtlerden Oluşturamamışlarsa... Ve Tamamı Kürt Olsa bile 20 Milyon Kürde Karşılık 40.000 Sayıları var. Sempatizanları hariç Bu rakamı veriyorum. Sempatizanları Saymıyorum. Buda Kürtlerin Tamamı henüz Savaş Demiyor Demektir. İse.

    Kürtlerin genel olarak sevilmediğini Söylemen İçin Gereken Sayıya Sahip değilsin. Türkiye geneli Hesaplar büyük oluyor. Kürtler Sevilmiyormuş.

    Sevmeyenler Kimler...=Irkçılar.

    Tek biz Diyenler. Dünya Tek onların sanıyo bu aç gözlüler. Onlarında sayısı çok çok çok az. Pkk nın Sayısı kadar bile yoklar.

    DarkSkul Söylediklerini Türklerde Yapıyo... Zihniyetini Çıkar Bu Boktan saplantılardan. Irk Hedef edinen Saçmalıklardan Kurtulun yahu.

    Şuan diyarbakırda 1 tane polis devriyesi eğer il içinde resmi elbiseyle istediği gibi gezemiyosa, eğer 1 polis meslek yüksek okulu öğrencisi diyarbakırda resmi elbisesiyle sokakta gezemiyosa haftasonları, buna benzer yüzlerce örnek varken ortada ben o kürtlere istediğim lafı söylerim kimsede karışamaz arkadaş bana.

    Söyleyemezsin arkadaş... Ben  Diyarbakırdayım. Bal Gibide Dolaşıyorlar. Aslanlar Gibide İşlerinde Güçlerindeler. Derme Çatma Bahaneler ile Tüm Kürtleri Hedef Edinemezsiniz. Bu Hayinliktir. Vatan Hayinliğidir. Kışkırtıcılıktır. Bölücülüktür.

    Dahada Kötüsü Acizliktir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
     

    Nasılki Pkk nın tamamını Kürtlerden Oluşturamamışlarsa... Ve Tamamı Kürt Olsa bile 20 Milyon Kürde Karşılık 40.000 Sayıları var. Sempatizanları hariç Bu rakamı veriyorum. Sempatizanları Saymıyorum. Buda Kürtlerin Tamamı henüz Savaş Demiyor Demektir. İse.

    Kürtlerin genel olarak sevilmediğini Söylemen İçin Gereken Sayıya Sahip değilsin. Türkiye geneli Hesaplar büyük oluyor. Kürtler Sevilmiyormuş.

    Sevmeyenler Kimler...=Irkçılar.

    Tek biz Diyenler. Dünya Tek onların sanıyo bu aç gözlüler. Onlarında sayısı çok çok çok az. Pkk nın Sayısı kadar bile yoklar.

    DarkSkul Söylediklerini Türklerde Yapıyo... Zihniyetini Çıkar Bu Boktan saplantılardan. Irk Hedef edinen Saçmalıklardan Kurtulun yahu.

    Şuan diyarbakırda 1 tane polis devriyesi eğer il içinde resmi elbiseyle istediği gibi gezemiyosa, eğer 1 polis meslek yüksek okulu öğrencisi diyarbakırda resmi elbisesiyle sokakta gezemiyosa haftasonları, buna benzer yüzlerce örnek varken ortada ben o kürtlere istediğim lafı söylerim kimsede karışamaz arkadaş bana.

    bir dakika.....

    sen gidip gordunmu ? gezilemedigini ?

    ulan iskenderunda asker iken Diyabakir a gorev e gittik 4 muhafiz asker olarak ..

    Tabi acilen cikmamiz gerektigi icin sivil esyalari alamadik ( ipne tertip sagolsun. )

    Ben Bir TÜRK Askeri olarak Askeri kiyafetim ile Carsiya ciktim Ofis e gittim..

    Ordan Surlarin Altina gittim Ciger Yedim 1 Tane yan Bakan insan gormedim?

    O an Benim sansimami kimse birsey yapmadi?

    Hatta Surlarda resim bile cekildim..

    Abicim Ben Bir TÜRK olarak Ciddi anlamda Burda irkcilik Yapan zihniyet yüzünden TÜRK lügümden utaniyorum..
    Atalarimizin Bir Lafi Vardir it ile it olunmaz...

    Lafim Ayrimcilik yapanlar ise it ile it olmaktan oteye gidiyor..

    Ne ekerseniz onu bicersiniz. unutmayinki Bu terror kendi kendine olusmadi..

    3 5 cakalin daga cikmasi ile büyümedi..

    neyse Hadi aibicim gidin porno sitelere takılın Biraz counter strike atin Gaza gelin buraya bisiler karalayin :)

    Hayat sagdan soldan duyma hikayelerle sınırlı degildir :)

    HoLyCat tarafından 09/Ağu/12 20:09 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
     

    Nasılki Pkk nın tamamını Kürtlerden Oluşturamamışlarsa... Ve Tamamı Kürt Olsa bile 20 Milyon Kürde Karşılık 40.000 Sayıları var. Sempatizanları hariç Bu rakamı veriyorum. Sempatizanları Saymıyorum. Buda Kürtlerin Tamamı henüz Savaş Demiyor Demektir. İse.

    Kürtlerin genel olarak sevilmediğini Söylemen İçin Gereken Sayıya Sahip değilsin. Türkiye geneli Hesaplar büyük oluyor. Kürtler Sevilmiyormuş.

    Sevmeyenler Kimler...=Irkçılar.

    Tek biz Diyenler. Dünya Tek onların sanıyo bu aç gözlüler. Onlarında sayısı çok çok çok az. Pkk nın Sayısı kadar bile yoklar.

    DarkSkul Söylediklerini Türklerde Yapıyo... Zihniyetini Çıkar Bu Boktan saplantılardan. Irk Hedef edinen Saçmalıklardan Kurtulun yahu.

    Şuan diyarbakırda 1 tane polis devriyesi eğer il içinde resmi elbiseyle istediği gibi gezemiyosa, eğer 1 polis meslek yüksek okulu öğrencisi diyarbakırda resmi elbisesiyle sokakta gezemiyosa haftasonları, buna benzer yüzlerce örnek varken ortada ben o kürtlere istediğim lafı söylerim kimsede karışamaz arkadaş bana.

    bir dakika.....

    sen gidip gordunmu ? gezilemedigini ?

    ulan iskenderunda asker iken Diyabakir a gorev e gittik 4 muhafiz asker olarak ..

    Tabi acilen cikmamiz gerektigi icin sivil esyalari alamadik ( ipne tertip sagolsun. )

    Ben Bir TÜRK Askeri olarak Askeri kiyafetim ile Carsiya ciktim Ofis e gittim..

    Ordan Surlarin Altina gittim Ciger Yedim 1 Tane yan Bakan insan gormedim?

    O an Benim sansimami kimse birsey yapmadi?

    Hatta Surlarda resim bile cekildim..

    Abicim Ben Bir TÜRK olarak Ciddi anlamda Burda irkcilik Yapan zihniyet yüzünden TÜRK lügümden utaniyorum..
    Atalarimizin Bir Lafi Vardir it ile it olunmaz...

    Lafim Ayrimcilik yapanlar ise it ile it olmaktan oteye gidiyor..

    Ne ekerseniz onu bicersiniz. unutmayinki Bu terror kendi kendine olusmadi..

    3 5 cakalin daga cikmasi ile büyümedi..

    neyse Hadi aibicim gidin porno sitelere takılın Biraz counter strike atin Gaza gelin buraya bisiler karalayin :)

    Hayat sagdan soldan duyma hikayelerle sınırlı degildir :)

    Ayrıca Ben Bir Diyarbakırlı olarak Yolda Kalmış Bir Asker Gördüm Lokantada Karnını Doyurdum. Künefede ikram ettim. Yolcu ettim memleketine.

    Doğuyu Kötüleye kötüleye Bu hale geldi Her Şey. Yalan İle Dolduruyorlar Zihinleri. Yazıktır Bu Millete İhanettir Böyle Düşünceler. Kötü Düşünceler Edinmeyin.

    Zaten Suç İşleyen Cezasını Çekiyor.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
     

    Nasılki Pkk nın tamamını Kürtlerden Oluşturamamışlarsa... Ve Tamamı Kürt Olsa bile 20 Milyon Kürde Karşılık 40.000 Sayıları var. Sempatizanları hariç Bu rakamı veriyorum. Sempatizanları Saymıyorum. Buda Kürtlerin Tamamı henüz Savaş Demiyor Demektir. İse.

    Kürtlerin genel olarak sevilmediğini Söylemen İçin Gereken Sayıya Sahip değilsin. Türkiye geneli Hesaplar büyük oluyor. Kürtler Sevilmiyormuş.

    Sevmeyenler Kimler...=Irkçılar.

    Tek biz Diyenler. Dünya Tek onların sanıyo bu aç gözlüler. Onlarında sayısı çok çok çok az. Pkk nın Sayısı kadar bile yoklar.

    DarkSkul Söylediklerini Türklerde Yapıyo... Zihniyetini Çıkar Bu Boktan saplantılardan. Irk Hedef edinen Saçmalıklardan Kurtulun yahu.

    Şuan diyarbakırda 1 tane polis devriyesi eğer il içinde resmi elbiseyle istediği gibi gezemiyosa, eğer 1 polis meslek yüksek okulu öğrencisi diyarbakırda resmi elbisesiyle sokakta gezemiyosa haftasonları, buna benzer yüzlerce örnek varken ortada ben o kürtlere istediğim lafı söylerim kimsede karışamaz arkadaş bana.

    Söyleyemezsin arkadaş... Ben  Diyarbakırdayım. Bal Gibide Dolaşıyorlar. Aslanlar Gibide İşlerinde Güçlerindeler. Derme Çatma Bahaneler ile Tüm Kürtleri Hedef Edinemezsiniz. Bu Hayinliktir. Vatan Hayinliğidir. Kışkırtıcılıktır. Bölücülüktür.

    Dahada Kötüsü Acizliktir.

    şuan stajdayım, devrem olan 2 tane diyarbakırda okuyan polis okulu öğrencisinin anlattığına mı inanayım yoksa sana mı ? O yerde şuan zırhsız şehir merkezinde devriyede olan 1 tane polis aracı yok, akşamına hanımını çocuğunu alıpta yemeğe parka sinemaya çıkan 1 tane polis yok asker yok.

    Çocuğun bizzat söylediği olayı anlatayım ben, bakkala girdim haftasonu izinde çok susadım su alacaktım suyu istedim adam tipime baktı anladı beni ve dedi ki bana asker yada polissen vermem su filan sana ben sesimi çıkartamadan çıktım gittim bakkaldan. 

    Ne bu şimdi ? bu olay d.bakır da oldu, hadi anlat bana acizliği vatan hainliğini, bölücülüğü de bende öğrenip feyz alayım sizden.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    byorumcek bunu yazdı

    kürt ırkı dünya için zararli gereksiz bir ırktır kürt soyunun bitirilmesi şarttır


    Sizin gibileri ölse barış sağlanır işte. Bordo klavyeliler ne olacak. Götün yiyosa yap. Mal ya..

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    erdoğanın işleri bunlar çok yüz verdi böyle oldu

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
     

    Nasılki Pkk nın tamamını Kürtlerden Oluşturamamışlarsa... Ve Tamamı Kürt Olsa bile 20 Milyon Kürde Karşılık 40.000 Sayıları var. Sempatizanları hariç Bu rakamı veriyorum. Sempatizanları Saymıyorum. Buda Kürtlerin Tamamı henüz Savaş Demiyor Demektir. İse.

    Kürtlerin genel olarak sevilmediğini Söylemen İçin Gereken Sayıya Sahip değilsin. Türkiye geneli Hesaplar büyük oluyor. Kürtler Sevilmiyormuş.

    Sevmeyenler Kimler...=Irkçılar.

    Tek biz Diyenler. Dünya Tek onların sanıyo bu aç gözlüler. Onlarında sayısı çok çok çok az. Pkk nın Sayısı kadar bile yoklar.

    DarkSkul Söylediklerini Türklerde Yapıyo... Zihniyetini Çıkar Bu Boktan saplantılardan. Irk Hedef edinen Saçmalıklardan Kurtulun yahu.

    Şuan diyarbakırda 1 tane polis devriyesi eğer il içinde resmi elbiseyle istediği gibi gezemiyosa, eğer 1 polis meslek yüksek okulu öğrencisi diyarbakırda resmi elbisesiyle sokakta gezemiyosa haftasonları, buna benzer yüzlerce örnek varken ortada ben o kürtlere istediğim lafı söylerim kimsede karışamaz arkadaş bana.

    Söyleyemezsin arkadaş... Ben  Diyarbakırdayım. Bal Gibide Dolaşıyorlar. Aslanlar Gibide İşlerinde Güçlerindeler. Derme Çatma Bahaneler ile Tüm Kürtleri Hedef Edinemezsiniz. Bu Hayinliktir. Vatan Hayinliğidir. Kışkırtıcılıktır. Bölücülüktür.

    Dahada Kötüsü Acizliktir.

    şuan stajdayım, devrem olan 2 tane diyarbakırda okuyan polis okulu öğrencisinin anlattığına mı inanayım yoksa sana mı ? O yerde şuan zırhsız şehir merkezinde devriyede olan 1 tane polis aracı yok, akşamına hanımını çocuğunu alıpta yemeğe parka sinemaya çıkan 1 tane polis yok asker yok.

    Çocuğun bizzat söylediği olayı anlatayım ben, bakkala girdim haftasonu izinde çok susadım su alacaktım suyu istedim adam tipime baktı anladı beni ve dedi ki bana asker yada polissen vermem su filan sana ben sesimi çıkartamadan çıktım gittim bakkaldan. 

    Ne bu şimdi ? bu olay d.bakır da oldu, hadi anlat bana acizliği vatan hainliğini, bölücülüğü de bende öğrenip feyz alayım sizden.

    Nasıl Görmek istersen öyle Gör. Sen Batıda olarak Oralarda Bulunmadığın halde Söylem Ediniyorsun. Ben Oradan Söylüyorum Bunları.

    Benimde Gördüklerim Var. Gezemeyen olabilir. Onlarında vardır Belli bir sebebi.

    Orası Çok Güllük Gülistenlık değildir. Belkide ama. Bu Zihinlerdeki Kirliliğin eseri Ürünlerdir.

    Elbetteki Yeni Ana Yasa ile Karşılıklı Hak İhlalleri Son Bulacak. Ve Cennet Vatanımızın her köşesi Hepimiz İçin yaşanacak Olacaktır.

    Irkçı Söylemler le Daha Fazla Zehirlemeyin Birbirinizi.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
     

    neyse Hadi aibicim gidin porno sitelere takılın Biraz counter strike atin Gaza gelin buraya bisiler karalayin :)

    Hayat sagdan soldan duyma hikayelerle sınırlı degildir :)

     

    Dediklerinin hepsine saygı duyar susarım belkide, harbiden şu söylediğin laflar ahlaksızlık biliomusun ? porno da izlerim gider cs de oynarım gaza öle gelmem hatta üstümdeki üniformamı hiç çıkartmadan dururum aylarca.

    Sen nesin amq pardonda, sağa sola ahkam kesip küçük görüyosun, lan ifrit oluyorum işte buna bu dünyada bi senin mi görüşün doğru ?

     Neyin hikayesi bizzat aynı olayları bende g.antep te öğrenciyim orda yaşadım ve yaşıyacam da, çıkamıyoruz lan dışarı resmi kıyafet, kaç hafta boyunca canlı bomba şehre giğrdi diye çıkamadık çarşı iznine, dışardan kendimize arkadaş edinemiyoruz, üst devremizden biri bi kızla arkadaş olmuş okul yönetimi bunu öğreniyo araştırılıo ve kızın abisi dağdaki bi terörist çıktı ve o üst devre 1 sene okulda adam akıllı bile gözükmedi ve almadığı ceza yemediği soruşturma kalmadı ta Ankaradan onun için okula müfettiş geldi, otogara gitmek için yarım saatlik yolu, 2 saat zaman harcıyoruz sırf yol üstünde 3 mahallede it sürüsü gibi ''sempatizan KÜRT'' var diye. 

    yaşıyoruz ''abicim'' rahat ol sen, hadi bi porno izleyipte geleyim ben. sonrada cs oynarım.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Evet arkadaşlar diyarbakır da insan eti de yiyorlar. Çok barbarlar. Gitmeyin oralara. Bunu da yersiniz herhalde :/

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 14811 Toplam Mesaj: 130