folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Mekanik Klavye Nedir ? Yeni Hobim



Mekanik Klavye Nedir ? Yeni Hobim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    parası olmayan bizim gibi fakirler için a101 gamer klavye mause satıyor. hemide 2 si birden 53 TL cik ışıklı mışıklı mis.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    Aklıma takıldı: Böyle ,Kadife yumuşaklığında, Loş Tuş altı aydınlatmalı, Ama Katlanabilir ince Klavyeler de var mıdır?

    Muhtemelen olanlar da, Silikon Membran klavyedir.

    Mekanik, Katlanabilir, Işıklı, Kısa tuş Hareketli, FonksiyonTuşlu ve HesapMakinesi Tuşlu, olanı zor bulunur herhalde.

    bu arada ışığa bir parantez açayım: Işık doğrudan göze gelmeyecek. Zeminden yansımalı olacak. ``/")


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    Aklıma takıldı: Böyle ,Kadife yumuşaklığında, Loş Tuş altı aydınlatmalı, Ama Katlanabilir ince Klavyeler de var mıdır?

    Muhtemelen olanlar da, Silikon Membran klavyedir.

    Mekanik, Katlanabilir, Işıklı, Kısa tuş Hareketli, FonksiyonTuşlu ve HesapMakinesi Tuşlu, olanı zor bulunur herhalde.

    bu arada ışığa bir parantez açayım: Işık doğrudan göze gelmeyecek. Zeminden yansımalı olacak. ``/")

    Şu mesajı SS aldım.Heralde kandil diye sen hiç garip garip emoji kullanmadan yazdın. Günümü mutlu ettin yani sağolasın :D :D

     

    Ayrıca konu ile alakalı olarak : Keycapleri çok beğendim. Logitech G810 var bende şuanda. Acaba onlara da takabilir miyim ? Korkuyorum tuşlarını yerinden sökmeye :D Kalırsa elimde ölürüm acımdan :D

    Şimdi tekrar denedim çıkartmayı. Logitech forumda "Parmaklarını kullanarak çıkartabilirsin" demiş. Heralde Hulk falan olmak lazım çıkarmak için. Çektim çektim gelmedi:D


    Discord -> https://discord.gg/9XJ72Qk | İstanbul Avr. Yazılım Mühendisi ve sonunda işim var (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    GodKlaus bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    Aklıma takıldı: Böyle ,Kadife yumuşaklığında, Loş Tuş altı aydınlatmalı, Ama Katlanabilir ince Klavyeler de var mıdır?

    Muhtemelen olanlar da, Silikon Membran klavyedir.

    Mekanik, Katlanabilir, Işıklı, Kısa tuş Hareketli, FonksiyonTuşlu ve HesapMakinesi Tuşlu, olanı zor bulunur herhalde.

    bu arada ışığa bir parantez açayım: Işık doğrudan göze gelmeyecek. Zeminden yansımalı olacak. ``/")

    Şu mesajı SS aldım.Heralde kandil diye sen hiç garip garip emoji kullanmadan yazdın. Günümü mutlu ettin yani sağolasın :D :D

     

    Ayrıca konu ile alakalı olarak : Keycapleri çok beğendim. Logitech G810 var bende şuanda. Acaba onlara da takabilir miyim ? Korkuyorum tuşlarını yerinden sökmeye :D Kalırsa elimde ölürüm acımdan :D

    Şimdi tekrar denedim çıkartmayı. Logitech forumda "Parmaklarını kullanarak çıkartabilirsin" demiş. Heralde Hulk falan olmak lazım çıkarmak için. Çektim çektim gelmedi:D

    Benim gösterdiklerim cherry mx keycapsler hocam takamazsın logiteche. Zaten 2 önceki sayfada arkadaşa keycap değiştirmenin sıkıntı olacağını yazdım.


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    GodKlaus bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı


    bu arada ışığa bir parantez açayım: Işık doğrudan göze gelmeyecek. Zeminden yansımalı olacak. ``/")

    Şu mesajı SS aldım .Heralde kandil diye , sen hiç garip garip emoji kullanmadan yazdın. Günümü mutlu ettin yani sağolasın :D :D

     

    Ayrıca konu ile alakalı olarak : KeyCap`leri çok beğendim. Logitech G810 var bende şuanda. Acaba onlara da takabilir miyim ? Korkuyorum tuşlarını yerinden sökmeye :D Kalırsa elimde ölürüm acımdan :D

    Şimdi tekrar denedim çıkartmayı. Logitech forumda "Parmaklarını kullanarak çıkartabilirsin" demiş. Heralde Hulk falan olmak lazım çıkarmak için. Çektim çektim gelmedi:D



    { ``/") } <- Bu ne ^^D`

    Kandil`in, Mübarek (yada Kut`lu ) olsun.

    Parmaklar, Patlıcan irisi boyutundaysa "Biraz" zor olur herhalde. ^^D)

    Ayrıca, bütün günlerin Mutlu olsun. Neden özellikle bugün Mutlu olsun ki? ( --`~∈@ "Gül" sebebi, istisna tâbi. ) ^^D)


    RitmFarbRacourci tarafından 10/Haz/18 17:32 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=8yvk7KDMx8A&feature=youtu.be

    Adam klavyesini yapıyor. Tasarımda,switchlerde gayet güzel ama ben %40 ı çok küçük buluyorum. Switch sesleri çok güzel.


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

     

    Doğada nadir bulunan bir yılan çeşidi.


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    tri bunu yazdı

    hafta sonu Corsair Gaming K70 Lux (RGB olan modeli değil) 

    https://www.itopya.com/corsair-gaming-k70-lux-kirmizi-led-cherry-mx-red-turkce-gaming-mekanik-klavye/

    bundan önceki klavyem 

    https://steelseries.com/gaming-keyboards/6gv2

    Corsair kesinlike daha iyi bir klavye türkçe tuş takımı ile birlikte geliyor

    Mavi yada yeşil seviçlere göre  yazı yazmak çokta eylenceli değil daha çok FPS tarzı oyunlarda hissediyorsunuz farkı 

     almak isteyen arkadaşlar önerebilirim 

    Pubg dağlarında eşkiyalık yaparken arka planda discorddan gelen o dıgıdık dıgıdık ses senden geliyordu yani abi anlaşıldı :D 

     

    SweetyVolty tarafından 12/Haz/18 20:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Holü bize bahmiyir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    https://www.instagram.com/charmcaps/

    Harika keycapler var. Ama bide fiyatlara bakın tek bir cap için : )

     

    En ucuzu 15 dolar tek cap in. 50 dolara kadar çıkıyor 

    u235 tarafından 15/Haz/18 17:26 tarihinde düzenlenmiştir

    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

     

     

    Bunlar da benim bebeklerim :v 


    Peki şey sorcam, kendi glavyemizi yabmak istesek türkiyede mekanik switch satan var mıdır? 


    Holü bize bahmiyir
Toplam Hit: 8047 Toplam Mesaj: 75
mekanik klavye