Ne Münasebet Ermeni’Yiz?..
-
hepimiz filistinliyiz ile hepimiz ermeniyiz arasında dağlar kadar fark olduğunu anlatmama gerek yok sanırım
-
kardeş bi kere filistinliler şu anda soykırım altındalar aynı ermenilerin bize yaptığı gibi.. ya şöle düşün senin babaı öldürmüş adamın biri, sora da başka biri o adamın kardeşini öldürüyo ve sen öldürene kızıosun bunun gibi bişey bu da.. ama baban öldürüldüğünde hiç tepki vermiosun işte bu da böle bişi..
-
hiç bir farkda yok siz nerde bir ezilen insan olunca kökeni nemi bakıyosunuzda... Zaten halkın % 90 ı aziz nesinin dediği gibi insanlar bir kıvılcıma bakar oldular.Yani fazla uzatmanın bir alakası yok kimse ben ermeniyim fiyince bi tarafı küçlüp büyümedi kimse vatanı bölmedi siz rahat olun...
-
bak şunu söliyim, istanbul işgal edildiğinde 1. dünya savaşında bazıları direnip can verirken bazıları köşklerde vals yapıodu kimileri girmiş ingiliz askerinin koluna yatak odasına doğru ilerliyodu.. burdakilerin çoğu da onların soyundan gelenler zaten.. gelip de biri bi generali öldürse onların hiçbirisini orda göremezsin o yüzden adamdan saymıyom çoğunu.. aydın geçinen hainler diom ben onlara..
-
Removed...
-
heçkırmemo said :
bak şunu söliyim, istanbul işgal edildiğinde 1. dünya savaşında bazıları direnip can verirken bazıları köşklerde vals yapıodu kimileri girmiş ingiliz askerinin koluna yatak odasına doğru ilerliyodu.. burdakilerin çoğu da onların soyundan gelenler zaten.. gelip de biri bi generali öldürse onların hiçbirisini orda göremezsin o yüzden adamdan saymıyom çoğunu.. aydın geçinen hainler diom ben onlara..
-------
Hemen miilliyetçi damar tuttu bakıyomda hemen olaya drama kattılar ne yani o adamı iyikide öldürdüler demi ermeni deyilmi alayına kafam girsin deyinde tam olsun...
----------------------
edit @mod
muridlere sie tarzında hakaretlerde bulunduğunuz için mesajınız editlenmiştir.lütfen bir daha yapmayınız... -
ermeni deil mi topunun aq doru söledin.. adam kendi dio türkler katliam yaptı die ister ırkçı de ister faşist de ama gerçek bu bizim toprağımıza kastettiklerinde bizi arkadan vuran da ermeniler şerefsizliğin daniskasını yapan da ermeniler bizim askerimiz çanakkalede can verirken istanbulda ticaret yapan da ermeniler en kötü Türkü en ii ermeniye değişmem bi tane hıyar öldü die de atalarıma ihanet etmem.. onlar biz "Türk'üm" diebilelim die canlarını versinler biz sora ermeniyim dielim ...
-
Beyler hepimiz ermeniyiz deyince hepimiz ermeni oluyosak biz 5 kişi çıkıp hepimiz napoleon'uz desek hepimiz napoleoun mu olucaz :). Tamam slogan başka seçilse bence de daha iyi olurdu saçma anlamlar çıkarılmazdı ama(ha belki bu sloganı ortaya atanlar bunun olmasını istemiştir o ayrı konu) bunu aşırı milliyetçi hatta nerdeyse faşist bi tavırla yanlış yerlere çekmek de türk insanına yakışacak şey deil. Crimin@l abimiz vermiş videoyu izleyin, adamın son yazısını da okuyun anlarsınız zaten bu adamın türk düşmanı bi adam olmadığını.Bi de son olarak eklemek isterim bizim halkımızın insanlarını öldüren ermenilere karşı ermeni halkının çıkıp hepimiz türküz vs. dememesi onların ayıbı.Onlar salaksa biz de salak olmayalım lütfen..
-
sozu gecen kişiliksiz kişilik 13 şubat 2004 tarihli agos gazetesinde aşağıdaki satırları yazmıştır: “türk’ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni’nin ermenistan’la kuracağı asil damarında mevcuttur. yeter ki bu mevcudiyetin farkında olunsun”
hiç hakaret etmemiş canım,nedemektir bu. boşaltabiliyorsan o kanı gelde boşalt. yerimiz yurdumuz belli, sen bosaltamazsın ama biz bosaltırız şekil A da oldugu gibi. ben bu adamın cok konusmasını dinledim ntv de can dundarın programına cıkmıstı bi ara gozum oyle karardıki canlıyayını basmayı bile dusundum. yılan gibi adamın sozleri zehir gibi. insanı cileden cıkartıyor insanlıktan cıkartıyor. dost dusman iyi bilsinki kimse bu halkın ulusal degerlerine bayragına halkına tasına topragına ileri geri konusamaz. kimse benim kanıma zehirli diyemez. orda burda hepimiz ermeniyiz diye bagıranlar, Türkiye nin Beyrut Büyükelçiliği Başkatibi Oktar Cirit, Hamra Caddesi"nde bir kafede çayını içiyor, gazetesini okuyordu... Ermeni terörist, sinsice yaklaştı. Art arda bastı tetiğe... Şarjörünü boşalttı diplomatımızın iman tahtasına... Bir şehit daha vermişti Türkiye. Yakalandı mı bu tetikçi? Yakalanmadı. yakalanmadı ustune ustluk ermenistan sevince boguldu. hanginiz bu devlet vazifesi yapan şehidimiz için agladı hanginiz hepimiz oktar ciritiz dedi. hanginiz ugur mumcu oldugunde hepimiz uguruz dedi hanginiz asala nın oldurdugu yuzlerce turk diplomat için agladı hanginiz hergun verilen sehitler icin agladı olen türk aydınlar için kimler agladı? hanginiz o olmak istediginiz soysuz ermeniler azeri kardeslerimizi hocalıda katlettiginde hepimiz azeriyiz dedi. ellerinde bebesiyle olen azeri kadınlara o kadınları korumaya calısırken olmus dedelerimize kim agladı. biz ermeni falan degiliz soyumuz sopumuz bellidir. hepimiz türk oglu türküz ve hicbirseyi cezasız bırakmayacagız. hocalıda katlettikleri kardeslerimizin kanı yerde kalmayacak, aliyev yakın zamanda yaptıgı bir acıklamada topraklarımızı geri alacagız demişti. emin olsunlarki kardeslerimiz bizde orada olacagız.
-
Dkn_Jan ve diğer bütün tahribat müridlerinin
“türk’ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni’nin ermenistan’la kuracağı asil damarında mevcuttur." Lafına bakarak önyargılı olmamasını rica ediyorum.
Sizden isteğim yazarın diğer makalelerini de okuyunuz. Okuduğunuz zaman anlayacaksınız ki "Türk" diye kastettiği "Ermeni diasporası"dır. Yani yazar türkiyede yaşayan ermenilerin,artık şu soykırım olayını bir kenara bırakmalarını , bu zehirden kurtulmaları gerektiğini söylüyor.Zaten bu sözle mahkemeye verildiğinde bilirkişi raporunda da sakıncalı birşey olmadığı söylenmiştir.
Ha hepimiz ermeniyiz meselesi tartışılabilir belki ama Hrant Dink iyi bir adamdı , ölüsüne saygınız olsun.
Toplam Hit: 9940 Toplam Mesaj: 84
